داغ ترین ها :
بهترین پاوربانک 50000 و بالاتر

بهترین پاوربانک 50000 و بالاتر

در صورتی که جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به کمپ کردن دارید یا ساعات زیادی بیرون از خانه هستید برای شارژ کردن گوشی نیاز به منبع شارژ دارید. پاور بانک یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. هرچقدر ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد تعداد دفعات بیشتر و دستگاه‌های قوی‌تری را می‌توانید شارژ کنید. در ادامه به معرفی بهترین پاور بانک های بالای 50000 میلی‌آمپر ساعت خواهیم پرداخت.

 

مشاهده موجودی و قیمت پاور بانک های 50 هزار و بالاتر: پاور بانک 50000

 

بهترین پاوربانک 50000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک‌های قرار گرفته در این لیست از برندهای مختلف با کارایی و ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند در صورتی که نیاز به بهترین پاوربانک 50000 فست شارژ دارید با کمک لیست زیر می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

نقاط قوت:

  • شارژ 4 دستگاه به صورت همزمان
  • نمایشگر LED
  • سازگار با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS

اولین محصول قرار گرفته در مقاله بهترین پاور بانک ۵۰۰۰۰ مربوط به محصولی از کمپانی انرجایزر است. پاور بانک انرجایزر مدل UE50000PQ قابلیت شارژ ۴ دستگاه به طور همزمان را دارد؛ همچنین مجهز به درگاه‌های خروجی متفاوتی از جمله USB Type-A و USB Type-C شده است. روی بدنه دستگاه نمایشگر LED قرار گرفته که میزان شارژ باقیمانده پاوربانک را نشان می‌دهد. از ویژگی‌های قابل توجه این محصول این است که می‌تواند گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS را شارژ کند. با استفاده از قابلیت شارژ سریع در نظر گرفته شده برای آن می‌توانید تمامی دستگاه‌هایی را که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند در کمترین زمان شارژ کنید.

 

شارژر همراه انرجایزر مدل ue50000pq ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

 

قبل از خرید پاوربانک حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور بانک

 

پاوربانک روموس مدل PEA60 ظرفیت 60000 میلی آمپر ساعت

نقاط قوت:

  • دارای فناوری محافظت از ولتاژ بالا
  • امکان شارژ 4 دستگاه به صورت همزمان
  • شارژ سریع 22.5 واتی

پاور بانک روموس مدل PEA60 یکی دیگر از محصولاتی است که با توجه به ویژگی‌های کاربردی و با کیفیت توانسته در مقاله بهترین پاوربانک 50000 قرار بگیرد. با استفاده از فناوری قرار گرفته در این محصول،‌ پاور بانک روموس از گوشی یا تبلت شما در برابر ولتاژ بالا که ممکن است در اثر استفاده از شارژر بی کیفیت یا کابل خراب باشد محافظت می‌کند. دستگاه از فناوری‌های شارژ PC، QC، SCP، FCP، و AFC پشتیبانی می‌کند و با اکثر دستگاه‌‌ها سازگاری دارد؛ همچنین به دلیل ظرفیت بالا و فناوری‌های در نظر گرفته شده برای آن می‌توانید به صورت همزمان ۴ دستگاه را شارژ کنید. فناوری شارژ سریع 22.5 واتی به شما این اجازه را می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشیتان را شارژ کنید؛ اما گفتن این نکته ضروری است که در صورت وصل کردن ۴ دستگاه همزمان به پاور بانک امکان استفاده از فناوری شارژ سریع وجود ندارد. پاور بانک روموس سه درگاه ورودی از نوع USB Type-C، Micro USB و Lightning دارد. ۴ درگاه خروجی از نوع USB Type-A و USB Type-C قرار گرفته است.

 

قیمت پاوربانک روموس مدل PEA60 ظرفیت 60000 میلی آمپر ساعت

 

پاوربانک روموس مدل PEA57 ظرفیت 57000 میلی آمپر ساعت

نقاط قوت:

  • امکان شارژ دوربین عکاسی و تبلت
  • سازگاری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS
  • پشتیبانی از فناوری‌های شارژ QC 3.0، PE 1.0، سامسونگ AFC و هواوی FCP

پاور بانک روموس ظرفیت ۵۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با انواع دستگاه‌‌های گوشی، تبلت، دوربین عکاسی و اسپیکر سازگاری دارد و می‌توانید به راحتی دستگاه‌های مختلفی را با آن شارژ کنید. روی بدنه محصول از نشانگر دیجیتالی استفاده شده و میزان شارژ باقیمانده پاور بانک و فعال یا غیرفعال بودن حالت شارژ سریع را نمایش می‌دهد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید محصولاتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تا 22.5 وات را به راحتی شارژ کنید. سه درگاه خروجی از نوع USB Type-A و USB Type-C در نظر گرفته شده که می‌تواند چهار دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. از درگاه‌‌های ورودی آن نیز می‌توان Micro USB، USB Type-C و درگاه Lightning را نام برد. در ادامه قابلیت‌های این محصول باید بگوییم که از فناوری‌های شارژ QC 3.0، PE 1.0، سامسونگ AFC و هواوی FCP پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت پاوربانک روموس مدل PEA57 ظرفیت 57000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انکر مدل PowerHouse A1720 ظرفیت 256 وات ساعت

نقاط قوت:

  • پورت‌های متنوع برای شارژ دستگاه‌های مختلف
  • امکان استفاده برای کمپ به عنوان منبع برق
  • شارژ مجدد دستگاه در 1.5 ساعت

پاور بانک انکر مدل PowerHouse A1720 یکی از محصولات پر قدرتی است که در ادامه لیست بهترین پاوربانک بالای 50000 فست شارژ قصد صحبت درباره قابلیت‌های بی شمار آن را داریم. این محصول می‌تواند به عنوان منبع برقی کوچک برای سفرها و گردش‌ها کمپینگ محسوب شود. این دستگاه از چندین باتری قدرتمند با ظرفیت ۲۵۶ وات ساعت تشکیل شده است که پورت‌های متنوعی روی بدنه برای شارژ دستگاه‌های مختلف دارد. روی بدنه آن پورت‌های USB Type-C، USB Type-A، Car Oultet و AC Outlet قرار گرفته که می‌توانید دستگاه‌هایی با سایز نسبتا کوچک را با آن شارژ کنید. دستگاه‌هایی مانند پنکه، یخچال بزرگ و غیره را نمی‌توانید با این محصول شارژ کنید یا از برق آن استفاده کنید. برای مثال طبق ادعای برند می‌توانید با استفاده از این دستگاه ۲۰ بار گوشی، 3.5 بار لپ‌تاپ،‌ ۱۵ بار دوربین و ۵ ساعت یخچال کوچک را شارژ کنید. روی بدنه آن نیز چراغی قرار دارد که می‌توانید هنگام شب از آن به عنوان منبع نور استفاده کنید. جنس بدنه آن نیز طوری در نظر گرفته شده که در برابر ضربه بتواند مقاومت خوبی داشته باشد و به راحتی به دستگاه آسیبی وارد نشود. برای شارژ کردن این پاور بانک می‌توانید با استفاده از درگاه USB Type-C در مدت زمان 1.5 ساعت آن را ۸۰ درصد شارژ کنید.

 

قیمت پاوربانک انکر مدل PowerHouse A1720 ظرفیت 256 وات ساعت

 

بهترین پاور بانک های موجود در بازار ایران را بشناسید: بهترین پاور بانک

 

پاوربانک هیسکا مدل QI-600PD ظرفیت 60000 میلی آمپر

نقاط قوت:

  • 4 عدد درگاه خروجی
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0
  • داشتن چراغ قوه

یکی دیگر از محصولاتی که ویژگی‌های متنوعی را درون خود جای داده پاور بانک هیسکا مدل QI-600PD‌ است. بدنه این محصول جنسی از پلاستیک بهبود یافته شده ABS با قابلیت PC Fireproof دارد؛ بنابراین این محصول مقاومت مناسبی در برابر ضربه می‌تواند از خود نشان دهد. ۴ عدد پورت خروجی از نوع USB Type-A و دو خروجی از نوع USB Type-C از درگاه‌های این محصول هستند؛ همچنین پاوربانک هیسکا از فناوری شارژ سریع QC 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. روی بدنه این محصول دو عدد چراغ LED قرار گرفته که در محیط‌های تاریک یا کمپ می‌توانید از آن به عنوان چراغ قوه یا منبع نور نیز استفاده کنید. توان خروجی پاور بانک هیسکا مدل QI-600PD حدودا 22.5 وات است و می‌تواند به سرعت گوشی‌ و تبلت را شارژ کند.

 

قیمت پاوربانک هیسکا مدل QI-600PD ظرفیت 60000 میلی آمپر

 

پاوربانک پاورولوجی مدل Power Generator ظرفیت 78000 میلی‌آمپر ساعت

نقاط قوت:

  • امکان شارژ با نور خورشید
  • توان نهایی خروجی 500 وات
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 4.0

پاور بانک پاورولوجی می‌تواند یکی از قدرتمندترین منبع برق‌هایی باشد که می‌توانید تهیه کنید. ژنراتور قابل حمل Powerology 300W برای شارژ چندین دستگاه به طور همزمان بسیار کارآمد است. با استفاده از پورت‌های متنوع USB Type-A و USB Type-C می‌توانید انواع دستگاه را با آن شارژ کنید؛ همچنین سه پورت دیگر برای شارژ کردن خود پاور بانک وجود دارد. با استفاده از نور خورشید و پنل خورشیدی تعبیه شده روی محصول می‌توانید دستگاه را به راحتی شارژ کنید و شارژ با استفاده از درگاه فندکی خودرو و آداپتور شارژ نیز از دیگر روش‌های شارژ کردن این محصول هستند که بسته به موقعیت و نیازتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. روی بدنه آن نمایشگر LED قرار گرفته که میزان شارژ و فعال بودن قابلیت‌های محصول را نمایش می‌دهد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 4.0 و داشتن 500 وات نهایت توان خروجی، از دیگر قابلیت‌‌های برجسته این محصول محسوب می‌شود.

 

قیمت پاوربانک پاورولوجی مدل Power Generator ظرفیت 78000 میلی آمپر ساعت

 

با نحوه استفاده از پاوربانک برای اولین بار آشنا شوید: شارژ اولیه پاور بانک

 

پاوربانک لیتو مدل LP-24 ظرفیت 140 هزار میلی آمپر ساعت

نقاط قوت:

  • امکان شارژ گوشی، دوربین و لپ تاپ
  • داشتن چراغ قوه و چراغ مطالعه
  • داشتن 9 پورت خروجی متفاوت

پاور بانک لیتو مدل LP-24 منبع برقی قوی و بسیار کارآمد است که امکانات زیادی دارد. با استفاده از این محصول می‌توانید دستگاه‌های مختلفی مانند انواع گوشی‌، دوربین هوشمند، شارژ لپ‌تاپ و دیگر وسایل را شارژ کنید. با استفاده از فناوری multi protect از آسیب رسیدن به دستگاهتان بر اثر ولتاژ نامناسب جلوگیری می‌کند. در صورتی که قصد دارید از این محصول در کمپینگ و در شب استفاده کنید برای آن چراغ قوه 15 وات در نظر گرفته شده و یک چراغ 9 وات نیز برای مطالعه روی آن قرار گرفته است. روی بدنه محصول صفحه‌نمایشی قرار دارد که ولتاژ، نوع خروجی و ورودی متصل و میزان باتری را نمایش می‌دهد. این محصول از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و سریع هم شارژ می‌شود. برای شارژ مجدد این پاور بانک نیز تنها به 7 یا 8 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. 9 پورت خروجی مختلف از نوع USB Type-C، USB Type-A و شارژر فندکی روی آن برای شارژ دستگاه‌های متفاوت قرار دارد.

 

قیمت پاوربانک لیتو مدل LP-24 ظرفیت 140 هزار میلی آمپر ساعت

 

پاوربانک لیتو مدل LP-12 ظرفیت 50000 میلی آمپر

نقاط قوت:

  • امکان شارژ گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS
  • داشتن 5 عدد پورت خروجی

آخرین مورد قرار گرفته در مقاله بهترین پاوربانک 50000 میلی آمپر ساعت متعلق به پاور بانک لیتو مدل LP-12 است. با استفاده از این پاور بانک می‌توانید گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS را شارژ کنید و نگرانی از بابت نوع و مدل گوشی نخواهید داشت. از پورت‌های ورودی این پاور بانک می‌توان به درگاه USB Type-C، لایتنینگ و Micro USB اشاره کرد؛ همچنین برای آن پنج عدد پورت خروجی در نظر گرفته شده است. روی بدنه محصول نمایشگر دیجیتالی قرار دارد که میزان باتری دستگاه و فعال بودن شارژ سریع را نمایش می‌دهد. پاور بانک لیتو مدل LP-12 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و توان کلی آن 22.5 وات است؛ یعنی تمامی گوشی‌هایی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند می‌تواند از این قابلیت پاور بانک استفاده کنند.

 

قیمت پاوربانک لیتو مدل LP-12 ظرفیت 50000 میلی آمپر

 

با بهترین پاوربانک های بیست هزار میلی آمپر ساعتی بیشتر آشنا شوید: بهترین پاور بانک 20000

 

جمع‌بندی

پاور بانک برای افرادی که مدت زمان زیادی را خارج از منزل صرف می‌کنند وسیله‌ای کاربردی محسوب می‌شود؛ همچنین در صورتی که قصد کمپ کردن و ماندن خارج از خانه رادارید پاور بانک‌هایی با ظرفیت بالا می‌توانند کاربردی باشند. در این مقاله سعی کردیم بهترین پاور بانک‌های بالا 50000 میلی‌آمپر ساعت را که در بازار موجود هستند را معرفی کنیم. اکثر پاور بانک‌های قرار گرفته در این محدوده ظرفیت از توان و ظرفیت بالایی برخوردارند ومی‌توانند دستگاه‌های متفاوتی را شارژ کنند.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک 50000 فست شارژ کدام مدل است؟

بهترین پاوربانک 50000 فست شارژ متعلق به مدل پاوربانک انرجایزر مدل UE50000PQ است که قابلیت‌های متنوع زیادی دارد و در مقاله بالا درباره آن به طور کلی صحبت کردیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-power-bank-50000-and-above/
ads
ads