داغ ترین ها :
بهترین مک بوک برای ترید کدام است؟

بهترین مک بوک برای ترید کدام است؟

ترید کردن در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شغل‌های حال حاضر جهان به حساب می‌آورد و افراد زیادی هم در ایران مشغول فعالیت در بازارهای مالی مختلف هستند، از بازار ارز‌های دیجیتال گرفته تا بازار بورس داخلی و فارکس و موارد دیگر. برای یک تریدر داشتن یک لپ تاپ خوب اهمیت زیادی دارد و در این مطلب قصد داریم به مک بوک مناسب ترید بپردازیم. پس اگر تریدر هستید و ترجیح می‌دهید لپ تاپ خود را از اپل خریداری کنید حتما در ادامه همراه تکنولایف باشید.

 

تکنولایف انواع مک بوک های air و pro را با گارانتی معتبر به فروش می‌رساند: قیمت مک بوک

 

مک بوک پرو 16 اینچ مدل M2 Pro

بهترین مک بوک حال حاضر شرکت اپل و در واقع بهترین مک بوک برای ترید همین مدل است. این لپ تاپ یک نسخه گران‌تر با تراشه M2 Max هم دارد که البته تفاوت قدرت سخت افزاری این دو محصول برای ترید هیچ تفاوتی ندارد و به همین جهت می‌توانیم همین نسخه را بهترین گزینه بدانیم. این مک بوک قیمت بالایی دارد و در صورتی که محدودیتی در بودجه خود ندارید به سراغ آن بروید.

این محصول دارای نمایشگری 16.2 اینچی از نوع Liquid Retina XDR با رزولوشن 3456 در 2234 است و تراکم پیکسلی 254 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این پنل فوق العاده از گستره رنگی 1 میلیاردی پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن در حالت حداکثری به 1000 نیت و در حالت انتهایی به عدد بی‌نظیر 1600 نیت می‌رسد. این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی یا همان پروموشن هم پشتیبانی می‌کند و همه این موارد در کنار هم باعث می‌شود تا با یکی از بهترین نمایشگرهای لپ تاپ موجود در جهان مواجه باشیم.

مک بوک برای ترید

به لطف این صفحه نمایش چشم شما در استفاده طولانی مدت از مک بوک برای ترید کردن کمتر خسته می‌شود که این یک نکته بسیار مثبت به حساب می‌آید. این لپ تاپ از تراشه اختصاصی خود اپل به نام M2 Pro قدرت می‌گیرد و توان بسیار زیادی برای انجام هر کاری دارد. شما به غیر از ترید کردن برای انجام هر کار سنگین دیگری هم می‌توانید به روی این مدل حساب ویژه باز کنید.

این محصول در نسخه مورد نظر ما 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ‌SSD دارد تا هیچ نگرانی بابت مولتی تسکینگ و ذخیره اطلاعات هم وجود نداشته باشد.

مک بوک پرو 2023 مدل 16 اینچ بهترین شارژدهی را به گفته اپل در بین تمامی مک بوک‌ها دارد که این نکته هم برای ترید کردن بسیار اهمیت دارد و به لطف این ویژگی دیگر مجبور نخواهید بود تا لپ تاپ را دائما به شارژ متصل کنید. به گفته سازنده آمریکایی این لپ تاپ با یک بار شارژ تا 22 ساعت پخش مداوم ویدئو و تا 15 ساعت وبگردی را دوام می‌آورد که یک عملکرد تحسین‌برانگیز است.

 

خرید مک بوک پرو M2 Pro

 

مک بوک پرو 16 اینچ مدل M1 Pro

بهترین مک بوک برای ترید

این مک بوک تفاوت‌های خیلی اساسی با مدل بالا ندارد و تنها مقداری قدرت سخت افزاری آن کمتر است و مقداری هم باتری ضعیف‌تر عمل می‌کند. در نظر داشته باشید که تراشه M1 pro موجود در دل این مک بوک بسیار قوی‌ است و بدون هیچ مشکی شما را در انجام هر کاری همراهی می‌کند. اگر بودجه کمتری نسبت به مک بوک بالا دارید و از طرفی همچنان ترجیح می‌دهید لپ تاپ شما دارای نمایشگری 16 اینچی باشد به سراغ این مدل بروید.

 

خرید مک بوک پرو 16 اینچ مدل M1 Pro

 

نکات خرید Macbook اپل:
راهنمای خرید مک بوک

 

مک بوک پرو 13 اینچ مدل M2

ارزان‌ترین مک بوک پرو که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید همین مدل است. این لپ تاپ طراحی مشابه با مک بوک پرو M1 یا حتی مک بوک ایر M1 دارد و از یک نمایشگر 13.3 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 2560 در 1600 استفاده می‌کند. به لطف این رزولوشن در هر اینچ 227 پیکسل قرار می‌گیرد و شما به روشنایی 500 نیتی دسترسی خواهید داشت.

کیفیت این صفحه نمایش واقعا خوب است و همه چیز بسیار دقیق و شفاف مقابل چشمان شما قرار می‌گیرد. به نسبت مدل‌های قبل این پنل‌ روشنایی کمتری دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی هم پشتیبانی نمی‌کند اما همچنین با یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بین لپ تاپ‌ها مواجه هستیم.

ایا مک بوک برای ترید مناسب است

قلب تپنده این محصول تراشه M2 خود اپل است، چیپستی قدرتمند که برای ترید کردن به اندازه کافی و حتی بیش از اندازه قدرت دارد و می‌تواند همراه همیشگی شما باشد. این مدل برای مدیریت دما از فن استفاده می‌کند و در قسمت بالایی کیبورد آن نیز تاچ‌بار دیده می‌شود. در نسخه مد نظر ما این لپ تاپ با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD در دسترس قرار می‌گیرد ولی شما می‌توانید کانفیگ بالاتری را خریداری کنید.

مک بوک پرو M2 به گفته اپل شارژدهی 20 ساعته دارد که عددی عالی به حساب می‌آید و به شما امکان می‌دهد تا حتی خارج از خانه بدون نگرانی بابت اتمام شارژ به ترید کردن بپردازید.

 

خرید مک بوک پرو 13 اینچ مدل M2

 

مک بوک ایر M2

به فکر ترید با مک بوک هستید و در عین حال نمی‌خواهید هزینه زیادی را بابت آن بپردازید؟ بهترین گزینه پیش روی شما در چنین شرایطی مک بوک ایر M2 است. این لپ تاپ با تغییرات جذابی نسبت به مک بوک ایر M1 روانه بازار شد و از نظر طراحی حالا شکل و شمایل جدیدتری دارد و حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز کاهش پیدا کرده است تا لذت تماشای محتوا بیشتر شود.

نمایشگر این مدل 13.6 اینچی است و در بالای آن نیز یک ناچ برای قرارگیری وبکم دیده می‌شود. صفحه نمایش این محصول از نوع IPS است و رزولوشن 2560 در 1664 برای آن در نظر گرفته شده تا در هر اینچ 224 پیکسل دیده شود. روشنایی این پنل نیز از 400 نیت نسل قبلی حالا به 500 نیت افزایش داشته تا در روزهای روشن یا محیط‌های باز بهتر بتوانید محتویات نمایشگر را مشاهده کنید.

مک بوک مناسب ترید

تراشه مک بوک ایر M2 همان‌طور که از نامش برمی‌آید تراشه M2 خود اپل است و دقیقا قدرتی مانند مک بوک پرو M2 دارد و تفاوت این دو مدل به بودن و نبودن فن محدود می‌شود. البته که ترید کردن به قدری سنگین نیست که دمای این مک بوک را تا حد خیلی زیادی افزایش دهد و بعید است که مشکلی با نبودن فن داشته باشید.

این محصول می‌تواند تا 18 ساعت شارژدهی کند و مانند دیگر مک بوک‌های در زمینه باتری این لپ تاپ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

خرید مک بوک ایر M2

 

چگونه گوشی اندروید را به مک بوک وصل کنیم؟
انتقال فایل بین اندروید و مک

 

مک بوک ایر M1

ارزان‌ترین مک بوک شرکت اپل که در حال حاضر می‌توانید آن را خریداری کنید همین مک بوک ایر M1 است. این لپ تاپ محصول سال 2020 است و از یک نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 استفاده می‌کند. این پنل دارای تراکم 227 پیکسل بر هر اینچ و حداکثر روشنایی 400 نیتی است.

ترید با مک بوک

مک بوک ایر M1 از چیپست M1 خود اپل قدرت می‌گیرد و برای انجام هر کاری توان و سرعت بالایی دارد. در واقع برای ترید کردن شما به احتمال قوی نیازی به تراشه‌های M2 یا M2 Pro ندارید و تراشه M1 هم می‌تواند به قدر کافی قوی باشد. این مدل هم فاقد فن است و در صورت استفاده سنگین مقداری داغ می‌شود. مانند مک بوک ایر M2، شارژدهی این نسخه هم 18 ساعت است.

 

خرید مک بوک ایر M1

 

وقتی مک بوک هنگ میکنه چه کاری باید انجام دهیم؟
حل مشکل هنگ کردن مک بوک

 

ایا مک بوک برای ترید مناسب است؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به استفاده شما بستگی دارد. به طور کلی مک بوک‌ها فاقد دکمه‌های NumPad یا اعداد کناری هستند و مثلا این نکته می‌تواند برای برخی از تریدها یک موضوع مهم باشد. از طرفی ممکن است شما به نرم افزارهایی نیاز داشته باشید که نسخه آن برای مک بوک وجود نداشته باشد. به همین جهت شما براساس نیاز خود می‌توانید به این پرسش پاسخ دهید ولی در حالت کلی مک بوک‌های اول عملکرد و کیفیت عالی دارند و برای هر کاری از جمله ترید کردن مناسب هستند.

ایا مک بوک برای ترید مناسب است؟

سوالات متداول

مک بوک برای ترید کردن خوبه؟ مک بوک‌ها فاقد NumPad یا دکمه‌های کناری کیبورد هستند و اگر این موضوع برای شما اهمیت دارید این محصولات را خریداری نکنید. به طور کلی اما نمایشگر باکیفیت، شارژدهی باتری بالا و عملکرد خوب و روان باعث می‌شود تا مک بوک‌ها برای ترید کردن مناسب باشند.

کدام مک بوک برای ترید کردن بهتر است؟ پاسخ به این سوال بستگی به بودجه شما دارد ولی در حالت کلی اگر محدودیت در بودجه ندارید به سراغ مک بوک پرو M2 Pro نسخه 16 اینچ سال 2023 بروید تا یک لپ تاپ همه چیز تمام مقابل شما قرار بگیرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%af/
ads
ads