داغ ترین ها :
شایعه: احتمال تاخیر خوردن بازی Forspoken وجود دارد

شایعه: احتمال تاخیر خوردن بازی Forspoken وجود دارد

شایعات جدیدی اخیرا منتشر شده در این خصوص که تاریخ انتشار یکی از آثار انحصاری پلی استیشن 5 به نام بازی Forspoken قرار است به تعویق بیفتد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به شرح این خبر بپردازیم. پس در ادامه با خبر تاخیر بازی Forspoken همراه تکنولایف باشید.

 

😍 کنسول بازی و لپ تاپ گیمینگ مورد نیاز خود را از سایت تکنولایف با قیمت عالی تهیه کنید 😍

 

سال 2022 همین حالا هم برای کاربران پلی اسیتشن 5 فوق‌العاده پیش رفته است. در این مدت بازی Horizon Forbidden West منتشر شده و چیزی نیز تا عرضه بازی Gran Turismo 7 نمانده است. هر دوی این بازی‌ها تواسنته‌اند بازخوردهای خوبی را از سمت منتقدین دریافت کنند و این موضوع برای کاربران سونی (Sony) بسیار خوشحال‌کننده است. بازی Forspoken یکی دیگر از آثار بزرگ و انحصاری PS5 است که قرار بود در سال جاری میلادی راهی بازار شود. این بازی از اسکوئر انیکس (Square Enix) یک اثر اکشن-نقش‌آفرینی (RPG) به حساب می‌آید. تاکنون آنچه از بازی Forspoken دیده‌ایم بسیار جذاب به نظر می‌رسد و می‌توان این اثر را یکی از بازی‌هایی دانست که پتانسیل خوبی برای کسب موفقیت دارند. طرفداران اسکوئر انیکس انتظار داشتند که این بازی را در ماه مارس که در آن قرار داریم، تجربه کنند. اما شایعاتی دست به دست می‌شود، حاکی از این که تاریخ انتشار بازی Forspoken به زمان دیگری موکول خواهد شد.

این شایعات از اکانت AccountNGT در توییتر شروع شد که پیش از این نیز اخبار دقیقی از صنعت بازی‌های ویدیویی را منتشر کرده است. اکانت AccountNGT ادعا می‌کند یکی از منابع‌اش به او گفته که بازی Forspoken احتمالا تاخیر خواهد خورد. در واقع قرار بود که این اثر در تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1401) روی پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود. اگر چه هنوز مشخص نیست که اگر گفته‌های AccountNGT صحیح باشد، تاریخ انتشار این بازی به چه زمانی موکول می‌شود.

بازی Forspoken

اکانت AccountNGT در صفحه توییتر خود نوشت که اگر ادعاهای منابع‌اش درست باشند و بازی Forspoken تاخیر بخورد، این خبر احتمالا در رویداد پیش روی پلی استیشن اعلام خواهد شد. هنوز سونی به صورت رسمی هیچ اظهار نظری درباره برگزاری رویداد نکرده است، اما بسیاری از افراد گمانه‌زنی می‌کنند که رویدادی از سمت این شرکت در ماه جاری برگزار می‌شود و این مراسم در قالبی مشابه State of Play خواهد بود. اگر این گفته‌ها درست باشند، باید منتظر باشیم تا سونی تاریخ انتشار جدید بازی Forspoken را در این رویداد اعلام کند. اما از سوی دیگر احتمال دارد که برگزاری چنین رویدادی به معنای تثبیت شدن تاریخ انتشار این اثر در 24 مارس باشد. در این حالت تمام شایعات مربوط به تاخیر این بازی رد می‌شود و نگرانی‌های طرفداران رفع خواهد شد.

از زمان The Game Awards که اسکوئر انیکس یک تریلر فوق‌العاده از این اثر را منتشر کرد، دیگر خبری درباره بازی Forspoken منتشر نشده است. در آخرین تریلر آن می‌توانستیم ببینیم که این بازی از نظر بصری خارق‌العاده است و بخش مبارزات‌اش به شدت جذاب به نظر می‌رسند. همچنین جزئیات بیشتری درباره داستان این اثر نیز منتشر شد تا طرفداران تا حدی با بخش روایی آن نیز آشنا شوند. دلایل زیادی وجود دارد که به بازی Forspoken خوش‌بین باشیم. اگر تریلرهای این بازی را مشاهده کنید، می‌توانید به این نتیجه برسید که این اثر پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند به یکی از آثار قابل توجه سال جاری تبدیل شود. همچنین اشاره شد که بازی Forspoken دو حالت کیفیت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1440p با نرخ 60 فریم بر ثانیه را ارائه خواهد داد. با این وجود هنوز هم سوالات مختلفی وجود دارد که بی‌جواب مانده‌اند و باید تا انتشار اطلاعات جدید از این اثر صبر کنیم.

ماه گذشته بود که بازی Forspoken به طور رسمی توسط ESRB رده‌بندی سنی دریافت کرد. معمولا این اتفاق زمانی می‌افتد که یک بازی در شرف عرضه باشد و این موضوع شایعات مربوط به تاخیر خوردن آن را نقض می‌کند. طبق اطلاعات ذکر شده توسط ESRB، بازی دارای بخش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خواهد بود. اما باید منتظر بمانیم که اسکوئر انیکس جزئیات اصلی را ارائه دهد. از آن جایی که بازی Forspoken یک اثر تک نفره است، مشخص نیست که بخش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای چگونه در آن جای گرفته‌اند و مربوط به چه قسمت‌هایی از اثر می‌شوند. به هر حال باید صبر کنیم تا ببینیم آیا بازی تاخیر خواهد خورد یا نه.

این بود از شایعات مربوط به تاخیر بازی Forspoken. نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا با توجه به آن چه تاکنون دیده‌اید، به آن امیدوار هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/forspoken-could-be-delayed-rumor/
ads
ads