داغ ترین ها :
مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو؛ گیم یا دوربین!؟

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو؛ گیم یا دوربین!؟

در سال 2021 اکثر گوشی های هوشمند به سمت تولید گوشی های گیمینگ رفتند و سعی کرده اند از پردازنده های بسیار قدرتمند در گوشی خود استفاده کنند، البته در کنار پردازنده وجود دوربین های 3 گانه یا 4 گانه و نمایشگر های 120 هرتزی هم قابل ذکر است که بازار رقابت بین گوشی ها را داغ تر از همیشه می کند.

ماه مارس سال 2021 دو گوشی معرفی شدند که معادله بازار گوشی های ارزان قیمت را عوض کردند، بهترین سخت افزار با بهترین قیمت و البته مقداری ضعف در بعضی نقاط مه باعث می شود قیمت گوشی ها سر به فلک نکشد. این دو گوشی از دو کمپانی چینی عرضه شد که در گذشته با یکدیگر کار می کردند و به عنوان یک برند شناخته می شدند، پوکو و شیائومی.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو که سر و صدای زیادی به پا کرد و پوکو X3 Pro که از بهترین گوشی های امسال است و می توانید هر دو این گوشی را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید به جای این که هزینه های سرسام آور برای گوشی های پرچمدار صرف کنید.

در این مطلب مقایسه گوشی می خواهیم دو گوشی ردمی نوت 10 پرو و پوکو X3 پرو را انجام دهیم و بررسی کنیم که کدام یک از این دو غول قدرتمند ارزان می تواند برنده بازار میان رده باشد، همراه ما باشید.

 

مشخصات و قیمت انواع گوشی های شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید و باهم مقایسه کنید: گوشی شیائومی

 

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و ردمی نوت 10 پرو از نظر طراحی و کیفیت ساخت

پوکو ایکس 3 پرو مانند نسل قبلی خود یعنی پوکو ایکس 3 NFC دارای وزن زیاد و ابعاد بزرگی است که ممکن است برای دست های کوچک و ظریف آزار دهنده باشد، اما ردمی نوت 10 پرو وزن کمتری دارد و خوش دست تر است؛ پوکو ایکس 3 پرو 215 گرم وزن دارد در حالی که ردمی نوت 10 پرو 193 گرم است.

ابعاد گوشی Poco X3 pro مقداری زیاد است و دلیل آن می تواند استفاده از نمایشگر IPS-LCD باشد و باتری بسیار قدرتمند، ابعاد 165.3 در 76.8 در 9.4 میلی متر در نظر گرفته شده که قطر زیادی برای یک گوشی هوشمند به شمار می رود. از طرفی ردمی نوت 10 پرو با ابعاد 164 در 76.5 در 8.1 میلی متر بهتر در دست قرار می گیرد و خانم ها هم می توانند از این گوشی استفاده کنند.

بدنه گوشی پوکو ایکس 3 پرو از جنس پلاستیک است و ضد خط و خش است، اما اثر انگشت و کثیفی زیادی به خودش می گیرد، از طرفی پس از مدتی روی قاب نقطه های بسیار ریزی حک می شود که شاید آزار دهنده باشد. ردمی نوت 10 پرو دارای قاب پشتی شیشه ای است که توسط گوریلاگلس 5 محافظت می شود و کاملا ضد خط و خش و ضربه است، اما اثرانگشت زیادی به خود جذب می کند و بهتر است از قاب برای آن استفاده کنید، اما فریم میان دستگاه از جنس پلاستیک است که منقطی است برای گوشی به این ارزانی بخواهند از آلومینیوم استفاده کنند.

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

در قاب پشتی گوشی پوکو ایکس 3 پرو شاهد لوگوی بزرگ پوکو و ماژول دوربین دایره شکل هستیم که درون آن 4 حسگر دوربین قرار گرفته، در ردمی نوت 10 ماژول دوربین مستطیل شکل است و در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد. بیرون زدگی دوربین هر دو گوشی زیاد است، اما بیرون زدگی دوربین پوکو ایکس 3 پرو بیشتر از ردی نوت 10 پرو است و همین باعث قطور شدن دستگاه شده است.

در فریم میانی گوشی پوکو ایکس 3 پرو شاهد دکمه پاور دکمه های کاهش و افزایش حجم صدا در سمت راست که حسگر اثر انگشت هم از زیر نمایشگر به دکمه پاور منتقل شده و عملکرد خوبی دارد. در سمت چپ درگاه سیمکارت وجود و در فریم بالایی مادون قرمز و میکروفون قرار گرفته است. از طرفی در فریم پایینی درگاه جک 3.5 میلی متری هدفون، درگاه شارژ تایپ C و اسپیکر قرار دارد.

مقایسه طراحی پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

در ردمی نوت 10 پرو سمت راست فریم هم مثل پوکو دکمه پاور که ادغام شده با حسگر اثرانگشت قرار دارد به همراه دکمه های کاهش و افزایش حجم صدا، در فریم سمت چپ درگاه سیم کارت، در فریم بالایی اسپیکر دوم، درگاه جک هدفون 3.5 میلی متری و میکروفون قرار دارد. در فریم پایینی اسپیکر اول، میکروفون و درگاه شارژ تایپ C قرار دارد.

مقایسه طراحی پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

هر دو گوشی از دو سی کارت همزمان پشتیبانی می کنند و همچنین هر دو دارای گواهی ضد آب IP53 هستند، یعنی در برابر پاشش آب مقاوم اند نه در برابر فرو بردن گوشی داخل آب. در کل از نظر طراحی ردمی نوت 10 پرو بهتر است به چند دلیل: سبک تر است و قطر آن کمتر است، قاب زیبای شیشه ای و همچنین ماژول دوربین کمتر بیرون زده است. پوکو ایکس 3 پرو بیشتر مردانه است و خانم ها شاید این گوشی را نپسندند.

 

خرید ردمی نوت 10 پرو با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

مقایسه پوکو X3 Pro و شیائومی Redmi Note 10 Pro از نظر صفحه نمایش

شاید سخت ترین ملاک انتخاب بین این دو گوشی، صفحه نمایش آن ها باشد، انتخاب بین IPS و AMOLED همیشه از سخت ترین انتخاب ها بوده و هنوز طرفدارهای این دو نوع نمایشگر با یکدیگر تفاوت نظر دارند. پوکو X3 پرو دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع IPS-LCD است و ردمی نوت 10 Pro هم دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع AMOLED است.

هر دو نمایشگر دارای قابلیت HDR10 هستند با نرخ به روز رسانی 120 هرتز، هر دو نمایشگر هم به یک میزان روشنایی دارند یعنی 450 نیت؛ اما در نظر داشته باشید که نمایشگرهای AMOLED در زیر نور آفتاب بهتر دیده می شوند و نمایشگر های IPS برای نشان دادن رنگ ها بهتر هستند.

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

از طرفی مصرف باتری نمایشگر IPS خیلی بیشتر از AMOLED است و از طرفی کنتراست صفحه امولد ردمی نوت 10 پرو بیشتر از نمایشگر Ips پوکو ایکس 3 پرو است. نمایشگر پوکو x3 pro حدود 84.6 درصد پنل جلویی را در بر گرفته که در مقابل ردمی نوت 10 پرو حدود 6/85 درصد پنل جلویی را در اختیار خود دارد.

هر دو نمایشگر در نشان دادن محتوا خوب هستند و به لطف پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی بسیار سریع هستند، اما نمایشگر پوکو ایکس 3 پرو نمی تواند به خوبی عمق رنگ ها مخصوصا رنگ مشکی را نشان دهد و برعکس نمایشگر ردمی نوت 10 پرو به خوبی عمق رنگ را به تصویر می کشد.

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

رزولوشن تصویر هر دو گوشی 1080 در 2400 است با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ، پس از نظر کیفیت تصویری بسیار مشابه یکدیگر هستند و از این به بعد بستگی به سلیقه شما دارد که نمایشگری انتخاب کنید که عمق رنگ را بسیار خوب نشان می دهد یا نمایشگری که روشنایی بیشتری دارد و رنگ ها را شفاف تر نشان می دهد.

 

طرفداران ردمی نوت 10 پرو، می توانند خرید نسخه Redmi note 10 pro max با صفحه نمایش سوپر آمولد را هم در نظر داشته باشند:

خرید گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو از تکنولایف

قیمت ردمی نوت 10 پرو مکس با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

مقایسه ردمی نوت 10 پرو و پوکو ایکس 3 پرو از نظر اسپیکر

گوشی های میان رده دو سالی است که به اسپیکر دوگانه استریو مجهز می شوند، این اتفاق بسیار خوبی است که در گوشی های اقتصادی اتفاق افتاده و شاهد کیفیت بسیار بهتری در بلندگوی گوشی ها هستیم. این دو گوشی هم دارای اسپیکر استریو هستند، اما یک تفاوت بسیار مهم با یکدیگر دارند.

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

اسپیکر دوم پوکو ایکس 3 پرو با بلندگوی بالای نمایشگر ادغام شده و هنگام بازی کردن یا فیلم دیدن خیلی دست روی اسپیکر قرار نمی گیرد و به راحتی می توانید دالبی صدا ها را بشنوید، اما اسپیکر دوم ردمی نوت 10 پرو به صورت جداگانه از بلندگوی بالای نمایشگر در فریم بالایی قرار گرفته که با اینکه کیفیت و بلندی صدای بیشتری دارد، اما در بازی کردن زمانی که گوشی را بین دو دست می گیرید، ممکن است دستتان اسپیکر را بپوشاند و صدای دالبی را از دست بدهید.

در کل کیفیت اسپیکر استریوی هر دو گوشی بسیار خوب است و نمی تواند ایراد بزرگی به اسپیکرها گرفت، اما به نظر می رسد اسپیکر ردمی نوت 10 پرو قدرتمند تر باشد.

 

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و ردمی نوت 10 پرو از نظر نرم افزار و رابط کاربری

دو گوشی پوکو ایکس 3 پرو و ردمی نوت 10 پرو شاید از دو کمپانی و برند مختلف باشند، اما پوکو هنوز مانند گذشته از رابط کاربری MIUI در گوشی های خود استفاده می کند اما آن را شخصی سازی می کند و به ورژن پوکو تغییرش می دهد. پوکو X3 Pro از رابط کاربری MIUI 12.5 مخصوص پوکو استفاده می کند و با اندروید 11 روانه بازار شده است.

در مقابل ردمی Note 10 Pro شیائومی از رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI 12 استفاده می کند و البته قابل ارتقا به نسخه های بالاتر هم می باشد، این گوشی هم با اندروید 11 عرضه شده و به خوبی با رابط کاربری هماهنگ شده است. برعکس سال های قبل که کاربران اعتراض زیادی به ناهماهنگی بین MIUI و اندروید داشتند، امسال دو نسخه MIUI 12.5 و اندروید 11 به خوبی با یکدیگر اجرا می شوند و باگ و کندی خیلی کمتر در گوشی های شیائومی و پوکو دیده می شود.

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

گوشی های پوکو تنها تفاوتی که با گوشی های ردمی نوت 10 پرو در رابط کاربری و سیستم عامل دارند، این است که گوشی های پوکو دارای یک محیط اختصاصی پوکو هستند که باعث می شود گوشی شما از دو رابط کاربری استفاده کند و هر کدام را که میل داشتید  پسند کردید استفاده کنید.

مقایسه های پیشنهادی:

مقایسه پوکو F3 با پوکو X3 GT

 

مقایسه Redmi Note 10 Pro و پوکو X3 Pro از نظر عملکرد سخت افزاری

پردازنده قسمتی است که این دو گوشی را از یکدیگر جدا می کند، جایی که پوکو یکه تازی می کند و ردمی نوت 10 پرو کم می آورد؛ پردازنده هر دو گوشی از نوع اسنپدراگون است، اما پوکو ایکس 3 پرو دارای اسنپدراگون 860 است و ردمی نوت 10 پرو از اسنپدراگون 732 سری G استفاده می کند.

با اینکه اسنپدراگون 732 سری گیمینگ است و قدرت بسیاری در اجرای برنامه و بازی های سنگین دارد، اما پردازنده اسنپدراگون 860 قدرت بسیاری دارد و به راحتی می تواند ردمی نوت 10 را در این مرحله شکست دهد.

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

این دو گوشی از رم 6 و 8 گیگابایت استفاده می کنند اما پوکو ایکس 3 پرو در ظرفیت های 128 و 256 گیگابایت عرضه می شود و ردمی نوت 10 پرو در ظرفیت های 64 و 128 گیگابایت؛ هر دو کارت حافظه جانبی را پشتیبانی می کنند اما تفاوت حافظه ها در نسخه UFS است که پوکو X3 پرو از UFS 3.1 و ردمی نوت 10 پرو از UFS 2.2 استفاده می کند.

در مجموع هر دو گوشی سیستم پردازشی بسیار قدرتمندی دارند، بازی های بسیار سنگین و گرافیکی مانند کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل در هر دو گوشی به راحتی برگذار می شوند، اما در پوکو ایکس 3 پرو با پردازنده اسنپدراگون 860 و پردازنده گرافیکی Adreno 640 طبیعتا بازی ها راحت تر برگذار می شوند و می توانید ساعت ها بدون لگ و افت فریم بازی کنید. قدرتمند بودن پردازنده به برگذاری همزمان چند برنامه کمک می کند و باعث می شود گوشی داغ نکند.

مقایسه پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

گوشی ردمی نوت 10 پرو هم اصلا ضعف پردازنده ندارد و برای اجرای بازی های گرافیکی مشکلی ندارد، همچنین در پخش چند برنامه به صورت همزمان هم خوب عمل می کند اما اگر علاقه به بازی های گرافیکی و آنلاین دارید، خرید پوکو X3 پرو را توصیه می کنیم.

 

قیمت گوشی پوکو X3 پرو با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

قیمت Poco X3 Pro با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

مقایسه پوکو X3 پرو و ردمی نوت 10 پرو از نظر باتری

این دو گوشی به باتری های قدرتمند و فوق العاده ای مجهز شده اند که می توانید تمام طول روز بازی کنید، فیلم ببینید و وب گردی کنید؛ پوکو X3 پرو دارای یک باتری بسیار قدرتمند 5160 میلی آمپر ساعتی است که با شارژ سریع 33 وات در کمتر از یک ساعت از صفر تا 100 درصد کامل شارژ می شود.

در رو به رو ردمی نوت 10 پرو قرار دارد که آن هم از نظر باتری بسیار قدرتمند است، یک باتری بزرگ 5020 میلی آمپر ساعتی که با شارژ سریع 33 وات در حدود 1 ساعت و کمتر از صفر تا 100 درصد را شارژ می کند. باتری این دو گوشی تقریبا شبیه به یکدیگر است اما تفاوت زیادی در مصرف انرژی دو گوشی وجود دارد.

مقایسه شارژر پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

پوکو ایکس 3 پرو به دلیل داشتن نمایشگر IPS و پردازنده قدرتمندتر مصرف باتری بیشتری نسبت به گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارد، زیرا ردمی نوت 10 پرو به نمایشگر کم مصرف AMOLED و پردازنده ضعیف تر مجهز شده اما تفاوت ظرفیت باتری دو گوشی انقدر زیاد نیست که بگوییم از نظر مصرف انرژی و زمان سرویس دهی گوشی با یکدیگر برابر هستند، پس در نتیجه گوشی ردمی نوت 10 پرو بیشتر شارژ نگه می دارد و مصرف پایین تری نسبت به گوشی پرمصرف پوکو X3 پرو دارد.

 

باتری بر دیگر نیازهای شما اولویت دارد؟ مطلب زیر را حتما بخوانید:

بهترین گوشی از نظر باتری

 

مقایسه پوکو x3 پرو و شیائومی ردمی نوت 10 پرو از نظر دوربین

دوربین ملاک بسیار مهمی در انتخاب یک گوشی کامل و خوب است، پس بهتر است در بخش دوربین بیشتر توجه کنیم و سعی کنیم پول بیشتر برای داشتن ویژگی هایی که برایمان کاربرد ندارند را ندهیم. این دو گوشی هم در قاب پشتی دارای 4 حسگر دوربین هستند که هر کدام یک وظیفه به خصوصی را بر عهده دارند.

دوربین اصلی

جایی که ردمی نوت 10 پرو یکه تازی می کند و پوکو به گرد پایش هم نمی رسد، دوربین است؛ پوکو ایکس 3 پرو دارای یک حسگر عریض 48 مگاپیکسلی است و در عوض ردمی نوت 10 پرو دارای حسگر عریض بسیار قدرتمند 108 مگاپیکسلی است که کیفیت فوق العاده بهتری نسبت به دوربین اصلی پوکو ایکس 3 پرو دارد. کیفیت دوربین پوکو ایکس 3 پرو در نور روز مناسب است و نویز کمی دارد، جزئیات مقداری پایین است ولی عکس ها قابل قبول هستند. اما در ردمی نوت 10 پرو جزئیات را بسیار بالا ثبت می کند، نور مناسبی در عکس ها ثبت می کند و بسیار مناسب برای عکاسی طبیعت و پرتره است.

مقایسه دوربین پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرومقایسه دوربین پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

دوربین فوق عریض

دوربین اولترا واید گوشی پوکو ایکس 3 پرو یک حسگر 8 مگاپیکسلی است که با دوربین اولترا واید ردمی نوت 10 پرو تقریبا برابر است، اما زاویه دید اولترا واید در پوکو یک درجه بیشتر است اما در ردمی نوت 10 پرو دقت عکس ها با لنز فوق عریض بیشتر است.

مقایسه دوربین پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرومقایسه دوربین پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

دوربین ماکرو

لنز ماکرو یکی از ویژگی های جذاب گوشی های امروزی است که می توانید به کمک آن از سوژه های بسیار کوچک و از نزدیک عکس بگیرید، این حسگر در گوشی پوکو ایکس 3 پرو 2 مگاپیکسل است که عملکرد بسیار معمولی ای دارد، اما در ردمی نوت 10 پرو حسگر ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود دارد که عملکرد آن خوب است و می توانید به کمک این لنز عکس های فوق العاده ای بگیرید.

مقایسه redmi note 10 pro با poco x3 pro

دوربین تشخیص عمق

دوربین تشخیص عمق در پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 10 پرو با یکدیگر برابر هستند و از حسگر 2 مگاپیکسلی با f2.4 بهره می برند؛ این لنز به ثبت عکس های پرتره کمک زیادی می کند و باعث می شود عمق تصاویر بهتر تار شوند و سوژه به خوبی از بکگراند جدا شود. عملکرد این لنز در هر دو گوشی بسیار خوب و قابل قبول است و می توانید به کمک آن عکس های پرتره زیبایی ثبت کنید.

مقایسه redmi note 10 pro با poco x3 pro

دوربین سلفی

پوکو ایکس 3 پرو دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است در حال که ردمی نوت 10 پرو سلفی 16 مگاپیکسلی دارد، اما به اعداد ارقام همیشه نباید نگاه کرد و در دوربین سلفی هم ردمی نوت 10 پرو بهتر عمل می کند، این حسگر 16 مگاپیکسلی در ردمی نوت 10 پرو دارای f2.5 است که در مقابل حسگر 20 مگاپیکسلی پوکو ایکس 3 پرو با f2.2 بهتر عمل می کند. از لحاظ فیلم برداری هم این دو گوشی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و هر دو با کیفیت 4K 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کنند.

مقایسه سلفی پوکو x3 پرو با ردمی نوت 10 پرو

 

اگر دوربین اولویت اول و آخر شماست مطلب زیر را حتما بخوانید:

بهترین گوشی از نظر دوربین

 

مقایسه گوشی Poco X3 Pro با گلکسی Redmi Note 10 Pro

 

نام گوشی Poco X3 Pro Redmi Note 10 Pro
تاریخ معرفی 4 فروردین سال 1400 4 فروردین سال 1400
ابعاد 165.3 در 76.8 در 9.4 میلی متر 164 در 76.5 در 8.1 میلی متر
وزن 215 گرم 193 گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش 6.67 اینچ IPS-LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز 6.67 اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
سیستم‌عامل اندروید 11 – MIUI 12.5 اندروید 11 – MIUI 12
تراشه اسنپدراگون 860 اسنپدراگون 732G
کارت حافظه بله بله
حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت 64 و 128 گیگابایت
رم 6 و 8 گیگابایت 6 و 8 گیگابایت
دوربین پشت 48 مگاپیکسل عریض

8 مگاپیکسل فوق عریض

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل تشخیص عمق

108 مگاپیکسل عریض

8 مگاپیکسل فوق عریض

5 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل تشخیص عمق

دوربین جلو 20 مگاپیکسل 16 مگاپیکسل
باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت 5020 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع 33 وات 33 وات
رنگ مشکی، آبی، برنز خاکستری، آبی، برنز

جمع بندی: ردمی Note 10 Pro بهتر است یا پوکو X3 Pro؟

در این مطلب دو گوشی قدرتمند و پر طرفدار گوشی بازار میان رده را بررسی و مقایسه کردیم، طبق گفته ها در طراحی ردمی نوت 10 پرو بهتر از پوکو x3 pro عمل کرد، در نمایشگر ردمی نوت 10 پرو بهتر از پوکو ایکس 3 پرو بود، در پردازنده پوکو ایکس 3 پرو بهتر از ردمی نوت 10 پرو عمل کرد، در باتری برابر هستند و در دوربین ردمی نوت 10 پرو، پوکو ایکس 3 پرو را شکست می دهد.

پس طبق امتیاز هایی که در این مقایسه به این گوشی دادیم، ردمی نوت 10 پرو 3 امتیاز کسب کرد و پوکو X3 پرو 1 امتیاز؛ پس نسبت به قیمت هر دو و کارایی ای که این دو گوشی دارند، خرید گوشی ردمی نوت 10 پرو را پیشنهاد می کنیم. اگر فقط با گوشی بازی های سنگین انجام می دهید و به دیگر ویژگی ها به جز پردازنده اهمیت نمی دهید، پیشنهاد می کنیم خرید پوکو X3 پرو را به تعویق نی اندازید، زیرا این دو گوشی بهترین انتخاب در رنج قیمتی زیر 10 میلیون تومان هستند.

به نظر شما پوکو ایکس 3 پرو ارزش خرید دارد یا ردمی نوت 10 پرو؟ به نظر شما کدام گوشی برای عکاسی و کدام گوشی برای بازی بهتر است؟ اگر شما تجربه کار با این دو گوشی را دارید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بین Poco X3 Pro و Redmi Note 10 Pro کدام برای انجام بازی قوی‌تر است؟

گوشی پوکو ایکس 3 پرو به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 860 مجهز شده است که در مقایسه با ردمی نوت 10 پرو که به پردازنده اسنپدراگون 732G مجهز شده است، عملکرد فوق‌‌العاده‌تری را ارائه می‌دهد.

بین Poco X3 Pro و Redmi Note 10 Pro کدام برای عکس‌برداری و فیلم‌‌برداری مناسب است؟

گوشی شیائومی نوت 10 پرو به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز شده است که در مقایسه با گوشی پوکو X3 Pro که به سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز شده است، عملکرد فوق‌العاده‌‌تری را ارائه می‌دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

23 نظر

  1. مهدی

    والا ما تو عکس برداری که با گوشی poco x3 pro انجام دادیم خیلی بهتر از نوت ۱۰ پرو بود البته گوشی خودم نوت ۱۰ پرو ولی پوکو ایکس تری خیلی بهتره هم از لحاظ سخت افزار هم دوربین

  2. پارسا

    سلام من گوشی پوکوx3 پرو دارم دوربین بالاش خط خورده می تونم عوض کنم می دونید چقدر خرج دارد؟

    1. جواد

      پاسخ به پارسا

      سلام خسته نباشید دوستان من بین این گوشی موندم کدوم بهتر از نظر بازی عکسو فیلم برنامه کاربردی شغلی پوکوایکس تیری پرو یا ردمین نوت۱۰ پرو یاردمین نوت۱۰sیاA32 خواهش میکنم کمک کنید یکیشو انتخاب کنید سپاس
      1. کاربر بینام

        پاسخ به جواد

        من پارسال ایکس تری پرو داشتم از همه نظر فوقالعاده بود ولی ایراد خیلی بزرگی ک داشت بیش از حد داغ میکرد ک باعث شد باتری گوشی ب مشکل بخوره ب همین دلیل رفتم نوت 10 پرو خریدم تو گیم ک ب پای پوکو نمیرسه ولی گرمای دستگاه جوری نیست اذیت کننده باشه از اون طرف حس میکنم پوکو مصرف باتریش نسبت ب نوت کمتره چون من هر پنج ساعت باید نوت رو بزنم شارژ تنها چیزی ک برتری داره نسبت ب پوکو ظاهر جذابشه و خوشدستی و سبکی گوشی و با اختلاف کمیی دوربین نوت بهتر از پوکوعه با اینکه ۱۰۸ مگاپیکسله
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به جواد

        سلام وقت بخیر در مجموع ردمی نوت ۱۰ پرو بهترین گزینه هست ولی اگه قدرت سخت افزاری اولویت اول شماست پوکو ایکس ۳ پرو رو خریداری کنید پیروز باشید
    1. فرانک یحیوی

      پاسخ به پارسا

      سلام، باید برای بررسی به یه تعمیرکار نشون بدید.
  3. ‌ ‌ ‌

    سلام دوستان اگه میخواید گوشی بخرید گوشی پوکو ایکس تری پرو هم از لحاظ پردازنده ، از از لحاظ قدرت و هم از لحاظ کیفیت خیلی از ردمی نوت ۱۰ پرو بهتره اگه برای دوربین میخواید ردمی نوت ۱۰ پرو خریداری کنید سخت در اشتباه هستید من دوربین پوکو ایکس تری پرو با ردمی نوت ۱۰ پرو رو با هم مقایسه کردم دوربین ۴۸ مگاپیکسلی پوکو ایکس تری پرو خیلی بهتره از ردمی نوت ۱۰ پرو به خاطر پردازنده قوی پوکو ایکس تری پرو عکس های با کیفیت عالی ثبت میکنه

    1. وحید

      پاسخ به ‌ ‌ ‌

      اره، خدایی اگه هر دو گوشی رو کنار هم قرار بدین، که من انجام دادم در حالت معمولی حتی پوکو عکس واقعی تر و نقاط تاریک رو واضحتر از ردمی نشون میده، در حالت فیلمبرداری با یک نگاه ساده شما حتما متوجه برتری کامل پوکو میشین، ردمی فقط در حالت 720لرزشگیرش فعاله در حالی که پوکو حتی در حالت 4kهم فعاله، و واقعا فیلمبرداری خیلی نرم و دلچسپی رو داره پوکو x3pro، برتری ردمی نوت 10 پرو فقط در حالتی هست که روی حالت 108 مگاپیکسل گذاشته میشه، و البته صفحه نمایش، فقط میخام اینو بگم که اگه دوربین براتون مهمه سخت در اشتباهین که پوکو از ردمی ضعیفتره، مخصوصا اگه با گوشی زیاد فیلمبرداری میکنین
  4. احسان

    ممنون از شما بابت اطلاعات کاملی که در اختیار بنده قرار دادید 🙏❤️🌹🌹

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به احسان

      خواهش می کنم. ممنون از نظرتون.
  5. Mani

    برای کسی که هم دوربین خوب هم پردازنده خوب برا بازی میخواد پوکو x3 پرو بهتره یا ردمی نوت ۱۰ پرو

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به Mani

      دوست عزیز گوشی های گیمینگ مثل بلک شارک هم روی دوربین تمرکز نکردند و نسبت به قیمتی که دارند، دوربین خوبی ندارند. به همین دلیل اگر برای بازی یک گوشی میخوایید باید خیلی روی دوربین حساس نشید. ولی برای بازی پوکو بهتره، ردمی نوت 10 پرو هم برای بازی مناسبه اما پردازنده پوکو راضی کننده تر عمل می کنه تو گیم پلی مدت زمان بالا.
  6. سحر

    فقددد پوکو ایکس تری و تمااااام

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به سحر

      بله یکی از بهترین هاست این گوشی
  7. mohammd

    خیلی عالی بود واقعا مننون ممنون ممنون ممنون

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به mohammd

      ممنون از نظرتون
  8. فائزه

    پوکو ایکس تری جی تی بهتره یا پوکو ایکس تری پرو؟ یا نوت ده پرو؟

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به فائزه

      اگر گیمر هستید سری پوکو رو پیشنهاد می کنیم. بنظرم X3 pro نسبت به قیمتش ارزش بالاتری داره
  9. رضا

    داداش نمی‌تونید اطلاعات بزارید در مورد یک موضوع خب نزارید.
    اولاً این گوشی که دارین در موردش اطلاعات می‌دین (ردمی نوت10پرو )این گوشی دوربین اصلیش 64مگاپیکسل است نه 108.

    دوماً اونکه 108مگاپیکسل است اسمش ردمی نوت10پرو مکس هست عزیزم.

    1. علی

      پاسخ به رضا

      وقتی از چیزی سر در نمیاری نظر نده عزیزم
    1. نیما قیطانی

      پاسخ به رضا

      سلام رضای عزیز ممنون که وقت گذاشتی و مطلبمون رو مطالعه کردی. بهتره که یه نگاهی به اطلاعات این گوشی توی سایت های معتبر هم بندازی اگر اعتمادی به ما نداری. https://www.mi.com/global/product/redmi-note-10-pro/ این لینک گوشی ردمی نوت 10 پرو توی صفحه رسمی شیائومی هست، نگاه بنداز بهش. اگر شما گوشیتون ردمی نوت 10 پرو هست و 64 مگاپیکسل عکس برداری می کنه، می تونی از توی منوی دوربین اون رو روی 108 مگاپیکسل تنظیم کنی. اما توی این مقدار نمی تونی زوم کنی و محدودیت داره. در آخر هم متشکرم از دیدگاهت
  10. مبین شقاقی

    من گوشی پوکو دارم رفیقم ردمی‌ من از گوشیم راضی هستم اگه بخوام بگم پوکو برای افراد زیر ۲۰ سال بهتر چون این افراد بیشتر از بقیه بازی میکنند ولی اگه بخوایم از دوربین استفاده کنیم و بازی هم بکنیم پوکو بهتره چون فرق زیادی تو کیفیت ندارند من امتحان کردم که میگم .
    باز هم انتخاب با شماست

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به مبین شقاقی

      ممنون از دیدگاهتون درسته پوکو X3 Pro از بهترین و پر فروش ترین گوشی های بازاره که از پس هرکاری برمیاد؛ اما از نظر دوربین شاید ردمی نوت 10 پرو بتونه توی شرایط سخت بهتر عمل کنه. ولی از نظر پردازشی و گیمینگ قطعا پوکو پیشنهاد ماست.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-x3-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-redmi-note-10-pro/
ads
ads