داغ ترین ها :
بهترین مارک پرینتر

بهترین مارک پرینتر

شما قصد خرید هر محصولی را که داشته باشید باید قبل از هر کاری با بهترین برندهای موجود در بازار آشنا شوید. برای مثال اگر می‌خواهید گوشی خریداری کنید باید اپل، سامسونگ، شیائومی و برندهای این‌چنینی را بشناسید و اگر می‌خواهید به سراغ تلویزیون بروید باید با سونی، سامسونگ و ال‌جی آشنایی داشته باشید. همین قضیه در مورد پرینترها هم وجود دارد و قبل از خرید پرینتر باید با بهترین تولیدکنندگان آن آشنایی داشته باشید. در ادامه این مطلب همراه تکنولایف باشید تا چند سازنده برتر دنیای پرینترها را به شما معرفی کنیم.

 

لیست برترین برندها بر چه اساس مشخص می‌شود؟

قبل از این که به بهترین مارک پرینترها بپردازیم قصد داریم به فاکتورهایی اشاره کنیم که در تعیین رتبه‌بندی این برندها نقش اساسی دارند.

شهرت و اعتبار جهانی

مگر می‌شود برندی وارد لیست بهترین برندهای دنیا برای ساخت پرینتر شود ولی شهرت و اعتبار جهانی نداشته باشد؟ در واقع بخش زیادی از اعتبار برند به میزان فروش و شهرت آن در سطح جهانی است و برندهایی که در ادامه معرفی می‌شوند همگی این شرط اول را دارا هستند.

قابلیت‌ها و عملکرد

برندی که بخواهد خود را در بین بهترین مارک پرینتر ببیند باید از فناوری‌های روز دنیا استفاده کند و قابلیت‌های جدید و خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. در کنار این قابلیت‌ها برند باید عملکرد خوبی داشته باشد و مثلا پرینت‌های مورد نظر شما را با کیفیت بالایی چاپ کند.

 

 

بهترین مارک پرینترهای لیزری

دوام و طول عمر

یکی از عوامل اصلی که شرکتی مانند اپل در دنیای گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ و تبلت تا این حد موفق بوده به همین دوام بالا و طول عمر زیادی محصولات این سازنده آمریکایی برمی‌گردد. مثلا تصور کنید شما یک پرینتر خریده‌اید و 6 سال بدون مشکل برای شما کار کرده است، مرتبه بعدی به سراغ همین برند نمی‌روید؟

یکی از عوامل مهمی که در این لیست در نظر گرفته‌ایم همین دوام و طول عمر و به نوعی میزان خرابی برندها است. درست است که همه محصولات و برندها خرابی دارند ولی درصد این مشکل متفاوت خواهد بود و نقش تعیین کننده‌ای در رتبه‌بندی این لیست دارد.

 

سود سالیانه و درآمد

یک برند موفق باید سود سالیه منطقی و سرانه فروش درستی داشته باشد و در این مطلب این نکته نیز مد نظر قرار داده شده است.

 

پیشنهاد مطالعه:
درام کارتریج چیست

 

لیست بهترین مارک پرینتر

حال که با فاکتورهای تعیین کننده آشنا شدیم به سراغ لیست برویم. در نظر داشته باشید که ترتیب چیده شدن برندها نشان‌دهنده مفهوم خاصی نیست و برندها به ترتیب لیست نشده‌اند.

برند HP

برند HP در سال 1939 توسط Bill Hewlett و David Packard در کالیفرنیا آمریکا پایه‌گذاری شد و در واقع HP مخفف نام خانوادگی بنیان‌گذاران این برند آمریکایی است. این سازنده در زمینه تولید لپ تاپ و محصولات کامپیوتری مانند پرینترها فعالیت دارد. اچ پی پرینترهای خانگی و اداری تولید می‌کند و در زمینه تولید پرینترهای هوشمند نیز فعالیت دارد و قطعا پرینترهای این برند جزو بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند.

بهترین مارک پرینترهای خانگی

برند HP سال قبل توانست به بالاترین رکورد خود طی سالیان اخیر در زمینه فروش پرینتر دست پیدا کند و سود خود را در این زمینه از 2.8 میلیارد دلار به 6.5 میلیارد دلار برساند و همین به خوبی عملکرد موفق این سازنده را نشان می‌دهد.

 

انواع مدل های پرینتر اچ پی را می توانید از تکنولایف بخرید: پرینتر hp

 

برند Canon

برند کانن اصالت ژاپنی دارد و در سال 1933 پایه‌گذاری شد اما در ادامه در سال 1955 این برند به نیویورک آمریکا انتقال پیدا کرد. این برند در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد اما فعالیت اصلی آن را می‌توانیم در حوزه پرینترها و البته دوربین‌ها بدانیم. این سازنده هم پرینترهای ساده و خانگی تولید می‌کند و هم مدل‌های پیشرفته و بزرگ که برای شرکت‌ها مناسب به نظر می‌رسد.

بد نیست بدانید که کانن در زمینه تولید پرینترهای چاپ لیبل و چاپ کارت شناسایی و موارد این‌چنینی نیز فعالیت دارد. این سازنده نیز در سال 2021 توانست موفقیت‌های بسیار خوبی را به‌دست بیاورد و قطعا شایسته حضور در این لیست و جزو بهترین مارک پرینترهای خانگی و لیزری است.

 

انواع مدل پرینتر کانن را با بهتر ین قیمت از تکنولایف بخرید: پرینتر کانن

 

برند Xerox

آغاز به کار برند Xerox به سال 1906 در شهر نیویورک برمی‌گردد. زمانی که شرکت اچی پی بیشتر در زمینه کامپیوترها متمرکز بود و شرکت کانن نیز در زمینه دوربین‌ها فعالیت می‌کرد، این سازنده تمرکز خود را در زمینه پرینترها و دستگاه‌های کپی قرار داده بود و تاریخچه درخشان این برند آمریکایی خود گواه کیفیت بالای محصولات آن است.

برند Xerox به فناوری ConnectKey و همچنین App Gallery شناخته می‌شود و توانسته به بیش از 160 کشور جهان وارد شود. این سازنده بیش از 8500 پتنت اخترع جدید دارد و همچنین در طی‌ سال‌ها اخیر توانسته از نظر فروش نیز با برندهایی مانند اچ پی و کانن رقابت کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
انواع کارتریج

برند Brother

این سازنده نیز در سال 1908 فعالیت خود را در ژاپن آغاز کرده است ولی در حال حاضر دفتر اصلی آن در نیوجرسی آمریکا قرار دارد و شاید بتوان گفت که به آمریکا منتقل شده است. بیشتر تمرکز این سازنده به روی پرینترهای اداری و تولید پرینتر، اسکنر و تولیدکننده لیبل است.

بهترین مارک پرینترها

این سازنده توانسته به بیش از 100 کشور جهان راه پیدا کند و همچنین در سال 2021 موفق شده تا در رتبه سوم از نظر فروش قرار بگیرد. دلیل حضور این برند در لیست بهترین مارک پرینترهای لیزری همین رشد جهانی طی سال گذشته و همچنین کیفیت خوب پرینترهای آن است.

 

انواع پرینتر و دستگاه چاپگر برادر را می توانید از تکنولایف بخرید: پرینتر Brother

 

برند Epson

برند Epson هم یک سازنده ژاپنی است که در سال 1942 پایه‌گذاری شده است و اعتبار خود را در سال 1968 به دلیل تولید اولین مینی پرینتر جهان به نام EP-101 کسب کرده است. این سازنده ژاپنی پرینترها و اسکنرهای مختلفی از جمله مدل‌های خانگی و اداری تولید می‌کند و در زمینه تولید پرینترهای تصور نیز فعالیت گسترده دارد.

 

انواع پرینترهای برند Epson را می توانید از تکنولایف بخرید: پرینتر اپسون

جمع بندی

در این مطلب بهترین برندهای پرینتر را با هم مرور کردیم تا شما دید بهتری به سازندگان پرینترها داشته باشید. هر پنج برند عملکرد بسیار خوبی دارند ولی در بازار کشور بیشتر برندهایی چون اچ پی و کانن دیده می‌شود.

سوالات متداول

بهترین برند تولیدکننده پرینتر کدام است؟ مشخص کردن برترین برند اصلا کار ساده‌ای نیست و هر سازنده ممکن است در بخش‌های بهتر و برتر از سازنده دیگر باشد اما در کل برندهای مانند کانن و اچ پی جزو بهترین سازندگان پرینتر به حساب می‌آیند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/the-best-printer-brands/
ads
ads