داغ ترین ها :
معرفی بهترین پرینترهای چندکاره لیزری رنگی

معرفی بهترین پرینترهای چندکاره لیزری رنگی

در اداره‌ها، مراکز آموزشی و خیلی از فروشگاه‌ها، وجود پرینترهای چندکاره بسیار لازم است تا بتوانید در زمانی بسیار کوتاه، از مدارک، اسناد و برگه‌های مورد نظر خود پرینت یا کپی بگیرید، آن‌ها را اسکن و یا حتی فکس کنید. چنانچه قصد خرید یک پرینتر چندکاره دارید، ما بهترین و پرفروش‌ ترین پرینترهای چندکاره را به شما معرفی می‌کنیم.

لیست بهترین پرینترهای چندکاره موجود در بازار

تنوع پرینترهای چندکاره موجود در بازار باعث می‌شود تا هنگام خرید، نتوانید به‌راحتی گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. ما تعدادی از پرینترهای چندکاره در برندهای مختلف را در ادامه معرفی می‌کنیم تا شما با مشخصات آن‌ها آشنا شده و بتوانید مدل مورد نظر خود را پیدا و در نهایت خریداری کنید.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet MFP M725dn

بهترین پرینترهای چند کاره پرینتر اچ پی مدل MFP M725dn

مشخصات پرینتر LaserJet MFP M725dn
نوع چاپ تک رنگ
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ برگ

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین پرینترهای چندکاره لیزری هستید، پرینتر LaserJet MFP M725dn از برند HP یکی از مدل‌هایی است که با داشتن قابلیت چاپ، کپی و اسکن، در اداره‌ها یک وسیله‌ی حیاتی به‌حساب می‌آید و خوب است آن را بشناسید. این پرینتر که کاغذها را در سایز A3 چاپ می‌کند، قادر است به طور ماهانه بین ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ کاغذ را چاپ کند. این پرینتر دارای چاپ تک رنگ است و از تونر HP14A-CF214A برای تامین جوهر آن استفاده می‌شود. سرعت بالای این دستگاه، باعث شده تا در دقیقه بتوانید حدود ۴۰ برگ را با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi چاپ کنید. انواع کاغذی که در این پرینتر استفاده می‌شوند، عبارتند از: کاغذ معمولی، کاغذ عکس، لیبل، کارت پستال، پاکت نامه و کاغذ ترانسپارنت. این پرینتر لیزری، به یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی نیز مجهز است که در استفاده از پرینتر به شما کمک می‌کند.

 

قیمت پرینتر LaserJet MFP M725dn

 

انواع پرینترهای چند کاره رنگی و لیزری را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: پرینتر

 

پرینتر اچ پی مدل LaserJetPro 500 Color MFP M570dw

پرینتر اچ پی مدل LaserJetPro 500 Color MFP M570dw

مشخصات پرینتر LaserJetPro 500 Color MFP M570dw
نوع چاپ رنگی
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۷۵۰۰۰ برگ

در صورتی که لازم است کاغذهای رنگی پرینت کنید و کیفیت چاپ تصویر برای شما اهمیت زیادی دارد، LaserJetPro 500 Color MFP M570dw از برند اچ پی که دارای تکنولوژی چاپ لیزری است را در نظر داشته باشید. این دستگاه که ۴۰.۸ کیلوگرم وزن دارد، دارای قابلیت چاپ دو رو است و به راحتی می‌توانید چهار عملیات پرینت، کپی، فکس و اسکن را با آن انجام دهید. این پرینتر که یکی از بهترین پرینترهای چندکاره رنگی است که در طی ماه قادر است ۷۵۰۰۰ برگ را با رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi چاپ کند. اگر سرعت چاپ برای شما مهم است، به کمک این پرینتر می‌توانید در دقیقه تا ۳۱ برگ را چاپ کنید یا ۹۹ برگ را کپی بگیرید. یک نمایشگر ال سی دی کوچک نیز به این پرینتر وصل است که در حین کار، اطلاعات را به نمایش می‌گذارد.

 

قیمت پرینتر LaserJetPro 500 Color MFP M570dw

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین پرینترهای اچ پی

 

پرینتر برادر مدل MFC-L8690CDW

بهترین پرینترهای لیزری رنگی چندکاره - پرینتر برادر مدل MFC-L8690CDW

مشخصات پرینتر MFC-L8690CDW
نوع چاپ رنگی
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۶۰۰ در ۲۴۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۳۰۰۰ برگ

پرینتر برادر MFC-L8690CDW یکی از بهترین پرینترهای چندکاره اداری است که در کنار عملکرد خوب قیمت مناسبی هم دارد. این پرینتر دارای چاپ رنگی است و از تکنولوژی لیزری برای چاپ استفاده می‌کند. وزن پرینتر تنها ۲۷.۹ کیلوگرم است و ابعاد آن برابر بوده با ۵۳۹ در ۵۲۶ در ۴۳۵ میلی متر. بنابراین در فضایی که چندان هم بزرگ نباشد، می‌توانید آن را جای دهید. تونر استفاده شده در این پرینتر TN-451 است. این پرینتر، در طول ماه قادر است ۳۰۰۰ برگ با جوهر مشکی یا ۱۸۰۰ برگ با جوهر رنگی چاپ کند. رزولوشن ۶۰۰ در ۲۴۰۰ dpi نیز نشان می‌دهد که تمامی برگ‌ها و تصاویر با کیفیت خوب به چاپ می‌رسند. بنابراین از بابت کیفیت تصاویری که پرینت گرفته‌اید، اسکن یا فکس کرده‌اید و یا کپی گرفته‌اید، نیاز نیست نگران باشید.

 

قیمت پرینتر MFC-L8690CDW

 

پرینتر برادر MFC-L5755DW

پرفروش ترین پرینترهای چندکاره - پرینتر برادر MFC-L5755DW

مشخصات پرینتر MFC-L5755DW
نوع چاپ تک رنگ
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۳۵۰۰ برگ

یکی دیگر از بهترین پرینترهای چند کاره بازار با قیمت مناسب و عملکرد ایده‌آل، پرینتر لیزری MFC-L5755DW است. این پرینتر ۴ کاره دارای تکنولوژی چاپ لیزری بوده و تک رنگ است. از ویژگی‌های جذاب این پرینتر، قابلیت چاپ دو طرفه و همینطور قابلیت تغذیه خودکار ADF است. بنابراین سرعت عمل دستگاه بالا است و می‌تواند تا ۴۰ برگ در دقیقه چاپ کند. رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi نیز نوید چاپ با کیفیت این پرینتر را می‌دهد.

 

قیمت پرینتر MFC-L5755DW

 

انواع تونر و کارتریج پرینتر را می توانید از تکنولایف بخرید: کارتریج

 

پرینتر اچ پی مدل Color LaserJet Pro MFP M479fnw

بهترین پرینترهای چندکاره اداری - پرینتر اچ پی مدل M479fnw

مشخصات پرینتر Color LaserJet Pro MFP M479fnw
نوع چاپ رنگی
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۵۰۰۰۰ برگ

پرینتر چندکاره‌ی اچ پی مدل Color LaserJet Pro MFP M479fnw، علاوه بر قابلیت‌های پرینت، کپی، فکس و اسکن، قابلیت ایمیل کردن نیز دارد. اگر با چاپ و کپی عکس‌های رنگی به‌صورت روزانه سر و کار دارید و ماهانه تا حدود ۴ هزار برگ باید چاپ کنید، این پرینتر یکی از پرفروش ترین پرینترهای چندکاره رنگی است. دقت بالای ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi نیز، عملکرد خوب آن در چاپ تصاویر را تضمین می‌کند.

 

قیمت پرینتر Color LaserJet Pro MFP M479fnw

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین پرینترهای اداری

 

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w - بهترین پرینترهای چندکاره رنگی و سیاه سفید

مشخصات پرینتر i-Sensys MF237w
نوع چاپ تک رنگ
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۱۵۰۰۰ برگ

پرینتر ۴ کاره‌ی کانن، در ازای قیمت مناسب، قابلیت‌های خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند که از آن‌ها می‌توانیم به توان چاپ ۱۵ هزار برگ A4 در ماه با رزولوشن چاپ ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi اشاره کنیم. اگر علاوه بر پرینت، نیاز به اسکن گرفتن، کپی و حتی فکس هم دارید، می‌توانید با این پرینتر آن‌ها را انجام دهید. سینی این پرینتر، دارای ظرفیت ۲۵۰ برگی است و با کمک قابلیت ADF، حجم بالای کاغذ را خیلی زود کپی یا اسکن می‌کند. اگر نیاز به چاپ رنگی ندارید، این پرینتر تک رنگ و خوش قیمت که سرعت و دقت بالایی هم دارد، می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد.

قیمت پرینتر i-Sensys MF237w

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M182n

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M182n

مشخصات پرینتر LaserJet Pro MFP M182n
نوع چاپ رنگی
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۳۰۰۰۰ برگ

پرینتر LaserJet Pro MFP M182n یک پرینتر رنگی است که با تکنولوژی چاپ لیزری، قادر است ماهانه ۳۰ هزار برگ را چاپ کند. وزن پرینتر تنها ۱۵ کیلوگرم است و هم برای مصرف خانگی، هم برای استفاده در شرکت‌ها و مراکزی که استفاده‌ی زیادی از پرینتر ندارند گزینه بسیار مناسبی است. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو را دارد البته خبری از قابلیت تغذیه خودکار ADF نیست بنابراین لازم است خودتان کاغذ را داخل پرینتر قرار دهید.

 

قیمت پرینتر LaserJet Pro MFP M182n

 

جدیدترین مدل های دستگاه اسکنر را می توانید از تکنولایف تهیه کنید

 

پرینتر اپسون مدل EcoTank L3260

بهترین پرینترهای چندکاره رنگی - پرینتر اپسون EcoTank L3260

مشخصات پرینتر EcoTank L3260
نوع چاپ رنگی، سیاه سفید
تکنولوژی چاپ جوهر افشان
رزولوشن پرینت ۵۷۶۰ در ۱۴۴۰ dpi
توان کار ماهانه نامشخص

پرینتر اپسون مدل Ecotank یک پرینتر ۳ کاره با قابلیت پرینت، کپی و اسکن است که از تکنولوژی جوهرافشان برای چاپ بهره می‌گیرد. این دستگاه هم می‌تواند تصاویر و فایل های رنگی و هم سیاه‌ سفید را چاپ کند بنابراین وسیله‌ای پراستفاده است. همچنین قابلیت تغذیه خودکار ADF را دارد بنابراین زحمت استفاده را کم، و سرعت عمل را بالا می‌برد و می‌تواد در هر دقیقه ۱۵ صفحه چاپ رنگی یا ۳۳ صفحه چاپ سیاه و سفید انجام دهد. البته، باید در نظر داشت که قابلیت چاپ دو رو برای این پرینتر در نظر گرفته نشده است. پرینتر EcoTank L3260، دارای رزولوشن چاپ ۵۷۶۰ در ۱۴۴۰ dpi است، بنابراین عملکرد خوبی داشته و کیفیت چاپ آن قابل قبول است. این دستگاه برای اداره‌های کوچک و استفاده‌ی خانگی بسیار مطلوب و مناسب است.

 

قیمت پرینتر EcoTank L3260

 

پرینتر اپسون مدل L3250

بهترین پرینترهای چندکاره لیزری - پرینتر اپسون مدل L3250

مشخصات پرینتر L3250
نوع چاپ رنگی، سیاه سفید
تکنولوژی چاپ جوهر افشان
رزولوشن پرینت ۵۷۶۰ در ۱۴۴۰ dpi
توان کار ماهانه نامشخص

این پرینتر ۳ کاره‌ی اپسون که با تکنولوژی جوهرافشان کار می‌کند، قادر است هم به صورت رنگی و هم سیاه سفید برگه‌های مورد نظر شما را کپی و پرینت بگیرد یا اسکن کند. سرعت چاپ رنگی دستگاه، ۱۵ برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۳۳ برگ است و چاپ را روی کاغذ A4 انجام می‌دهد. رزولوشن چاپ در این دستگاه، ۵۷۶۰ در ۱۴۴۰ dpi بوده و در کپی صفحات، دارای رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi است. وزن پرینتر تنها ۳.۹ کیلوگرم است و با ابعاد ۳۷۵ در ۳۴۷ در ۱۷۹ میلی متر، پرینتر مناسبی برای مصارف خانگی و دیگر جاهایی که نیاز به تعداد پرینت خیلی بالا در طی ماه ندارند.

 

قیمت پرینتر L3250

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید پرینتر

 

 پرینتر کانن imageclass MF3010

 پرینتر کانن imageclass MF3010

مشخصات پرینتر imageclass MF3010
نوع چاپ تک رنگ
تکنولوژی چاپ لیزری
رزولوشن پرینت ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi
توان کار ماهانه ۸۰۰۰ برگ

اگر برای خانه نیاز به یک پرینتر با قیمت مناسب و کارآیی خوب هستید، پرینتر imageclass MF3010 از برند کانن را باید بشناسید. این پرینتر چاپ چند رنگ را با تکنولوژی لیزری انجام می‌دهد و قادر است تا ۱۸ برگ با رزولوشن ۶۰۰ در ۴۰۰ dpi را در دقیقه کپی بگیرد، یا با رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi پرینت کند. توان ماهانه‌ی ۸۰۰۰ برگ در ماه، این پرینتر را گزینه‌ی مناسبی برای خانه و همینطور اداره‌ها و دیگر مکان‌هایی که به تعداد پرینت کم نیاز دارند می‌کند.

 

قیمت پرینتر imageclass MF3010

 

جمع‌بندی نهایی

در اداره‌ها و مراکز مختلف، پرینتر جزء وسایل پراستفاده و ضروری است. در این مطلب تعدادی از بهترین پرینترهای چند کاره رنگی و لیزری موجود در بازار معرفی شد و همینطور ویژگی‌های مختلف آن‌ها که بررسی کردیم، تا بتوانید راحت‌تر مدل مدنظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر مدل‌های معرفی شده در این مطلب، می‌توانید از مدل‌های دیگر موجود در وبسایت تکنولایف نیز دیدن کنید.

سوالات متداول

بهترین پرینتر چندکاره اچ پی کدام است؟

پرینتر اچ پی مدل LaserJet MFP M725dn یکی از بهترین پرینترهای چندکاره لیزری است که دارای رزولوشن پرینت ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi بوده و به صورت ماهانه می‌تواند ۲۰ هزار برگ به چاپ برساند.

آیا پرینتر کانن imageclass MF3010 مناسب استفاده در اداره است؟

این پرینتر در طول ماه می‌تواند حدود ۸۰۰۰ برگ کار کند. بنابراین برای مصرف خانگی یا اداره‌ها و دفاتری که نیاز به پرینت زیاد به صورت ماهانه ندارند می‌تواند مناسب باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%86%d9%86%d8%af%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87/
ads
ads