داغ ترین ها :
بهترین مارک لوازم خانگی

بهترین مارک لوازم خانگی

برند‌های بسیار متنوعی برای لوازم خانگی وجود دارد و همین موجب می‌شود موقع خرید یک وسیله‌ی جدید برای خانه، دچار سردرگمی شویم و ندانیم سراغ کدام برند برویم. در این مطلب، به معرفی بهترین برند لوازم خانگی ایرانی و خارجی می‌پردازیم تا اگر موقع خرید از خود می‌پرسید بهترین مارک لوازم خانگی چیست، جواب خود را بتوانید پیدا کنید. همراه ما باشید.

 

قیمت انواع لوازم خانگی در تکنولایف: خرید لوازم خانگی

بهترین برند لوازم خانگی در ایران

این روزها پیدا کردن لوازم خانگی ایرانی راحت‌تر از برندهای خارجی است. همچنین به علت این که قیمت مناسب‌تری دارند، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند، موقع خرید لوازم برقی خانه سراغ این برندها بروند چون بعدتر به‌راحتی می‌توان به قطعات آن‌ها نیز دسترسی داشت. در ادامه مارک تعدادی از بهترین برند لوازم خانگی در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

برند پارس خزر

لوازم خانگی پارس خزر

نام برندهای ایرانی که وسط می‌آید، یکی از بهترین برندهایی که به ذهن خیلی از ایرانی‌ها می‌رسد برند پارس خزر است. این امر به لطف کیفیت بالای محصولاتی است که از سال‌های دور در این برند وجود داشته و توانسته توجه خیلی از مردم را جلب کند.

برند پارس خزر محصولات مختلفی از جمله جاروبرقی پارس خزر، آبمیوه‌گیری، بخاری برقی، چای ساز، غذاساز، پلوپز و سشوار و خیلی محصولات دیگر را تولید کرده که همگی رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند. همچنین، از نظر قیمتی، یکی از بهترین برندهای ایرانی در بازار است. از میان محصولات پارس خزر یکی از بهترین‌ها، پلوپز پارس خزر است که حتی به بیرون از ایران نیز صادر می‌شود چرا که برای طبخ پلوی ایرانی، یکی از بهترین‌هاست.

 

قیمت انواع لوازم خانگی پارس خزر در تکنولایف: محصولات پارس خزر

برند پاکشوما

برند لوازم خانگی پاکشوما

یکی دیگر از برندهای خوب ایرانی که موقع خرید لوازم خانگی باید در نظر داشته باشید، برند پاکشوما است. این برند بیش از چهل سال است که مشغول تولید لوازم خانگی است و توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

اگر به دنبال بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه هستید، روی پاکشوما می‌توانید حساب کنید؛ چرا که این برند به طور اختصاصی روی محصولاتی چون یخچال فریزر، ظرفشویی و لباسشویی پاکشوما، جاروبرقی و کولرگازی کار کرده است و همواره تلاش کرده که محصولات خود را طبق استاندارد روز جهانی تولید کند.

برند هاردستون

لوازم خانگی هاردستون را از تکنولایف خریداری کنید

هاردستون برندی نسبتا جدید به حساب می آید؛ با این حال نباید کیفیتی که از ابتدای کار ارائه داد را نادیده گرفت. نام این برند طوری است که ممکن است فکر کنید با یک برند خارجی طرف هستید اما هاردستون برندی ایرانی است. برند هاردستون محصولات متنوعی از جمله جاروبرقی، تلویزیون، چای ساز، پلوپز هاردستون، سشوار و ریش تراش و خیلی محصولات دیگر تولید کرده است. استفاده از استانداردهای روز دنیا نیز موجب شده تا در کنار قیمت مناسب به کیفیت مطلوبی دست پیدا کنید.

برند جی پلاس

خرید لوازم خانگی جی پلاس از تکنولایف

جی پلاس را بیشتر به واسطه‌ی تلویزیون‌ها و مانیتورهای آن می‌شناسیم. اما این برند نسبتا نوپای ایرانی، محصولات دیگری نظیر دستگاه تصفیه هوا، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، یخچال فریزر جی پلاس و تلفن همراه نیز تولید کرده است. این برند که یکی از زیرمجموعه‌های گلدیران است، توانست با محصولات خوب خود یکی از قدرتمندترین برندهای بازار ایران شود که خیلی از افراد کیفیت محصولات آن را مشابه برندهای خارجی می‌دانند. به علت قیمت خوبی که محصولات برند جی پلاس دارند، از نظر خیلی از کاربران جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی نیز به شمار می‌رود.

 

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس در تکنولایف: خرید لباسشویی جی پلاس

برند اسنوا

برند ایرانی اسنوا

برای خرید یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و همینطور تلویزیون، یکی از بهترین برندهایی که می توانید به سراغش بروید برند اسنوا است. این برند بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه ایرانی است و بیش‌تر از 2 دهه است که مشغول تولید لوازم خانگی مرغوب است و به علت تنوع محصولاتی که دارد، برای پیدا کردن مدل مورد نظر خود از میان محصولات آن به مشکل نخواهید خورد. بنابراین اگر بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه را می‌خواهید، اسنوا یکی از برندهایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم بررسی کنید.

برند میگل

برند میگل

میگل برندی باکیفیت و مرغوب است که مدتی است کار خود را در تولید لوازم برقی آشپزخانه شروع کرده. از محصولات برند میگل می‌توانیم به چای ساز میگل، قهوه ساز، غذاساز، ساندویچ‌ساز و پلوپز اشاره کنیم. بنابراین اگر بخواهید آشپزخانه‌ی خود را با لوازم برقی تجهیز کنید، برند میگل گزینه بسیار مناسبی است. میگل توجه زیادی به ظاهر محصولات خود نیز کرده و تلاش کرده تا استانداردهای جهانی را از نظر طراحی و فنی در محصولات خود رعایت کند. بنابراین با محصولات بسیار مرغوبی طرف هستیم که از خرید آن‌ها پشیمان نخواهیم شد.

بهترین برند لوازم خانگی خارجی

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی خود از برندهای خارجی هستید، در ادامه تعدادی از برندهایی که در دنیا طرفدار زیادی دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند کنوود

لوازم خانگی کنوود

کنوود از آن برندهایی است که ایرانیان نام آن را می‌دانند و خیلی از ما محصولات کنوود را استفاده کرده‌ایم. کنوود یک برند معتبر ژاپنی است که در سال ۱۹۴۷ آغاز به کار کرد. اکثر لوازم برقی که کنوود تولید کرده، لوازم آشپزخانه هستند. مانند چای ساز، هواپز، همزن برقی و موارد دیگر از این قبیل. اما این برند لوازم خانگی دیگری نظیر جاروبرقی و اتو بخار نیز تولید کرده تا بتوانید خانه‌ی خود را با تمامی محصولات این برند تجهیز کنید. کنوود آن قدر برند خوش ساخت و مطمئنی است که از نظر خیلی از کاربران بهترین برند لوازم خانگی در جهان به شمار می‌اید.

برند سامسونگ

خرید لوازم خانگی سامسونگ

سامسونگ یک برند معتبر کره‌ای است که اکثرا آن را با موبایل، هندزفری و این قبیل گجت‌ها می‌شناسیم. با این حال، شما برای خرید لوازم خانگی خود نیز می‌توانید روی این برند حساب ویژه‌ای باز کنید. انواع یخچال فریزر سامسونگ، لوازم پخت و پز، تلویزیون و دیگر لوازم صوتی تصویری، لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و خیلی محصولات دیگر را می‌توانید از این برند تهیه و استفاده کنید.

 

قیمت انواع محصولات samsung در تکنولایف: محصولات سامسونگ

برند ال جی

لوازم خانگی ال جی

اگر بخواهید خانه‌ی خود را با محصولات یک برند درجه یک و معتبر خارجی تجهیز کنید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که پیش‌رو دارید برند لوازم خانگی ال جی است. ال جی یک برند ژاپنی است که از دیرباز به تولید لوازم برقی خانگی مشغول بوده است. کولر گازی، تلویزیون، مانیتور، مایکروفر، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و خیلی موارد دیگر را می‌توانید از این برند ناب و معتبر تهیه کنید و تا سالیان سال بدون نیاز به تعمیر یا جایگزینی استفاده نمایید.

 

قیمت انواع محصولات LG در تکنولایف: محصولات ال جی

برند فیلیپس

لوازم خانگی فیلیپس

این برند هلندی، دیگر برندی است که می‌توانید آشپزخانه و دیگر بخش‌های خود را با محصولاتش با خیال راحت تجهیز کنید. مارک فیلیپس سال‌هاست که در ایران به عنوان بهترین مارک لوازم برقی شناخته شده است. فیلیپس انواع لوازم آشپزخانه از جمله اسپرسوساز، چای ساز، مخلوط کن، پلوپز و غذاساز تا دیگر لوازم خانه از جمله اتو، جاروبرقی و خیلی موارد دیگر را تولید کرده است. فیلیپس همواره و همیشه تلاش کرده تا لوازم خود را با توجه به نیاز روز ارتقا داده و آن‌ها را بهتر از قبل کند. بنابراین اگر می‌خواهید لوازمی متناسب با استاندارد روز و کیفیت فوق‌العاده خریداری کنید، فیلیپس برندی است که باید به سراغش بروید.

 

قیمت انواع محصولات فیلیپس در تکنولایف: محصولات فیلیپس

برند بوش

لوازم خانگی بوش

بوش یکی دیگر از برندهایی است که باید در نظر داشته باشید. این برند آلمانی را از سال‌ها پیش می‌شناسیم و محصولات آن را کم و بیش استفاده کرده‌ایم. بوش سعی کرده تا با قیمتی منصفانه محصولاتی مرغوب تولید کند. از انواع محصولات بوش می‌توانیم به جاروبرقی‌های بوش، ماشین ظرفشویی بوش، غذاساز و آبمیوه‌گیری بوش، و خیلی دیگر از لوازم خانگی اشاره کنیم. لوازم خانگی بوش همگی محصولاتی کم مصرف بوده که تاثیر کمی بر قبض برق شما می‌گذارد و با عملکرد خوبی که دارند، حتما شما را راضی خواهند کرد. بنابراین اگر دوست دارید لوازم خانگی که تهیه می‌کنید از برندهای خارجی باشند، این برند آلمانی درجه یک را در نظر داشته باشید.

برند شیائومی

لوازم خانگی برند خارجی شیائومی

نباید تصور کنید که محصولات شیائومی فقط موبایل‌ها، هندزفری‌ها و ساعت‌هایی هستند که از آن به طور روزمره می‌بینیم؛ چرا که این برند خط تولید لوازم خانگی هم دارد و آن‌ها جز بهترین لوازم هوشمند خانگی هستند که این روزها تولید می‌شوند. برند شیائومی محصولات دیگری از جمله پلوپز، غذاساز، آبمیوه‌گیری، مخلوط کن، مایکروفر، هواپز، دستگاه تصفیه هوا، کتری برقی، و حتی هیتر برقی هم دارد. هر چند هنوز محصولات خانگی شیائومی در ایران خیلی شناخته شده نیستند و عموما موبایل و هندزفری‌های آن را می‌شناسیم، اما قطعا خیلی زود محصولات این برند جزء محصولات پرفروش در ایران نیز خواهند شد. محصولات شیائومی بسیار کاربرپسند هستند و از طراحی بسیار خلاقانه‌ای بهره می‌برند.

 

قیمت انواع محصولات شیائومی در تکنولایف: محصولات شیائومی

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید، انتخاب تنها یک برند به عنوان بهترین مارک لوازم خانگی چه ایرانی چه خارجی چندان کار راحتی نیست. ما در این مطلب تعدادی از برندهای خوش آوازه و معتبر را برای شما انتخاب کردیم تا در صورتی که قصد خرید داشتید، راحت و بدون مشکل سراغ بهترین‌ها بروید. همانطور که متوجه شدید، هم برندهای خارجی نظیر سامسونگ، فیلیپس و ال جی، و هم برندهای داخلی چون جی پلاس، پارس خزر و هاردستون همگی برندهای معتبری هستند که خیلی وقت است امتحان خود را پس داده‌ و ثابت کرده‌اند که محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به میل و نظر خود و همینطور بودجه‌ای که در اختیار دارید، اقدام به انتخاب و خرید کنید. همچنین، می‌توانید سری به وبسایت تکنولایف بزنید و خیلی از لوازم مورد نظر خود را از بهترین برندها و با قیمتی ارزنده تهیه کنید. چنانچه برندهای دیگری در نظر دارید که در این مطلب عنوان نشدند و به نظرتان جز بهترین برندهای لوازم خانگی هستند، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی چیست؟

برندهای پاکشوما، اسنوا، پارس خرز و میگل چند مورد از برندهای درجه یک ایرانی هستند که برای خرید انواع لوازم خانگی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

بهترین برند لوازم خانگی برای خرید لباسشویی کدام است؟

در صورتی که می‌خواهید لباسشویی خود را از یک برند ایرانی تهیه کنید، برندهای پاکشوما و جی پلاس دو تا از بهترین گزینه‌هایی هستند که پیش رو دارید. در صورتی که قصد خرید از برندهای خارجی دارید، پیشنهاد ما به شما برند ال جی است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/
ads
ads