داغ ترین ها :
نسخه جدید Call of Duty تاخیر خورد

نسخه جدید Call of Duty تاخیر خورد

هر سال طرفداران سبک شوتر اول شخص منتظر نسخه جدید از فرنچایز کالاف دیوتی هستند و از تجربه این آثار لذت می‌برند. اما سال 2023 قرار است اولین سال در 2 دهه اخیر باشد که در آن نسخه‌ای از این فرنچایز عرضه نمی‌شود. ما در ادامه با خبر تاخیر نسخه جدید Call of Duty همراه تکنولایف باشید. از قبل انتظار می‌رفت که نسخه جدید کالاف دیوتی در سال 2023 راهی بازار شود. اما حالا مشخص شده که سال بعد اولین سال در 2 دهه گذشته خواهد بود که ما در آن شاهد عرضه نسخه جدیدی از این فرنچایز نیستیم.

 

تکنولایف در تلاش است تا تمام موارد مورد نیاز گیمرها را تامین کند؛ در این راستا شما می‌توانید گوشی گیمینگ، لپ تاپ گیمینگ و دیگر تجهیزات گیمینگ مورد نیاز خود را از سایت تکنولایف تهیه کنید.

 

 نسخه اخیر نتوانسته انتظارات سازندگان را برآورده کند و مدیران اکتیویژن (Activision) تصور می‌کنند که یکی از علل آن فشرده بودن برنامه و عجله در ساخت آن بوده است. در نتیجه بنا به گفته منابع، دلیل این تاخیر هیچ ارتباطی به معامله 69 میلیارد دلاری اکتیویژن و مایکروسافت (Microsoft) ندارد.

حال اکتیویژن قرار است روی پروژه‌های دیگری کار کند تا بتواند وقفه سال آینده را جبران کند. نسخه جدید Call of Duty قرار است محتواهای اضافی زیادی دریافت کند و اثری آنلاین و Free-to-Play نیز در سال آینده عرضه خواهد شد. استودیو Treyarch و اکتیویژن در حال حاضر روی نسخه تاخیر خورده کار می‌کنند. یکی از سخنگویان اکتیویژن در یک اظهاریه‌ای ذکر می‌کند:

ما تجربه‌ای هیجان‌انگیز از نسخه‌های Premium و Free-to-Play را در سال جاری ارائه داده‌ایم و این روند در سال آینده و در سال‌های پس آن ادامه خواهد یافت. زمانی که وقت‌اش برسد، اطلاعات و جزئیات بیشتری را در این باره در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تاخیر نسخه جدید کالاف دیوتی تاثیر بزرگی روی صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد گذاشت. از سال 2005 تاکنون، اکتیویژن هر سال یکی از نسخه‌های این فرنچایز سودآور را راهی بازار می‌کرد. آثار مختلف این فرنچایز شوتر اول شخص معمولا در صدر جداول فروش قرار می‌گرفتند. در واقع این مجموعه از سال 2003 که اولین نسخه‌ای منتشر شد، توانسته فروشی بالغ بر 400 میلیون نسخه را تجربه کند.

نسخه جدید Call of Duty تاخیر خورد

بازی Call of Duty: Vanguard که سال گذشته عرضه شد، نتوانست انتظارات اکتیویژن را برآورده کند. این موضوع باعث شده که مدیران شرکت فکر کنند این نسخه سال 2020 بوده که موجب چنین نتایجی شده است. بازی Call of Duty: Warzone که نسخه‌ای رایگان بود، در سال 2020 عرضه شد و توانست موفقیت‌های زیادی را به دست آورد. حال سازندگان تصور می‌کنند که عرضه این اثر باعث شده که کاربران نسبت به یک بازی پرمیوم تمایل کمتری پیدا کنند.

اکتیویژن هنوز استقلال کامل را دارد و مایکروسافت تنها می‌تواند پس از نهایی شدن قرار داد به خدمت گرفتن این شرکت، دست به ایجاد تغییر در این گونه برنامه‌ها بزند. به نظر نمی‌رسد که تایید‌ها و نهایی شدن قرار داد آن‌ها پیش از تابستان 2023 انجام شود.

نسخه‌های مختلف از مجموعه کالاف دیوتی هر بار توسط استودیوهای مختلفی ساخته می‌شوند. حال باید ببینیم نسخه جدید Call of Duty چه چیزهایی برای ارائه خواهد داشت. بد نیست اشاره کنیم که با خبر فروش اکتیویژن به مایکروسافت شایعات زیادی درباره انحصاری شدن کالاف دیوتی برای ایکس باکس منتشر شد. اما به گفته‌ی خود مایکروسافت، نسخه‌های جدید (یعنی Call of Duty 2022، کالاف دیوتی 2024 و Warzone 2) برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد و در نتیجه نیازی نیست که دارندگان کنسول پلی استیشن نگران این موضوع باشند.

منبع: IGN

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/new-call-of-duty-delayed/
ads
ads