داغ ترین ها :
بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار

بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار

تلویزیون یکی از اساسی‌ترین کالاها در هر خانه است و کم پیش می‌آید وارد خانه‌ای شوید و ببینید که تلویزیونی در وسط اتاق نشیمن جا خوش نکرده باشد. نیاز نیست حتما اهل دیدن برنامه‌های تلویزیون باشید که آن را تهیه کنید! اگر گیمر باشید، حتما کنسول بازی‌تان را به تلویزیون وصل می‌کنید. اگر فیلم‌باز باشید، قطعا ترجیح می‌دهید لپ‌تاپ را به تلویزیون وصل کنید و فیلم را روی نمایشگر بزرگ تماشا کنید. اگر وقت تلویزیون دیدن نداشته باشید، محال است بازی‌های تیم مورد علاقه‌تان را از دست دهید. حتی اگر اهل این کارها هم نباشید، قطعا زمانی که تنها هستید برای پر کردن سکوت تلویزیون را روشن می‌کنید و به کارهایتان می‌پردازید. در هر صورت، به‌طور حتم در خانه‌تان به یک تلویزیون خوب با اندازه‌ی متناسب نیاز دارید. اگر اهل تلویزیون‌های بزرگ هستید، ما در ادامه قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار ایران آشنا کنیم. پس اگر در خانه‌تان جای یک تلویزیون خالی‌ست، مدل‌هایی که ما در ادامه معرفی می‌کنیم را از دست ندهید.

 

مشاهده قیمت و موجودی انواع تلوزیون “55: تلویزیون 55 اینچ

 

نکات مهم موقع خرید بهترین تلویزیون 55

قابلیت نصب روی دیوار

خیلی از تلویزیون‌های جدید قابلیت این را دارند که روی دیوار هم نصب شوند. این ویژگی برای تلویزیون‌هایی که در اماکن عمومی مانند بیمارستان‌ها و ترمینال‌ها استفاده می‌شوند مناسب است. به‌جز‌آن، در خانه‌هایی که فرزند کوچک دارند، با نصب تلویزیون بر دیوار دیگر فرزندتان نمی‌تواند به آن دست بزند. پس اگر شما هم دوست دارید تلویزیون‌تان روی دیوار نصب شود، موقع خرید از این ویژگی آن مطمئن شوید.

اتصالات و پورت‌ها

مهمترین اتصالاتی که باید به آن توجه کنید، کابل HDMI و پورت USB است. در یک تلویزیون ایده‌آل، باید سه پورت HDMI وجود داشته باشد و با کمک آن می‌توانید لپ‌تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید. با کمک USB هم می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌هایی که روی آن ذخیره شده را در تلویزیون تماشا کنید. بهتر است که تلویزیون انتخابی‌تان حداقل دو یا سه پورت برای USB داشته باشد.

صدا و اسپیکر

کیفیت صدا در تلویزیون‌های مختلف فرق می‌کند. تلویزیون‌های فلت، به علت فضای کم داخلی‌شان، فاقد اسپیکرهای قوی و بزرگ هستند. پس اگر قصد ندارید صدای دستگاه را به کمک ساندبار یا اسپیکرهای اکسترنال تقویت کنید، باید به کیفیت صدای تلویزیون مورد نظرتان توجه کنید.

روشنایی

اگر تلویزیون را در اتاق پرنوری قرار می‌دهید، باید نور آن قابل تنظیم باشد که بتوانید کمترش کنید؛ چرا که نور زیاد تلویزیون در فضای کم‌نور برای چشم‌ها آزاردهنده است. بعضی از تلویزیون‌ها امکان تنظیم نور را به شما نمی‌دهند. پس به این ویژگی تلویزیون مدنظرتان هم توجه کنید.

دقت تصویر

دقت تصویر هرچه بالاتر باشد، شما فیلم یا بازی خود را با کیفیت و لذت بالاتری می‌بینید یا انجام می‌دهید. برای نمایشگر ۵۵ اینچی، ۷۲۰ دقت پایینی است، ۱۰۸۰ یک دقت متوسط تلقی می‌شود و 4k دقتی ایده‌آل است که شما به آن احتیاج دارید و باید موقع خرید یک تلویزیون در این ابعاد، حواستان باشد که کیفیت تصویرتان در این اندازه باشد.

 

راهنمای خرید تلویزیون تا 15 میلیون:

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون

 

بهترین تلویزیون 55 اینچ موجود در ایران

ابعاد تلویزیون ۵۵ اینچ برای اتاق نشیمن نسبتا بزرگ متناسب است. در ادامه، چند برند مختلف از بهترین تلویزیون 55 اینچ در ایران را به شما معرفی می‌کنیم. با بررسی هر کدام، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام مورد به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است. برندهایی که معرفی می‌کنیم، هم برندهای داخلی و هم خارجی هستند. پس همراه ما باشید تا نگاهی به این تلویزیون‌ها بیندازیم.

تلویزیون ال ای دی زلموند – PANA55US2134

پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ ایرانی

زلموند یکی دیگر از برندهای ایرانی است که شاید خیلی از ما نام آن را نشنیده باشیم اما این برند با تولید تلویزیون‌های، ۴۳،۴۹،۵۰ و ۵۵ اینچ جای خود را در بازار رقابتی باز کرده است. 

تلویزیون PANA55US2134 یک تلویزیون هوشمند با رابط هوشمند اندروید ۱۱ است که از نمایشگر تخت 4K بهره برده است. انواع بازی‌ها، همینطور برنامه‌هایی نظیر اسکایپ را می‌توانید روی تلویزیون نصب کنید و از استفاده از آن‌ها در نمایشگر بزرگ ۵۵ اینچی لذت ببرید. همچنین می‌توانید به کمک گیرنده‌ی دیجیتال این تلویزیون، شبکه‌های داخلی را هم تماشا کنید. در پایین پنل، ۲ بلندگو قرار گرفته که هر کدام ۸ وات توان خروجی صدا دارد و با بهره‌گیری از استاندارد صوتی Dolby digital کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. این تلویزیون، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مجهز به دو درگاه USB و HDMI و همینطور بلوتوث هم هست که می‌توانید لپ‌تاپ و گجت‌های خود را به تلویزیون وصل کرده و محتوای آن‌ها را روی نمایشگر بزرگتر به نمایش درآورید. 

 

تلویزیون زلموند مدل PANA55US2134

تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1860

 

اگر در فکر خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ خارجی هستید که علاوه‌بر طراحی زیبا از کیفیت نمایش بالایی هم برخوردار باشد، می‌توانید به خرید تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1860 سایز 55 اینچ فکر کنید. پایه‌های تلویزیون از آن جدا می‌شوند و این یکی از مزیت‌های تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1860 سایز 55 اینچ محسوب می‌شود، زیرا در این صورت شما می‌توانید آن را روی دیوار نصب کنید و طراحی متفاوتی را به خانه بدهید. تکنولوژی استفاده شده در این تلویزیون از نوع ELED یا همان LED معروف است که در کنار پنل IPS می‌تواند باعث نمایش انواع محتوا با کیفیت اولترا اچ دی یا همان 4K را باشد. در کنار این ویژگی‌ها 2 بلندگو 12 واتی برای تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1860 تعبیه شده تا صدای محتوای در حال پخش به طبیعی‌ترین شکل ممکن باشد. همچنین لازم است بدانید که این تلویزیون از
رابط هوشمند اندروید پشتیبانی می‌کند و به صورت همزمان به 4 گوشی هوشمند امکان Screen Mirroring را می‌دهد. در حال حاضر تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1860 را می‌توان بهترین تلویزیون 55 اینچ بازار دانست.

 

تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1860

تلویزیون هوشمند فیلیپس – 55PUT8516

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ خارجی

اگر دوست دارید یکی از بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچی خارجی را تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما این مدل تلویزیون از برند فیلیپس است. این تلویزیون هوشمند هم مانند مدل‌های دیگر از یک پنل تخت استفاده می‌کند و کیفیت تصویر اولترا اچ دی آن رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی دارد. فیلم دیدن با این تلویزیون یا انجام بازی‌های هیجانی قطعا خیلی لذت‌بخش خواهد بود، چرا که  سیستم صوتی تلویزیون بسیار فوق‌العاده است و هیچ نارضایتی باقی نمی‌گذارد. در خصوص استانداردهای صوتی آن باید بگوییم که ۲ بلندگو داشته و در مجموع ۱۰ وات توان خروجی دارد. استاندارد صوتی‌ای که فیلیپس برای این تلویزیون در نظر گرفته دالبی اتموس است که صدایی غنی و سه بعدی ایجاد می‌کند که تجربه بسیار متفاوتی را برای کاربر رقم می‌زند. قابلیت Screen mirroring هم یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی است که این تلویزیون جذاب از آن پشتیبانی می‌کند و می‌توانید محتوای گوشی را بدون کابل و از طریق اتصال وای فای روی تلویزیون به نمایش درآورید.

 

تلویزیون فیلیپس مدل PUT8516

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i دارای 330 نیت روشنایی و رزولوشن 3840×2160 پیکسل است. این تلویزیون از تکنولوژی HDR10 PLUS پشتیبانی می‌کند و در کنار کیفیت تصویر Ultra HD – 4K به تکنولوژی Dolby Vision هم مجهز شده است تا شما از تماشا کردن خسته نشوید. توان خروجی کلی صدا 20 وات است که با پشتیبانی از صدای استریوی Dolby Atmos می‌تواند لذت تماشا کردن را دو برابر کند. در کنار تمام قابلیت‌های اشاره شده، ویژگی ضبط برنامه ها (PVR) یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این تلویزیون 55 اینچی است که شما می‌توانید با خرید از آن بهره‌مند شوید. تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i با توجه به ویژگی‌ها و قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند به عنوان پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی باشد.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU745

اگر در فکر خرید بهترین تلویزیون ایرانی 55 اینچی هستید، پس بهتر است تا خرید تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU745 به برند ایکس ویژن اعتماد کنید. این تلویزیون دارای 350 نیت روشنایی است و از تکنولوژی HDR10 پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصاویر در تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU745 برابر با کیفیت Ultra HD است و این تلویزیون از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. رابط هوشمند آن از نوع اندروید 11 است و قابلیت ضبط برنامه هم دارد. برند ایکس ویژن با تولید تلویزیون ال ای دی مدل XCU745 اثبات کرده است که می‌تواند بهترین تلویزیون هوشمند 55 اینچ را به بازار ایران معرفی کند.

 

خرید تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU745

 

بهترین تلویزیون 55 اینچ موجود در ایران: ایکس ویژن – 55XYU715

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ در تکنولایف

این تلویزیون ۵۵ اینچ با وزن ۹.۵ کیلوگرم، هم قابلیت نصب روی پایه و هم بدون پایه را دارد. حافظه داخلی تلویزیون ۱۶ گیگابایت است و با کیفیت تصویر 4k و پردازنده گرافیکی Mali-G52، برای کاربران گیمر تجربه خوبی را رقم می‌زند.

این تلویزیون هوشمند از اندروید ۱۱ بهره‌ور است و هم به WiFi و هم به بلوتوث وصل می‌شود. به‌این روش، می‌توانید گجت‌های مختلف همچون تلفن همراه و تبلت خود را به آن وصل کنید و برنامه‌ها را روی نمایشگر بزرگ ببینید. اگر زیاد پای تلویزیون می‌نشینید یا نگران چشمان فرزندانتان به‌علت نزدیک نشستن به تلویزیون هستید، خوب است بدانید کنتراست رنگ‌ها در این تلویزیون به‌نوعی است که از درخشش زیاد تلویزیون کاسته و نمایشگر تا حدی تیره است که نور آن چشمانتان را اذیت نکند. این تلویزیون ایکس ویژن، در دسته‌ی بهترین تلویزیون‌ها جای گرفته که با بهره‌وری از تکنولوژی‌های روز، یک محصول باکیفیت به‌شمار می‌رود.

 

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU715

 

 تلویزیون ال ای دی تولیپس – LE5590FLB

tulips LEd tv

یکی دیگر از بهترین تلویزیون 55 اینچ موجود در ایران، LE5590FLB برند تولیپس است. کیفیت نمایشگر 4k این تلویزیون و زاویه دید ۱۷۸ درجه، به شما یک زاویه دید گسترده می‌دهد و قابلیت HDR آن، منجر به بالاتر رفتن باکیفیت تصاویر می‌شود. استفاده این تلویزیون هوشمند از اندروید ۱۱، به شما کمک می‌کند تا گوشی و تبلتتان را بتوانید به آن اتصال دهید و به تماشای برنامه‌های محبوبتان در نمایشگر بزرگ و باکیفیت بنشینید.

معمولا اسپیکرهای تلویزیون‌ها کیفیت خیلی بالایی ندارند و برای تقویت آن‌ها باید از اسپیکرهای اکسترنال یا ساندبار کمک گرفت. سیستم صوتی این تلویزیون، نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و با دو اسپیکر که هر کدام توان ۱۰ وات دارند، باعث می‌شود صدا به‌خوبی و با وضوح بالا به گوش برسد. دیگر ویژگی جذاب این تلویزیون، بهره‌وری آن از تکنولوژی Frameless است که حاشیه‌های اضافی در اطراف نمایشگر را کمتر، و خود نمایشگر را بزرگتر می‌کند.

 

تلویزیون تولیپس مدل TV-A-LE5590FLB

 

تلویزیون هوشمند جی پلاس – GTV-55PQ734S

بهترین تلویزیون 55 اینچ 4k

این روزها مانیتورها و تلویزیون‌های هوشمند جی‌پلاس در خیلی از خانه‌ها و شرکت‌ها دیده می‌شوند و میزان رضایت خوبی هم دارند. تلویزیون 55PQ734S  با کیفیت تصویر Ultra HD-4K پس از مدل 732 آمد و یک پله بالاتر از آن است، اما تفاوت چندانی با آن ندارد. اندروید به کار رفته در این تلویزیون هوشمند، ۱۱ است و شما می‌توانید هم آن را به گوشی و تبلت اندرویدی خود اتصال دهید و هم می‌توانید بازی و اپلیکیشن‌های مدنظرتان را روی تلویزیون نصب و اجرا کنید. اگر تمایل دارید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید تا فرزند نوپای شما به آن دست نزند، خوب است بدانید که تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی جی پلاس، هم قابلیت نصب روی دیوار و هم قابلیت قرارگیری روی میز را دارد. توان خروجی اسپیکرهای تلویزیون ۲۰ وات بوده که برای یک تلویزیون فلت در این ابعاد قدرت خوبی دارد. همچنین روی پنل تلویزیون درگاه‌های مختلفی برای USB، پورت LAN و پورت HDMI قرار گرفته تا لپ‌تاپ و دیگر سیستم‌ها را بتوانید به تلویزیون وصل کنید.

 

تلویزیون جی پلاس مدل 55PQ734S 

 

بهترین تلویزیون 55 اینچ اسنوا – SSD-55SA640UL

بهترین تلویزیون 55 اینچ اسنوا

اگر دنبال خرید تلویزیون 4k باکیفیت هستید، مورد پیشنهادی دیگری که می‌توانید روی آن حساب کنید تلویزیون ۵۵ اینچی اسنوا مدل SSD-55SA640UL است. این تلویزیون ایرانی با کیفیت تصویر Ultra HD، رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و همینطور زاویه دید ۱۷۸ درجه، به کاربران اجازه می‌دهد تا رنگ‌ها را بسیار زنده و برنامه‌های محبوبشان را با شفافیت و کیفیتی بالا تماشا کنند.

سیستم صوتی دو کاناله بوده و توان هر یک از اسپیکرها ۱۵ وات است که پایین قاب تلویزیون جای می‌گیرند؛ پس صدا با کیفیت و قدرت خوبی در فضای نسبتا بزرگ پخش می‌کنند. سیستم عامل تلویزیون اندروید ۹ است و خیلی سریع و راحت می‌توانید گوشی‌تان را به آن وصل کنید. البته، سیستم عامل تلویزیون قابلیت ارتقا ندارد و این ویژگی ممکن است از نظر خیلی از کاربران قابلیت منفی‌ای باشد. به غیر از این مورد، این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار است که در راستای حمایت از تولید داخلی می‌توانید خریداری کرده و از کیفیتش شگفت‌زده شوید.

 

تلویزیون اسنوا SSD-55SA640UL

 

تلویزیون ۵۵ اینچی ال ای دی فیلیپس – 55PUT8115-98

philips tv 55 - بهترین تلویزیون فیلیپس 55 اینچ

فیلیپس برندی جذاب و خارجی‌ست که حداقل یکی از محصولاتش در خانه‌های ما موجود است و استفاده می‌کنیم. بنابراین خوب است نگاهی به بهترین تلویزیون فیلیپس 55 اینچ هم بیندازیم تا اگر تمایل دارید از برندهای خارجی خرید کنید، اطلاعات لازم درباره‌ی این محصول را به‌دست بیاورید.

تلویزیون 55PUT8115-98 چیزی حدود ۱۲ کیلوگرم وزن داشته که هم قابلیت نصب با پایه و هم بدون آن را دارد. در قاب تلویزیون ۴ درگاه HDMI، و ۲ درگاه USB وجود دارد تا دستگاه‌های دیگر را بتوانید به آن اتصال دهید. ۲ بلندگو که هر یک ۸ وات توان دارند نیز با بهره‌گیری از استانداردهای Dolby در تلویزیون تعبیه شده که اگر صدای بلند برایتان خیلی مهم باشد و تلویزیون را برای فضایی بزرگ در نظر داشته باشید، ممکن است شما را نیازمند استفاده از اسپیکرهای اکسترنال کند. کیفیت تصویر 4k با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ در تلویزیونی که نسبت تصویر به فریم آن ۱۶:۹ است نیز، لذت تماشای برنامه با این تلویزیون را دوچندان می‌کند.

 

تلویزیون فیلیپس مدل 55PUT8115-98

 

بهترین مدل تلویزیون دوو 55 اینچ – DSL-55K5900UL

deawoo tv 55 inch

برند کره‌ای دوو، از دیرباز جزء بهترین‌ها در تولید تلویزیون بوده و هنوز هم جایگاهش را حفظ کرده است. این تلویزیون با نمایشگر 4K و بهره‌وری از استاندارد صوتی Dolby digital plus صدا و تصویر خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این تلویزیون با مجهز بودن به سه درگاه HDMI، دو درگاه USB و قابلیت اتصال بی‌سیم به اینترنت، اجازه می‌دهد تا هارد، کنسول بازی، لپ‌تاپ، فلش و هر گجت دیگری را به آن اتصال دهید.

این تلویزیون، تمام ویژگی‌های یک تلویزیون فول اچ دی هوشمند را دارد و قابلیت‌هایش شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

تلویزیون دوو مدل DSL-55K5900UL

 

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین برندهای لوازم خانگی و مدل‌های خوبی که هر کدام از این برندها تولید کرده‌اند را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌هایشان را بگوییم. همانطور که متوجه شدید، خیلی از ویژگی‌ها مانند کیفیت نمایشگر و قابلیت‌هایی نظیر سیستم عامل داشتن و امکان اتصال گوشی به تلویزیون، در تمامی این مدل‌ها تعبیه شده است. در واقع، اختلافات میان آن‌ها جزئی است و بیشتر به سلیقه شخصی و بودجه در دست شما برمی‌گردد. در هر صورت، قطعا انتخابی فوق‌العاده و هوشمندانه خواهید داشت و کیفیت تصویر تلویزیون‌ها رضایتتان را جلب خواهد کرد.

سوالات متداول

بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی کدام مدل است؟

تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SA640UL  یکی از مدل‌های باکیفیت، با نمایشگر 4k و رزلوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است که توان صوتی بسیار بالایی هم دارد و در کنار قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی، تمامی استانداردهای جهانی در ساخت تلویزیون را رعایت کرده است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-55-inch-tvs/
ads