داغ ترین ها :
انتخاب بهترین ها برای هدیه شب یلدا 1402

انتخاب بهترین ها برای هدیه شب یلدا 1402

شب یلدا یکی از دوست داشتنی‌ترین مناسبت‌های ایرانی‌هاست که خرید و دریافت هدیه در این شب حال و هوای دیگری را می‌تواند برای همه رقم بزند. این روزها که عصر دیجیتال است، هدیه شب یلدا می‌تواند علاوه‌بر طلا و زیورآلات، یکی از وسایل حوزه دیجیتال یا لوازم خانگی باشد. ما در تکنولایف می‌توانیم در انتخاب و خرید هدیه شب یلدا 1402 به شما کمک کنیم، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با انواع گیفت هدیه شب یلدا آشنا شوید.

 

یک عالمه تخفیف در سایت تکنولایف منتظر شماست: یلدا تکنولایف

بهترین هدیه شب یلدا

شب یلدا مبارک

  • لپ تاپ
  • گوشی
  • تبلت
  • ساعت آنالوگ
  • ساعت هوشمند
  • هدفون و هندزفری
  • پاوربانک
  • هارد
  • فلش
  • مانیتور
  • اسپیکر و ساند بار
  • لوازم گیمینگ، کنسول بازی
  • لوازم جانبی موبایل
  • لوازم جانبی لپ تاپ
  • لوازم خانگی

هدیه شب یلدا یکی از شیرین‌ترین هدایایی است که هر کس می‌تواند در طو زندگی‌اش دریافت کند؛ تفاوتی نمی‌کند که خانم باشید یا آقا، عروس یا داماد، دانش آموز یا دانشجو؛ زیرا به طور قطع خرید و دریافت هدیه شب یلدا حق شماست؛ اگر قصد خرید بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ها، خانم‌ها، آقایان یا تازه عروس‌ها را دارید، در ادامه بلاگ می‌توانید با محصولات جذابی که به شما معرفی می‌کنیم، با جزئیات کامل آشنا شوید. اگر در تیم منابع انسانی شرکت‌ها هم مشغول به کار هستید؛ پس قطعا درگیر پیدا کردن باکس هدیه شب یلدا کارمندان خود هستید، پس خواندن این بلاگ می‌تواند برای شما هم کاربردی باشد.

لپ تاپ گیمینگ MSI، هدیه مناسب شب یلدا برای گیمرها

لپ تاپ گیمینگ MSI، هدیه مناسب شب یلدا برای گیمرها

اگر اهل دنیای بازی هستید و گیم برای شما اهمیت فراوانی دارد؛ پس چه بهتر که برای هدیه شب یلدا یک لپ تاپ گیمینگ را تهیه کنید. شما و عزیزانتان لیاقت این را دارید که بهترین هدایای شب یلدا را در قالب سلیقه خودتان دریافت کنید، به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI یعنی لپ تاپ 16 اینچی مدل Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport A13V i9 13900H 32GB 1TB RTX4060 فکر کنید. اگر تازه عروس و داماد دارید و می‌دانید که کار آن‌ها توام با لپ تاپ است و ساعت‌های زیادی از وقت آن‌ها به کار با لپ تاپ می‌گذرد؛ این لپ تاپ می‌تواند یک جایگزین مناسب و کاملا متفاوت برای کادو شب یلدا برای داماد نسبت به سال‌های پیشین باشد.

از اولین مزیت‌های این لپ تاپ گیمینگ می‌توان به صفحه نمایش 16 اینچی آن اشاره کرد. این صفحه نمایش پوششی مات دارد و نور را هنگام بازی به چشم شما برنمی‌گرداند. رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 60 هرتزی هم از دیگر دلایل انتخاب این لپ تاپ به عنوان هدیه مناسب شب یلدا به حساب می‌آید. از پردازنده قدرتمند Core i9 نسل 13 آن که به هیچ عنوان نمی‌توان گذشت زیرا در کنار پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 جلوه و لذت بالایی از بازی را به شما هدیه می‌دهد. در کنار این ویژگی‌های جذاب میزان 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی هم می‌تواند خیال شما را تا سال‌ها جهت ذخیره انواع فایل و نصب بازی‌های متنوع راحت کند. امسال با خرید لپ تاپ 16 اینچی مدل Stealth 16 Mercedes می‌توانید یک باکس هدیه شب یلدا متفاوت را به خودتان، فرزندتان یا عزیزانتان هدیه دهید. جالب است بدانید که تکنولایف قصد دارد تا با قرار دادن تخفیفی مناسب روی این لپ تاپ گیمینگ به شما برای خرید بهترین هدیه شب یلدا برای همسر کمک کند؛ پس شما می‌توانید این لپ تاپ را در دوره یلدا با قیمت پایین‌تری از روزهای عادی سال تهیه کنید.

 

قیمت لپ تاپ 16 اینچی مدل Stealth 16 Mercedes

 

 

انواع لپ تاپ برای کاربری‌های مختلف را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت لپ تاپ

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلدF2-1

برای اینکه بسته هدیه شب یلدا امسال شما متفاوت و منحصربه‌فرد باشد، می‌توانید به فکر خرید یک قطعه کاربردی حوزه دیجیتال مانند پایه خنک کننده باشید. پایه خنک کننده به وسایل دیجیتال شما مانند لپ تاپ کمک می‌کند تا دمای بدنه بالا نرود و از داغ شدن لپ تاپ جلوگیری کند. از آن جایی که در عصر باریک شدن لپ تاپ‌ها به سر می‌بریم و لپ تاپ‌های باریک‌تر دارای خنک کننده‌های کمتری هستند، شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که با مشکل داغ شدن بدنه لپ تاپ بیش از پیش مواجه باشید؛ می‌توانید امسال برای حفظ سلامت باتری و پردازنده لپ تاپ، پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F2-1 را به عنوان کادو شب یلدا هدیه دهید.

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F2-1 از جنس فلز و پلاستیک ABS است و وزن آن به 800 گرم می‌رسد. هیچگونه نویزی ندارد و بدون هرگونه صدایی به خنک کردن لپ تاپ شما کمک می‌کند. از مزیت‌های طراحی این پک یلدایی متفاوت می‌توان به نور آبی LED اشاره کرد که در تاریک‌ترین فضاها هم می‌تواند زیبایی خوبی را به اتاق مخصوصا اتاق‌های بازی بدهد. در کول پد مدل F2-1 تعداد 2 فن تعبیه شده تا بتوانند با سرعت دور 1200 دور بر دقیقه با توان بالایی لپ تاپ را برای شما خنک کنند. اگر لپ تاپ شما تا 15.6 اینچ است، پس در خرید کول پد مدل F2-1 تا قبل از تمام شدن تخفیف ویژه یلدایی تکنولایف عجله کنید.

 

قیمت پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F2-1

 

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلدF5-1، بهترین ایده کادو شب یلدا

اگر لپ تاپ شما یا نزدیکانتان اندازه‌ای بالاتر از 15.6 اینچ دارد و برای خنک کردن آن مدت‌هاست که در فکر تهیه یک کول پد خوب هستید؛ پس چه بهتر که به عنوان یک هدیه شب یلدا برای آقایان و بانوان برای خرید آن اقدام کنید. پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F5-1 ابعاد بزرگی دارد و می‌تواند لپ تاپ‌های تا 17 اینچ را پشتیبانی کند. پایه‌های این کول پد به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید کاملا متناسب با شیب و ارتفاعی که می‌خواهید از لپ تاپ استفاده کنید و این یکی از بزرگ‌ترین مزایای طراحی آن محسوب می‌شود. در کنار طراحی مناسب پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F5-1 دارای جنس مناسبی هم هست که در عین مقاومت وزن بالایی هم ندارد و حمل آن در کنار لپ تاپ کاملا امکان پذیر است. روی بدنه کول پد مدل F5-1 دو عدد پورت USB 2.0 قرار دارد و در ساختار درونی محصول هم 2 فن تعبیه شده که دارای سرعت فوق‌العاده 2600 دور بر دقیقه است. در مجموع اگر قصد تهیه یک هدیه شب یلدا متفاوت برای خود و لپ تاپتان هستید؛ پیشنهاد ما این است که از ایده باکس هدیه شب یلدا کول پدی مدل F5-1 با تخفیف شرکت تکنولایف به آسانی نگذرید.

 

قیمت پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F5-1

 

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد K25s با 5 فن، بهترین هدیه شب یلدا برای دانش آموزان

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد K25s با 5 فن، بهترین هدیه شب یلدا برای دانش آموزان

اگر طراح و گرافیست هستید یا به واسطه بازی کردن، ساعت‌های زیادی از روز را مشغول استفاده از لپ تاپ هستید و همواره شاهد داغ شدن لپ تاپ هستید، بهتر است قبل از اینکه لپ تاپ داغ کند و قطعات آن صدمه جدی ببینند، با خرید پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25s به عنوان هدیه شب یلدا 1402 به طول عمر لپ تاپ کمک ویژه‌ای کنید. شب یلدا 1402 خود را با دادن کادوهایی متفاوت و کاملا کاربردی از تخفیف یلدایی تکنولایف برای همسر، فرزند و سایر عزیزان متفاوت رقم بزنید. برای مثال خرید پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25s می‌تواند بهترین هدیه شب یلدا برای بچه های بسیاری باشد، پس روی خرید آن به عنوان یک ایده ناب و کاربردی حساب باز کنید.

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25s یک پایه خنک کننده قدرتمند است که به 5 فن با توان چرخش بالای 1400 دور بر هر دقیقه مجهز شده و ابعاد آن می‌تواند پاسخگو لپ تاپ‌های تا 17 اینچ باشد. از دیگر مزیت‌های این جعبه يلدايي متفاوت 1402 می‌توان به توان مصرفی کاملا پایین و مناسب آن اشاره کرد. بنابراین هنگام استفاده نیازی نیست تا نگران میزان مصرف برق ماهانه شوید. در مجموع با توجه به قیمت مناسبی که تکنولایف برای این کول پد قرار داده است، خرید پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25s به طور قطع خریدی مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود و شما می‌توانید در میان انواع محصولات شب یلدا کول پد را برای فرزند و همسر خود انتخاب کنید.

 

قیمت پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25s

 

پلوپز ویداس مدل VIR-5209؛ هدیه مناسب شب یلدا

عروس و دامادها همیشه دو نفر از دوست داشتنی‌ترین اعضای هر فامیلی محسوب می‌شوند که خرید هدیه برای آن‌ها حس خیلی خوبی دارد. اگر شما می‌خواهید عروس و دامادهای در حال تهیه لوازم خانه را با خرید متفاوت‌ترین و بهترین پکیج هدیه شب یلدا سوپرایز کنید، با مشورت می‌توانید خرید یکی از لوازم خانگی را بر عهده بگیرید تا بتوانید شادی را در شب یلدا به زوج جدید خانواده هدیه دهید. شرکت تکنولایف هم در این میان تصمیم گرفته است تا با قراردادن تخفیف‌های هیجان انگیز شب یلدایی در این خرید به شما کمک کند.

پلوپز ویداس مدل VIR-5209 یک دستگاه لازم برای هر خانه‌ای به حساب می‌آید. محفظه داخلی این پلوپز ظرفیتی برابر با 1.8 لیتر دارد که از لحاظ تعداد نفرات می‌تواند تا 6 نفر را پاسخگو باشد. جنس ظرف داخلی از تفلون است و می‌تواند خیال کاربر را بابت چسبیدن غذا راحت کند. برای شستن هم می‌توانید ظرف داخلی را از بدنه جدا کنید. درب پیرکسی که روی پلوپز ویداس مدل VIR-5209 قرار می‌گیرد، شیشه‌‎ای است و از این نظر شما می‌توانید بدون برداشتن درب مراحل پخت برنج را کنترل کنید. در کنار ویژگی‌هایی که کمپانی سازنده برای این مدل قرار داده، بهتر است تا به حداکثر توان مصرفی بالای 600 وات آن هم اشاره کنیم تا خریدار بتواند روی قدرت پخت آن حساب باز کند. در کنار خرید پلوپز ویداس مدل VIR-5209 برای تزیین جعبه هدیه شب یلدا می‌توانید تبریک زیبایی مانند شب یلدا مبارک هم قرار دهید تا به خوشحال‌تر شدن منزل زوج مد نظر کمک کنید.

 

قیمت پلوپز ویداس مدل VIR-5209

 

 

 

چای‌ساز ایستاده میگل مدل GTS 080، از جمله هدایای شب یلدا 1402

 

همیشه هدیه خاص شب یلدا نمی‌تواند طلا یا اقلام خیلی گران باشد، شما می‌توانید امسال با خرید وسایل لوازم خانگی برای افراد عزیزی که می‌دانید دقیقا چه وسیله‌ای را نیاز دارند؛ به کم شدن دغدغه فکری آن‌ها کمک کنید. برای مثال بیاید با خرید چای‌ ساز ایستاده میگل مدل GTS 080 به تهیه صبحانه و عصرانه یک خانواده سرعت بیشتری ببخشید. دستگاه چای‌ ساز ایستاده میگل مدل GTS 080 دارای یک کتری 2.5 لیتری و یک قوری شیشه‌ای مقاوم در برابر حرارت به ظرفیت 1 لیتری است. سیستم ایمنی این محصول به‌گونه‌ای است که در حالت خشک شدن کتری جریان برق قطع می‌شود تا از آتش سوزی و بروز هرگونه مشکل کاملا جلوگیری شود. حداکثر توان مصرفی 1650 وات هم در کنار صفحه گرم نگه دارنده نشان دهنده کارکرد درست این محصول است. در کل با توجه به تخفیف‌های یلدایی تکنولایف بهتر است تا خرید چای‌ ساز ایستاده میگل مدل GTS 080 را به تعویق نندازید.

 

قیمت چای ساز ایستاده میگل مدل GTS 080

 

جاروبرقی بیم مدل VC-4107، هدیه شب یلدا برای خانواده

خرید هدیه شب یلدا نباید به یک سری لوازم خاص محدود شود؛ گاهی یک دستگاه خانگی می‌تواند یک پك هديه یلدایی متفاوت و خاص محسوب شود. جاروبرقی بیم مدل VC-4107 شاید هوسیله‌ای باشد که هدیه دادن آن در شب بلدا رایج نباشد؛ اما می‌تواند هدیه شب یلدا برای خانمها و آقایانی باشد که قصد دارند زندگی خود را با لوازم نو شروع یا ادامه دهند. جاروبرقی بیم مدل VC-4107 یکی از آن دسته محصولاتی است که خرید آن از تکنولایف در روزهای یلدایی شامل تخفیف‌های خوبی است و شما می‌توانید به آن به چشم بسته هدیه شب یلدا نگاه کنید.

این دستگاه در کنار قیمت مناسب دارای مشخصاتی مانند قدرت موتور 2500 وات، فیلتر بهداشتی هپا، 3 عدد سری متفاوت و رده انرژی A است. سرعت دستگاه را می‌توانید از 1 تا 5 تغییر دهید و از مکش بالای آن برای جمع کردن انواع گرد و غبار و خاکروبه استفاده کنید. در کنار این ویژگی‌ها باید اشاره کنیم که روی دسته هم کنترل دارد و لوله خرطومی آن هم به صورت 360 درجه می‌چرخد. شعاع عملکرد جاروبرقی بیم مدل VC-4107 با توجه به طول سیمی که دارد، حدودا 11 متر است و از این نظر می‌تواند خیال شما را تا حدود زیادی بابت تمیز کردن محیط‌های نسبتا بزرگ راحت کند. در مجموع با خرید جاروبرقی بیم مدل VC-4107 از تکنولایف می‌توانید باکس هدیه شب یلدا متفاوتی را داشته باشید.

 

قیمت جاروبرقی بیم مدل VC-4107

 

بهترین هدیه شب یلدا برای همسر، فرزند، دوست، مادر و پدر

هدیه‌های شب یلدا می‌توانند وسایل مختلفی باشند که در این روزها پیشنهاد ما خرید لوازم دیجیتال است. لوازم دیجیتال مانند گوشی، لپ تاپ، هندزفری، شارژر، پاوربانک می‌توانند شب یلدای متفاوتی را برای شما و نزدیکان و عزیزانتان رقم بزنند. در ادامه این بلاگ از تکنولایف شما می‌توانید با ضربه روی لینک صفحات دسته بندی محصولات مختلف، ست هدیه شب یلدا مناسبی را برای سال 1402 خود تهیه کنید.

خرید گوشی، هدیه مناسب شب یلدا

اندروید یا iOS، اپل یا سامسونگ، شیائومی یا هواوی؛ طرفدار هر کدام از برندها که باشید، می‌توانید با خرید گوشی از برند مورد علاقه خودتان یا هدیه دادن آن به عنوان یکی از هدایای شب یلدا 1402 به عزیزانتان، شب یلدایی دیجیتالی‌تر و بهتر را نسبت به سال‌های قبل تجربه کنید. برای خرید گوشی به عنوان بهترین هدیه برای شب یلدا بهتر است تا به سایت تکنولایف مراجعه کنید تا بتوانید با مشاهده ریزترین جزئیات هر دستگاه با آگاهی کامل آن را خریداری کنید.

 

قیمت انواع گوشی موبایل

لپ تاپ، هدیه خاص شب یلدا

این روزها که تقریبا تمامی اقشار جامعه به لپ تاپ نیاز دارند؛ به معنای واقعی جای خالی لپ تاپ در کنار هرکس احساس می‌شود. لپ تاپ‌ها همیشه هم قیمت‌های نجومی ندارند، برای مثال اگر دانشجو هستید؛ پس یک لپ تاپ اقتصادی می‌تواند کار شما را راه بیاندازد، یا اگر صرفا کارهایی مانند تایپ و تحقیق انجام می‌دهید؛ می‌توانید روی لپ تاپ‌های میان رده با کاربری روزمره هم حساب باز کنید؛ برای طراحی و انجام کار تخصصی با ابزارهای ادیت و طراحی عکس و ویدیو مانند فوتوشاپ، ایلاستریتور، پریمیر و افترافکت هم که باید به فکر خرید لپ تاپ‌هایی باشید که پردازنده گرافیکی و مرکزی قدرتمندی داشته باشند. برای بازی هم که انواع لپ تاپ‌های گیمینگ در بازار موجود هستند و شما می‌توانید مشخصات کامل و قیمت تمامی لپ تاپ‌های موجود در بازار ایران را داخل سایت تکنولایف مشاهده کنید.

 

قیمت انواع لپ تاپ

ساعت هوشمند، ساعت آنالوگ، خرید هدیه شب یلدا

ساعت هوشمند و ساعت آنالوگ اکسسوری بسیار محبوبی هستند که اکثریت علاقه به استفاده از آن دارند؛ اگر می‌خواهید تا شب یلدا هدیه متفاوتی را خریداری کنید، ساعت هوشمند و آنالوگ می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

 

قیمت انواع ساعت هوشمند

 

 

شارژر، پاوربانک و انواع لوازم جانبی گوشی موبایل، کامل ترین پک هدیه شب یلدا

خرید لوازم جانبی گوشی موبایل همیشه در صدر لیست دغدغه افراد بسیاری قرار داشته و همچنان هم قرار دارد، آداپتورها یا کابل شارژرها در طول زمان خراب می‌شوند و برای محافظت از گوشی و جلوگیری از صدمه دیدن آن نیاز است تا آن‌ها را عوض کنید، همچنین داشتن یک پاوربانک در زمان‌های بسیاری مخصوصا در سفر بسیار کاربردی است. هندزفری سیمی و بلوتوثی هم که مانند همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار است و قابلیت‌های متنوع و کیفیت بالای پخش موزیک و مکالمه آن‌ها هم باعث می‌شود تا روزانه به درصد خرید و فروش آن‌ها افزوده شود. برای خرید انواع هندزفری در رنج قیمت متنوع، شارژر لایتنینگ و تایپ سی و پاوربانک با توان و ظرفیت متفاوت بهتر است پیش از اقدام به خرید، ابتدا در سایت تکنولایف با اطلاعات و قیمت محصول‌ها آشنا شوید و در ادامه مراحل خرید را تکمیل کنید.

 

قیمت انواع لوازم جانبی موبایل

هندزفری بلوتوثی، انواع ایرپاد اپل و بادز سامسونگ

جعبة كادو یلدا 1402 را با بهترین هندزفری‌های بلوتوثی پر کنید. علاوه‌بر سامسونگ و اپل، هندزفری‌های بلوتوثی بسیاری هم توسط برندهای مختلف انکر، شیائومی، کیو سی وای، هایلو و هواوی تولید شده‌اند که قیمت‌های متنوعی دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود به راحتی آن‌ها را خریداری کنید. برای هدیه شب یلدا می‌توانید اطرافیان را با یک هندزفری خوش قیمت سوپرایز کنید.

قیمت انواع هندزفری

لوازم گیمینگ، یلدا مبارک با کنسول بازی

سر کردن بلندترین شب سال با کنسول بازی بسیار لذت بخش است به همین دلیل می‌توانید برای هدیه شب یلدا از لوازم گیمینگ استفاده کنید.

قیمت انواع کنسول بازی

سخن آخر

خرید هدیه شب یلدا یکی از دغدغه‌های ایرانیان است که دوست دارند در این روز به عزیزان خود هدیه بدهند. در این بلاگ از تکنولایف تلاش کردیم تا محصولاتی که در شب یلدا شامل تخفیف‌های تکنولایف می‌شوند و محصولات متنوعی که می‌توانید به عنوان هدیه شب یلدا آن‌ها را کادو دهید را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم تجربه‌ای در خرید هدیه شب یلدا دارید، می‌توانید آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

کادو شب یلدا 1402 چی بخرم؟

گوشی، هندزفری، پاوربانک و اسپیکر لوازمی هستند که می‌توانید به عنوان هدیه شب یلدا از دنیای دیجیتال انتخاب کنید.

بهترین کادو شب یلدا برای همسر چی باید بخرم؟

می‌توانید امسال به جای خرید طلا یا زیورآلات، از لپ تاپ، گوشی و ساعت هوشمند و هندزفری استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-gifts-for-yalda/
ads
ads