داغ ترین ها :
مقایسه ایرپاد 3 با AirPods 2019

مقایسه ایرپاد 3 با AirPods 2019

کمپانی اپل سرانجام دیشب ایرپادهای نسل جدید را معرفی کرد که دارای قیمت پایین‌تر، طراحی کاملاً نوآورانه و چندین ویژگی جدید هستند.
ایرپادهای جدید (AirPods 3) در 25 اکتبر به فروش می‌رسند اما قبل از خرید بیاید تا آن را با ایرپادهای قدیمی این شرکت یعنی AirPods 2019 مقایسه کنیم.

مقایسه طراحی ایرپاد 3 با ایرپاد 2019

مدل جدید ایرپاد اپل بازطراحی شده و با ظاهر جدیدی عرضه شده است. در حقیقت آن‌ها شبیه AirPods Pro هستند اما کمی کوچک‌تر بوده و هیچ نوک تیزی ندارند.
به نظر می‌رسد ایرپاد جدید بهتر از مدل قبلی در گوش قرار بگیرد اگر چنین باشد، مدل جدید می‌تواند صداهای خارجی را بهتر مسدود کند؛ بنابراین موسیقی شما تحت تأثیر محیط قرار نمی‌گیرد. در مجموع به نظر می‌رسد که مدل جدید یک ارتقاء مناسب در زمینه طراحی داشته است.
در ایرپاد جدید ساقه‌ها کوچک‌تر شده و همان سنسور AirPods Pro که برای کنترل رسانه‌ها (پخش، کنترل صدا و غیره) مورد استفاده قرار می‌گرفت در آن تعبیه شده است. میکروفون AirPods 3 با مش صوتی پوشانده شده تا با کاهش صدا باد به افزایش کیفیت تماس کمک کند.
همچنین ایرپادهای قبلی از استاندارد مقاومت در برابر آب برخوردار نبوند اما ایرپاد 3 دارای استاندارد IPX4 است که در برابر آب و عرق مقاوم است. این امر AirPods 3 را برای تمرین یا استفاده در زیر باران به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند.
کیس شارژ نیز بازطراحی شده که کمی پهن و گسترده‌تر از قبل شده و با ظاهر AirPods Pro مطابقت دارد.
آنچه که در ظاهر قابل مشاهده است، به نظر می‌رسد ایرپادهای جدید از نظر طراحی و تناسب بهبود یافته‌اند اما باید منتظر ماند و دید که در واقعیت چه عملکردی دارند.

ایرپاد 3

ویژگی‌ها و تفاوت ها

اگرچه هردو محصول اپل AirPods 3 و AirPods 2019 به تراشه H1 مجهز شده‌اند اما هیچ یک از آن‌ها ویژگی حذف نویز فعال را ندارند. گمان می‌رود که اپل به منظور کاهش قیمت از به کار بردن این ویژگی در ساختار AirPods 3 جلوگیری کرده است.
با این حال ایرپاد 3 می‌‌تواند بیش از 6 ساعت شارژدهی داشته باشد که البته با همراهی کیس شارژ این زمان می‌تواند تا 30 ساعت افزایش داشته باشد که شارژدهی 5 ساعته هدفون‌ها و 24 ساعته کیس شارژ AirPods 2 را پشت سر می‌گذارد.
ایرپادهای نسخه پایه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند اما مدل جدید از قابلیت MageSafe پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از مزایای ایرپاد 3 نسبت به مدل قدیمی‌تر Spatial Audio با Dolby Atmos است تا به صوت همه جانبه از طریق Apple Music گوش فرا دهید و تجربه شنیداری جذابی را بدست آورید. اتصال خودکار و اشتراک‌گذاری خودکار از دیگر قابلیت‌های AirPods 3 محسوب می‌شود.
تغییرات در ایرپادهای جدید تا همین‌جا کافی هستند تا ایرپاد 3 پیروز نبرد با دیگر محصولات مشابهش باشد.

 

بهترین هندزفری بی سیم را می‌توانید با مراجعه به مقاله زیر پیدا کنید

بهترین هدفون‌های بی‌سیم در سال ۲۰۲۱

 

AirPods 3

آیا تفاوتی در صدا AirPods 3 و AirPods 2019 وجود دارد؟

از آنجا که هنوز هیچ نسخه‌ای از AirPods 3 در بازار وجود ندارد، نظر قطعی در مورد کیفیت صدا آن نمی‌توان داد اما به نظر می‌رسد که اپل تغییرات درستی را در این زمینه ایجاد کرده است.
اگرچه هیچ یک از اعضاء تیم ما به صدایی که ایرپادهای قبلی تولید می‌کرد علاقه‌ای نداشتند اما اپل می‌گوید که یک درایور سفارشی با اعوجاج کم و تقویت کننده داینامیکی بالا برای AirPods 3 استفاده کرده است تا نت‌های فرکانس بالا و باس قدرتمندی را تولید کند.
مطابق ادعای اپل، شکل ظاهری هدفون باید به طور مستقیم صدا را در گوش قرار دهد تا نشست کمتری داشته باشد، همچنین ویژگی Adaptive EQ که در AirPods Max عرضه شده بود در نسل سوم ایرپاد وجود دارد.
علاوه بر این گفته می‌شود که کیفیت تماس با گنجاندن کدک AAC-ELD که کیفیت صدا FullHD را ارائه می‌دهد برای بهبود یافتن کیفیت‌ تماس‌ها در نسل جدید ایرپاد گنجانده شده است.

 

 

ایرپاد 3

قیمت ایرپاد 3 چقدر است؟

از آنجا که AirPods 3 جانشینی برای ایرپادهای استاندارد اپل محسوب می‌شود قیمت آن ارزان‌تر از نسخه پرو است. ایرپادهای جدید دارای قیمت $179 / £169 / AU$279 هستند و قیمت مدل‌های قدیمی‌تر به $179 / £169 / AU$279 کاهش یافته است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-airpods-3-%d8%a8%d8%a7-airpods-2019/
ads
ads