داغ ترین ها :
معرفی بهترین بازی های ایکس باکس 360 در سال 2023

معرفی بهترین بازی های ایکس باکس 360 در سال 2023

اگر از کنسول ایکس باکس 360 استفاده می‌کنید، بد نیست لیستی از بهترین بازی های ایکس باکس 360 را داشته باشید. در این مطلب ما به سراغ بهترین بازی‌ها رفته‌ایم. در این لیست شما بازی‌های تک نفره، دو نفره، جدید و قدیم، و خلاصه هر بازی خوبی که تا به حال برای این کنسول عرضه شده را مشاهده خواهید کرد. همراه ما باشید.

معرفی بهترین بازی های ایکس باکس 360

بازی Grand Theft Auto V

بهترین بازی های ماجراجویی برای ایکس باکس 360

  • سبک بازی: چند نفره، تک نفره
  • ژانر: اکشن – ماجراجویی، تیرانداز شخص سوم
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۹/۱۰

بازی GTA V را همه گیمرها می‌شناسند. این بازی، یکی از بهترین بازی های ایکس باکس 360 که نباید از دست بدهید (البته بعید است که آن را تا به حال از دست داده باشید). این بازی جذاب، در سال ۲۰۱۳ ساخته شد و یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی است. این بازی را می‌توانیم ۷مین سری در فرنچایز GTA بدانیم. بازی در شهر خیالی San Andreas می‌گذرد و بازی یک نفره است. سه نفر شخصیت اصلی در این بازی وجود دارد که داستان را روایت می‌کنند. آن‌ها، مایکل (بانک‌زن سابق)، فرانکلین (گانگستر خیابانی) و ترور (دلال مواد) است. این افراد قصد ارتکاب به جرایم مختلف را دارند.

بازی در سبک جهان آزاد طراحی شده و شخصیت اصلی طبق ماموریت‌هایی که برای او تعریف شده می‌تواند اقلام و دستاوردهای زیادی پیدا کند. همچنین در صورت تمایل، می‌توانید صرفا در داخل شهر گشت بزنید و خوش بگذرانید. این بازی در حالت آنلاین و چند نفره هم وجود دارد و می‌توانید به آن شکل نیز با دوستان خود بازی کنید.

 

جدیدترین مدل های کنسول بازی ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید

 

بازی Far Cry 3

far cry 3

  • سبک بازی: چند نفره
  • ژانر: تیرانداز شخص اول، اکشن – ماجراجویی
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۹/۱۰

فار کرای ۳ همانطور که از نامش پیداست سومین نسخه از فرنچایز Fr Cry است که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. داستان بازی فار کرای ۳ در یک جزیره سنگلاخی فرضی می‌گذرد و بازیکنان از جهانی آزاد برای گشت و گذار بهره می‌برند. گیم پلی این بازی تمرکز بر نبرد تن به تن و ماجراجویی دارد. بازیکنان با شکست دشمنان خود، به ابزارهای بسیاری دست پیدا می‌کنند و بازی را راحت‌تر پیش می‌برند. در این بازی شخصیت اصلی جیسون برادی است. او باید دوستان خود را از چنگ دزدان دریایی نجات دهد. پس از آن نیز از این جزیره فرار کند.

 

 

بازی The Walking Dead

بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس 360

  • سبک بازی: تک نفره
  • ژانر: ماجراجویی گرافیکی،‌ تعاملی
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۱۰/۱۰

همین ابتدا خوب است بدانید که این بازی ارتباطی با سریالی که به همین نام ساخته شده ندارد؛ هرچند هر دو به شیوع ویروسی مربوط می‌شوند که مرده‌ها را بتدیل به زامبی می‌کند. این بازی، در اصل اقتباسی است از یک مجموعه کمیک. بازی واکینگ دد یک بازی سریالی و ماجراجویی است که از سایت Stream نمره ۱۰ را گرفته! این بازی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون و همینطور خیلی از کنسول‌ها از جمله ایکس باکس ۳۶۰ ساخته شده. آیا می‌توانیم آن را یکی از بهترین بازی های ماجراجویی برای ایکس باکس 360 بدانیم؟‌ با توجه به مشخصاتی که دارد، قطعا می‌توانیم.

این بازی درباره دختری به نام کلمنتاین است که در فصل اول با سرپرست خود زندگی می‌کند اما پس از این که او خود را فدای کلمنتاین می‌کند، در ادامه داستان، ماجراهای این دختر را به تنهایی و بعدا با گروهی از کسانی که زنده مانده‌اند دنبال می‌کنیم. در این بازی تعدادی پازل برای بازیکن مطرح می‌شود که در دنیای بازی باید سعی به حل آن‌ها داشته باشد. همچنین از نقاط قوت بازی به روایت قوی آن و گفت‌وگوهایی می‌توانیم اشاره داشته باشیم که بین شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود.

بازی Batman: Arkham City

بازی بتمن برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰

  • سبک بازی: تک نفره
  • ژانر: اکشن – ماجراجویی
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۱۰/۱۰

یکی دیگر از بهترین بازی های ماجراجویی برای ایکس باکس 360 بازی بتمن است. این بازی در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و ژانر اکشن ماجراجویی دارد. این بازی ادامه‌ی Batman: Arkham Asylum است که سال ۲۰۰۹ ساخته شد. بازی همانطور که همه هواداران بتمن می‌دانند، در شهر گاتهام می‌گذرد. اما نه در خود شهر؛ چرا که بتمن در زندان آرکهام اسیر است. بتمن ماموریت دارد که یکی از مامورین این زندان یعنی دکتر استریج را رسوا کند؛ چرا که او برنامه‌های خطرناکی برای گاتهام دارد.

این بازی از دید سوم شخص روایت می‌شود و تمرکز اولیه آن روی نبردهای بتمن و توانایی‌های او است. او می‌تواند آزادانه در زندان بچرخد و با دیگر شخصیت‌ها تعامل داشته باشد. همچنین ماموریت‌های خود را انجام دهد و بخش‌های دیگری از زندان را آنلاک کند.

 

انواع لوازم جانبی و دسته ایکس باکس را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

بازی Call of Duty: Modern Warfare

بازی های modern warfare برای ایکس باکس 360

  • سبک بازی: تک نفره
  • ژانر: تیراندازی تاکتیکی
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۹/۱۰

دیگر بازی لیست که از نظر خیلی از کاربران بهترین بازی ایکس باکس 360 است، کالاف است. این بازی سال ۲۰۰۷ ساخته شد و یک بازی تیرانداز شخص اول است. این بازی از فضای جنگ جهانی به دور است و در یک دوره مدرن روایت می‌شود. داستان بازی در سال ۲۰۱۱ می‌گذرد. در داستان بازی، می‌بینیم که یک رهبر رادیکال،‌ رئیس جمهور یک کشور خاورمیانه‌ای را ترور کرده و همزمان در روسیه نیز جنگ داخلی رخ داده.

گیم پلی بازی به سبک تیرانداز نقش اول است و به سه شکل ایستاده، خمیده و درازکش می‌تواند عمل کند. البته، بازیکن هیچ زره یا امتیازی برای افزایش سلامت خود ندارد و پس از آسیب دیدن، جان او کم خواهد شد.

بازی Forza Motorsport 4

لیست بهترین بازی های ایکس باکس 360 - بازی forza motorsport 4

  • سبک بازی: چند نفره، تک نفره
  • ژانر: مسابقه‌ای
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۹ از ۱۰

اگر خوره ماشین بازی و مسابقه هستید، این بازی را هم می‌توانیم یکی از بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس 360 بدانیم، هم یکی از بهترین بازی های ماشینی ایکس باکس 360. این بازی در سال ۲۰۱۱ برای این کنسول به طور اختصاصی منتشر شد. پس شاید بتوانیم آن را جزء بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس 360 نیز بدانیم. این بازی یک ویژگی‌ جدید دارد و آن Autovista است. این حالت بازی اجازه می‌دهد بتوانید کلیه جزئیات قطعات ماشین‌ها مثل موتور ماشین را هم ببینید. بازی Forza Motorsport 4 از جانب منتقدین بسیار نظرات مثبتی گرفت و تشویق شد؛ چرا که از نظر گرافیکی بسیار کیفیت بالایی داشت و کیفیت صدای بازی نیز بسیار خوب بود. پس اگر از هواداران بازی‌های ماشینی هستید و دلتان هیجان پشت فرمان می‌خواهد، این بازی از کنسول ایکس باکس ۳۶۰ برای شما ساخته شده.

 

 

بازی Limbo

بازی limbo برای ایکس باکس 360

  • سبک بازی: تک نفره
  • ژانر: پازل
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۹ از ۱۰

اگر یک بازی می‌خواهید که در آن مجبور به حل پازل‌ها و معما‌های مختلف باشید و بازی نیز در یک فضای رعب‌آور و مرموز بگذرد، لیمبو یا برزخ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی شما پسربچه‌ای را کنترل می‌کنید که در فضایی سیاه و سفید قرار دارد. او به دنبال خواهر گمشده‌ی خود می‌گردد اما فضایی که در آن قرار دارد، پر از چالش‌های ترسناک و مرگبار است و باید مراقب او باشید تا آسیبی نبیند.

بازی دو بعدی است و پسرک همانند اکثر بازی‌های این سبکی در یک فضای دو بعدی عقب و جلو می‌رود، از طناب و پله بالا می‌رود و پایین می‌آيد و می‌پرد. او با دشمنان زیادی مواجه می‌شود که از آن‌ها می‌توانیم به عنکبوت‌هایی اشاره کنیم که ممکن است به بدن او بچسبند یا تله‌های خرس که در قسمت‌های مختلف قرار گرفته‌اند. این پسرک در مسیر بازی باید تخم حشرات را جمع کند و بدین ترتیب امتیاز بگیرد.

بازی Gears of War 2

بازی gears of war 2

  • سبک بازی: تک نفره، چند نفره
  • ژانر: تیرانداز شخص سوم
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۸/۱۰

Gears of war جزء بازی‌های پرطرفدار و خاطره‌انگیز است که انحصارا برای Xbox 360 طراحی شده. بازی هم به صورت چند نفره و هم تک نفره قابل انجام است و یک بازی شوتر سوم شخص است. تمرکز این بازی روی تحلیل و استفاده از تاکتیک‌های جنگی است. در این بازی، شما می‌توانید در حالت تک نفره، جای مارکس یا دومینیک بازی کنید. (در حالت چند نفره هر کاراکتری که بخواهید را می‌توانید انتخاب کنید). در این بازی می‌توانید در دوئل‌های پیاپی قرار بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید. اسلحه‌های مختلفی که به دست دارید قابلیت‌های مختلفی را برای شما ایجاد می‌کنند. در حالت چند نفره بازی، در صورتی که جان شما کم شود یا آسیب ببینید، هم‌تیمی‌ها می‌توانند مدتی جای شما قرار بگیرند تا شما سلامت خود را به دست بیاورید. بازی Gears of war خوشبختانه امکانات و ویژگی‌های زیادی را دارد که به کمک آن‌ها بازیکنان را شگفت‌زده کند. بنابراین اگر این بازی را امتحان نکرده‌اید، خوب است به سراغش بروید.

 

برای مشاهده قیمت و خرید کنسول بازی به تکنولایف مراجعه کنید

 

بازی Rayman Legends

بازی RAYMAN LEGENDS برای ایکس باکس 360

  • سبک بازی: چند نفره
  • ژانر: پلتفرمی، ماجراجویی، مبارزه‌ای
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۹/۱۰

بعد از شکست بازی Rayman Origins، یوبی سافت به سراغ ساخت بازی Rayman Legends رفت و انصافا هم توانست شکست آن  بازی را جبران کند. این بازی یکی از خاطره انگیزترین و بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس ۳۶۰ است که در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. در این بازی نیز ریمن که شخصیت اصلی داستان است، به کمک دوستانش باید دنیا را از دست اشرار نجات دهد. از نظر زمانی، این بازی ۱۰۰ سال پس از داستان نسخه قبل روایت می‌شود. شخصیت‌های خنگی که در طی بازی می‌بینیم، به همراه طراحی بانمک و مسخره‌ی شخصیت‌ها، به بازی جذابیت خاصی داده است. گرافیک بازی بسیار چشم نواز است و چندان ایراد خاصی نمی‌توانیم از آن بگیریم.

این بازی، یک بازی در سبک پلتفرمی و ماجراجویی است و سبک روایتی دارد. بنابراین اگر قصد بازی ای دارید که خشونت نداشته باشد، این بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

 

 

 

بازی Mortal Combat

بازی مورتال کمبت برای ایکس باکس 360

  • سبک بازی: تک نفره، دو نفره
  • ژانر: مبارزه‌ای
  • امتیاز بازی در Steam: امتیاز ۱۰/۱۰

مورتال کمبت را همه می‌شناسند. به‌خصوص کسانی که علاقه‌مند به بازی‌های مبارزه‌ای هستند. این بازی شناخته شده را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های مبارزه ای ایکس باکس ۳۶۰ بدانیم که هیچ‌وقت منقضی نمی‌شود و همیشه از بازی آن لذت خواهید برد.

این بازی آن قدر پرطرفدار بود که حتی فیلم‌، لایو اکشن و نسخه‌های مختلفی از بازی‌ آن منتشر شد. بازی مورتال مکبت دارای خشونت زیادی است و به مرگبار بودن حرکات و تکنیک‌های رزمی‌اش شناخته می‌شود. بنابراین حریف بازیکن به جای بیهوش شدن، کشته می‌شود. خشونت این بازی آن را برای کودکان و افراد حساس نامناسب کرده است. با این حال اگر از بازی‌های مبارزه‌ای لذت می‌برید، یکی از بهترین بازی‌ها است که می‌توانید به سراغش بروید.

جمع‌بندی

از سال ۲۰۱۶ یعنی ۱۳۹۵ شمسی، تولید کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ به طور کامل متوقف شد و در سال ۲۰۲۳ یعنی ۱۴۰۲ نیز، ساخت بازی برای آن پایان یافت. به همین خاطر بازی‌های جدیدی برای این کنسول وجود ندارد و آخرین بازی به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد. با این حال، خیلی از کاربران از این کنسول استفاده می‌کنند و می‌خواهند که بهترین بازی‌های این کنسول را بشناسند. ما در این مطلب تعدادی از بهترین بازی های ایکس باکس 360 که نباید از دست بدهید را معرفی کردیم. اگر بازی دیگری را می‌شناسید که به نظرتان باید در این لیست قرار بگیرد، حتما با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-games-for-xbox-360/
ads
ads