داغ ترین ها :
گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ به صورت رسمی معرفی شد

گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ به صورت رسمی معرفی شد

سرانجام بعد از حرف و حدیث های فراوان و شایعات زیاد، امروز گوشی هوشمند V40 ThinQ از کمپانی ال جی معرفی شد. و این گوشی اولین گوشی جهان خواهد بود که عکسبرداری فوق عریض را به لطف دوربین سه گانه انجام می دهد و این موضوع یکی از نقاط قوط این گوشی ال جی در مقابل دیگر پرچمداران به حساب می آید.

lg v40 thinq

حال که یکی از قابلیت های دوربین سه گانه این گوشی را برای شما ذکر کردیم، پس برای شروع نیز از بخش دوربین استارت می زنیم. همانطور که از قبل می دانید ال جی برای قسمت پشتی قاب سه سنسور را در نظر گرفته است که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند و کیفیت عکسبرداری فوق العاده ای را به ارمغان می آورند. سنسور اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل می باشد که دریچه دیافراگم آن 1.5 می باشد. سنسور دوم این گوشی نیز 12 مگاپیکسل می باشد که مخصوص دوربین های دیجیتال است و دریچه دیافراگم آن 2.4 می باشد. در رابطه با سنسور سوم باید بگوییم که قدرت آن 16 مگاپیکسل می باشد که قابلیت عکسبرداری فوق عریض با آن امکان پذیر است.

اما در قسمت جلویی قاب نیز ال جی از دو سنسور دیگر استفاده کرده است که مخصوص عکسبرداری سلفی می باشند. سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 بوده و سنسور دوم با دریچه دیافراگم 2.4، 5 مگاپیکسل قدرت دارد.

اما چند روز پیش ال جی یک معرفی اجمالی از این گوشی در سایت خود قرار داد که مشخص می کند صفحه نمایش این گوشی از جنس P-OLED می باشد که در اکسپریا XZ3 نیز شاهد آن بودیم. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچ بوده و رزولوشن آن 3120×1440 می باشد که کیفیت +QHD را به ارمغان می آورد. ال جی نیز از مدل ناچ در این گوشی استفاده کرده است که باعث شده است 77.1 درصد از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شده است. با بهره بردن از محافظ Corning Girilla Glass 5، این گوشی تا حد زیادی در مقابل ضربه مقاوم خواهد بود.

در بخش سخت افزاری، این گوشی از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده می کند که در کنار آن هشت هسته 2.7 و 1.7 گیگاهرتزی همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 630 فعالیت می کنند. ال جی برای این گوشی یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نظر گرفته است که برای یک گوشی پرگمدار از این کمپانی حافظه داخلی 64 گیگابایتی مقداری کم می باشد. باتری 3300 میلی آمپری به همراه شارژ سریع ورژن 3.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 8.1 و بهره بردن از گواهینامه IP68 اشاره کرد. این گوشی با قیمت اولیه 900 دلار در بازار های هدف عرضه خواهد شد و 18 اکتبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/lg_v40_thinq_goes_official/
ads
ads