داغ ترین ها :
بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمیشن های 2023

انیمیشن دیدن کوچک و بزرگ ندارد! این روزها نیز اکثر کسانی که پای انیمیشن‌ها می‌نشینند آدم بزرگ‌ها هستند. این مسئله نیز باعث شده که خیلی از انیمیشن‌هایی که این روزها ساخته می‌شود مناسب سلیقه بزرگسالان باشد. در هر صورت، ما در این مطلب می‌خواهیم بهترین انیمیشن های 2023 را برای شما معرفی کنیم. بنابراین اگر در جستجوی انیمیشن های جدید هستید و نمی‌دانید کدام یک از آن‌ها ارزش دیدن دارند، در ادامه‌ همراه ما و لیست ما در بلاگ تکنولایف باشید.

 

انواع لپ تاپ برای تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳ را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت لپ تاپ

بهترین انیمیشن 2023

در ادامه با انیمیشن‌هایی مواجه می‌شوید که در طی یک سال گذشته ساخته شدند. انیمیشن ها ساخته‌ی کشورهای مختلف هستند و از نظر امتیاز، ترتیب خاصی ندارند. بنابراین بالا‌ی لیست بودن یک انیمیشن، لزوما به معنای برتری آن نیست. ما همچنین سعی می‌کنیم تا بخشی از داستان را برای شما شرح بدهیم تا با فضای داستان آشناتر شوید.

Spider-Man: Across the Spider-verse

انیمیشن های مارول

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۶
  • ژانر: اکشن، کمدی، مهیج

سال ۲۰۱۹ اولین قسمت از فیلم انیمیشنی اسپایدرمن آمد و در سال ۲۰۲۳ نیز شاهد دومین قسمت آن بودیم. این انیمیشن آن قدر گل کاشت که یکی از شانس‌های اصلی اسکار در بخش انیمیشن خواهد بود! همچنین، در لیست برترین فیلم‌های IMDB، رتبه ۳۰ را به دست آورده است.

در این فیلم هم مایلز مورالز ماجراجویی جدیدی دارد. او با مردم عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی آشنا می‌شود. آدم‌هایی که ماموریتشان محافظت از سرزمینشان است. اما این قهرمانان مدتی بعد با خطر جدیدی روبرو می‌شوند. حالا، مایلز باید معنای سابق قهرمان بودن را در ذهن خود تغییر دهد و تصمیمات جدیدی بگیرد.

انیمیشن‌های جدید اسپایدرمن کمی پیچیده هستند و دنیای شلوغی را به تصویر می‌کشند. بنابراین لازم است که حتما قسمت پیشین آن را دیده باشید که به‌راحتی با داستان جدید ارتباط برقرار کنید. پس توصیه می‌کنیم اگر قبلی را ندیده‌اید حتما تماشا کنید. از نظر گرافیکی نیز انیمیشن بسیار فوق‌العاده است.

 

به‌جز انیمیشن، ما بهترین فیلم های ۲۰۲۳ را نیز به شما معرفی کردیم:
بهترین فیلم های ۲۰۲۳

 

Migration

بهترین انیمیشن های امسال

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۷
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی، خانوادگی

انیمیشن مهاجرت در انتهای سال ۲۰۲۳ آمد و آن‌قدر محبوب شد که خیلی زود یکی از بهترین انمیشن‌های ۲۰۲۳ معرفی شد.

این انمیشن درباره خانواده‌ای از اردک‌ها است که برای اولین تصمیم به مهاجرت و کوچ به سمت دیگر زمین می‌گیرند. علی‌رغم مخالفت‌های دائمی پدر خانواده برای مهاجرت و به خطر انداختن جان همگی، به اصرار مادر خانواده، آن‌ها راهی مسیری می‌شوند که برای آن‌ها ماجرا و چالش‌های زیادی را در پی دارد!‌ در این مسیر، اردک‌ها با دسته‌ای از کبوترها گلاویز می‌شوند، یک آشپز بی‌رحم و بداخلاق آن‌ها را به چالش می‌کشد و از آن‌سو، دوستان جدیدی نیز پیدا می‌کنند!

سراسر انیمیشن، پر از لحظات شاد و خنده‌آور و همینطور صحنه‌های استرس‌زا است. پس این انیمیشن را از دست ندهید و حتما خیلی زود سراغش بروید.

Leo

leo-animation

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷
  • ژانر: درام، خانوادگی

انیمیشن لئو اواخر 2023 آمد و دل مخاطبین را برد. این انیمیشن، درباره یک مارمولک پیر و چاق است که صداپیشه آن آدام سندلر است. لئو در کنار یک لاک پشت پیر، در یک قفس شیشه‌ای در کلاس درس زندگی می‌کند. او که قلباً بسیار موجود مهربانی است، وقتی متوجه می‌شود که چیزی از عمرش باقی نمانده، تصمیم می‌گیرد تا از کلاس خارج شده و در دنیای بیرون دست به اکتشاف بزند.

زمانی که معلم کلاس از بچه‌ها می‌خواهد آخر هفته‌ها به نوبت لئو را به خانه ببرند و از او مراقبت کنند، لئو فرصت را مناسب فرار می‌بیند. اما وقتی متوجه مشکلات تک تک این بچه‌ها می‌شود، چیزهای دیگری جدا از فرار کردن از پنجره به نظرش ارزشمند می‌آید…

انیمیشن لئو هم از نظر بزرگسالان و هم کودکان بسیار جذاب و آموزنده است و می‌تواند به مدت ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه مخاطبین را سرگرم کند.

Teenage mutant ninja turtles: mutant mayhem

انیمیشن جدید چی ببینیم؟

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۲
  • ژانر: کمدی، اکشن، مهیج، علمی تخیلی

لاک‌پشت‌های نینجا احتمالا برای ما بچه‌های دهه ۷۰ و بچه‌های دهه ۶۰ پر از خاطره و نوستالژی باشد و بیشتر از نسل‌های بعدی این انیمیشن را دوست داشته باشیم. برخلاف سریال کارتونی آن که سه دهه پیش پخش می‌شد و فضای تقریبا گرفته و تاریکی داشت، انیمیشن‌های سینمایی آن که در این چند سال اخیر ساخته شده‌اند بیشتر حالت طنز دارند و از آن فضا فاصله گرفته‌اند. انیمیشن Teenage mutant ninja turtles: mutant mayhem که در سال ۲۰۲۳ آمد نیز یکی از بامزه ترین و بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۳ شد.

داستان این انیمشن از جایی شروع می‌شود که چهار لاکپشت داستان تصمیم می‌گیرند از زیرزمین خارج شوند و به دنیای انسان‌ها ورود کنند. آن‌ها می‌خواهند دل انسان‌ها را ببرند و بین انسان‌ها هواداران زیادی پیدا کنند. اما نقشه آن‌ها بهم می ریزد وقتی می‌بینند که با ارتشی از جهش یافته‌ها مانند خودشان مواجه شده‌اند!

Black clover: sword of the wizard

بهترین انیمه های سینمایی

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۴
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، مهیج

گزینه بعدی لیست مخصوص انیمه بازان است. به‌خصوص کسانی که عاشق مجموعه‌ی black clover بودند. این انیمه سینمایی اکشن فانتزی نیز به‌نوعی اسپین آفی از آن سریال است و  خط داستانی و مسیری متفاوت از آن را دنبال می‌کند. پس نباید به چشم ادامه‌ی سریال آن را تماشا کنید.

این انیمه درباره پسری به اسم استا است که در دنیایی که جادو حکومت می‌کند و همه چیز با جادو جلو می‌رود، بدون سحر و جادو به‌دنیا می‌آید. استا در این دنیای آشفته می‌خواهد که پادشاه جادوگران شود تا به اهداف خود برسد.

آشنایی با فضای کلی سریال به شما دید خیلی بهتری برای تماشای این فیلم می‌دهد. پس بهتر است آن را دیده باشید و بعد به سراغ این انیمه جذاب بروید تا لذت برای شما دوچندان شود.

 

 

Nimona

انیمیشن های جدید ۲۰۲۳

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۶
  • ژانر: ماجراجویی، اکشن، کمدی، مهیج

نیمونا هم یک انیمیشن اکشن و فانتزی است و با دیدن آن می‌توانید به راحتی آن را بهترین کارتون ۲۰۲۳ بدانید! این انیمشن در دنیایی فرضی می‌گذرد که شبیه به قرون وسطی مدرن است. یعنی در حالی که شوالیه‌ها و زره‌ها و آن سبک و سیاق از آدم‌ها را می‌بینید، متوجه می‌شوید که دنیا مدرن است و همه چیز تحت تاثیر تکنولوژي است.

زمانی که یکی از شوالیه ها به قتل یکی از افراد مهم کشور متهم می‌شود، فرار می‌کند و در تلاش است که هرطور شده بی‌گناهی خود را اثبات کند. در این راستا او با دختری عجیب به نام نیمونا آشنا می‌شود که قابلیت‌های زیادی دارد و می‌خواهد هرطور شده به شوالیه کمک کند. کم کم، حقایق زیادی درباره نیمونا نیز مشخص می‌شود.

Elemental

elemental-movie

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷
  • ژانر: درام، فانتزی، عاشقانه

المنتال یکی از انیمیشن‌هایی بود که در سال ۲۰۲۳ خیلی‌ها منتظر آن بودند. یکی از دلایل این انتظار، این بود که سازندگان المنتال در واقع سازندگان انیمیشن inside out بودند که در سال ۲۰۱۶ آمد و اسکار بهترین انیمیشن سال را مال خود کرد.

المنتال درباره عناصر است. در شهری که عناصر آب، آتش، هوا و خاک در یک جا زندگی می‌کنند؛ آتش‌ها به علت ماهیت خاص خود با محدودیت‌هایی مواجه هستند و نمی‌توانند به‌راحتی با دیگران در ارتباط باشند. حال در این میان، امبر که دختری آتشین است و مشکل کنترل خشم دارد، با پسری به نام وید که آب است آشنا می‌شود. آیا آب و آتش می‌توانند عاشق هم باشند؟ اصلا دوستی این دو عنصر چه عواقبی در بر خواهد داشت؟ این انیمیشن را ببینید تا پاسخ سوالات خود را در آن پیدا کنید.

 

برای خرید انواع تلویزیون از فروشگاه تکنولایف اقدام کنید: خرید تلویزیون

The boy and the heron

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

  • امتیاز IMDB: امتیاز۷.۶
  • ژانر: ماجراجویی، درام، فانتزی

انیمه پسر و ماهیخوار، آخرین ساخته میازاکی، کارگردان شهیر ژاپنی پیش از بازنشستگی است. او در این انیمیشن سنگ تمام گذاشت و جوایز زیادی را در جشنواره‌های مختلف مال خود کرد. این انیمه‌ی سینمایی جذاب یکی از بهترین آثاری است که در سال ۲۰۲۳ ساخته شد و اگر شما هم از طرفداران انیمه باشید حتما منتظر دیدن آن هستید.

این انیمه درباره پسری به نام ماهیتو است. ماهیتو مادر خود را از دست داده و حالا با نامادری خود زندگی می‌کند. او که شهر را ترک کرده و در روستا ساکن شده، زندگی متفاوتی را تجربه می‌کند. یک سری ماجراهای خاص که در طی فیلم اتفاق می‌افتد، ماهیتو را با یک ماهیخوار آشنا می‌کند و او کم کم وارد دنیایی می‌شود که در آن مردگان و زندگان با هم زندگی می‌کنند. او در این دنیا باید رازی را پیدا کند که به کمک آن‌ها، حقایقی درباره خودش را کشف خواهد کرد.

The super mario bros. movie

mario-bros.

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۱
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی

بازی ماریو قارچ‌خور را همه بچه‌های گیمر و غیرگیمر می‌شناسند! داستان مرد قدکوتاه و سیبیلویی که برای نجات شاهزاده از دست موجودی پلید، کل شهر را زیر پا می‌گذارد و قارچ می‌خورد تا قدرتمند شود. در سال ۲۰۲۳ بالاخره انیمیشن این بازی محبوب ساخته شد و بالاخره هواداران آن به رویایی که داشتند رسیدند!

در داخل این انیمیشن خیلی از شخصیت‌ها که در نسخه‌های مختلف بازی بوده را می‌بینیم. داستان نیز تقریبا خط داستانی مشابه بازی دارد. در آن، می‌بینیم که ماریو سر از یک دنیای عجیب در می‌اورد و حالا باید در داخل آن شاهدخت را پیدا کند. این انیمیشن، احتمالا برای کسانی که بازی را انجام داده و دوست داشته‌اند بسیار دیدنی ‌تر باشد تا برای دیگران. در هر حال، لازم است بدانید که یکی از برترین انیمیشن های ۲۰۲۳ بوده است.

 

 

Deep sea

deepsea-animation

  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۸
  • ژانر: ماجراجویی، فانتزی

انیمیشن deep sea اثری از کشور چین است. این انیمشن پر از صحنه‌های رویایی است و به نظر می‌رسد که واقعا در رویا هستید. گرافیک انیمیشن هم خارق‌العاده و بسیار چشم‌نواز است. این انیمیشن درباره دختری است که در اعماق دریا قرار گرفته. او هیچ راهی برای خروج ندارد و باید در داخل دریا بماند. بنابراین دست به تجسس می‌زند و از رازهای زیادی پرده برداری می‌کند. اگر با انیمیشن‌های چینی آشنایی داشته باشید، می‌توان گفت که دریای عمیق یک سر و گردن از دیگران بالاتر بوده و از نظر گرافیکی نیز بسیار دیدنی است.

جمع‌بندی

در این لیست نگاهی به بهترین انیمیشن های سال 2023 انداختیم. پس اگر برای شما سوال پیش آمده که انیمیشن جدید چی ببینیم، لیست ما به شما کمک زیادی خواهد کرد. چنانچه فیلم دیگری به نظرتان باید در این لیست قرار می‌گرفته اما خبری از آن نیست، حتما دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-animations-2023/
ads
ads