داغ ترین ها :
بهترین بازی های فوتبال برای کنسول، گوشی و کامپیوتر

بهترین بازی های فوتبال برای کنسول، گوشی و کامپیوتر

فوتبال بدون تردید پرطرفدارترین ورزش کره آبی است. فوتبال را حتی می‌شود فراتر از یک ورزش دانست؛ استادیوم فوتبال جایی‌ست که عده زیادی از سرتاسر جهان دور هم جمع می‌شوند تا تیم مورد علاقه یا کشور خود را حمایت کنند. جایی که صد‌ها لیگ، هزاران تیم و ده‌ها هزار بازیکن برای یک عشق و هدف مشترک تلاش می‌کنند. محبوبیت بالای این ورزش باعث شده است بازی های فوتبالی آنلاین و آفلاین بی‌شماری برای گوشی و کامپیوتر در سال 2022 موجود باشند. در این مطلب به معرفی جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی فوتبال برای گوشی و کامپیوتر می‌پردازیم.

 

از فروشگاه آنلاین تکنولایف می‌توانید علاوه بر گوشی های گیمینگ، کنسول بازی و لپ تاپ گیمینگ هم خریداری کنید.

 

بهترین بازی‌ های فوتبال برای کنسول و کامپیوتر

بهترین شبیه‌ساز‌های فوتبال که می‌توانید روی کنسول و کامپیوتر تجربه کنید فرانچایزهای مشهور و نام آشنای FIFA و PES هستند. این دو تقریباً تنها بازی‌های ویدیویی هستند که در آن‌ها می‌توانید یک زمین فوتبال متشکل از بازیکنان را کاملاً به دست خود اداره کنید. بازی فوتبال رایگان و آنلاین Rocket League به افرادی که تجربه جدید و هیجان انگیزی با تم فوتبالی می‌خواهند پیشنهاد می‌شود. بازی فوتبال برای کامپیوتر رقابت تقریبا محدود به دو گزینه اول است.

EA Sports FIFA 2022

بازی فوتبال

فرانچایز فیفا از EA بدون شک پادشاه بازی‌های فوتبالی است؛ یا بود؟ ۲۰ اردبیهشت ماه سال ۱۴۰۱ خبر فسق قرارداد EA و فدراسیون فوتبال منتشر شد. از سال دیگر به جای فیفا ۲۳ باید منتظر FC 23 باشیم. آن حس و بیان قبل را ندارد نه؟ در هر صورت تا آن زمان یک فصل فاصله داریم و در حال حاضر فیفا ۲۲ است و بهترین بازی فوتبالی جهان. 

موتور بازی‌ سازی سری فیفا از سال ۲۰۱۷ به فراست‌بایت، همان موتور بازی سازی عناوین بتل‌فیلد تغییر کرد. این تصمیم گیری آثار مثبت فراوان و تعدادی نتایج نامطلوب به همراه داشت. یکی از اولین تغییراتی که شاهد بودیم افزایش به سزای گرافیک بازی بود. عناوین فیفا روی کنسول‌های نسل نهم و کامپیوترهای شخصی قدرتمند گرافیک فوق العاده‌ای دارند. رنگ‌ چمن زنده و پویا است و جزئیات چهره بازیکنان به بیشترین حد خود رسیده است. اما به نظر بسیاری از طرفداران این سری، از واقع‌گرایانه بودن گیم‌پلی بازی کم شده و بازی فوتبال جدید EA به سمت تفننی شدن ‌می‌رود.

در گیم‌پلی فیفا، سرعت بازیکن مشخصه اصلی او است و باقی ویژگی‌ها بعد از آن دیده می‌شوند. استفاده به موقع از skill moveها برای رسیدن به دروازه حریف لازم است. هوش مصنوعی با وجود باگ‌های نه چندان نادر، غالب اوقات وظیفه خود را می‌داند و جایگیری بازیکنان مناسب است. آن‌ها همچنین به تاکتیک‌های بازیکن، که برای کل تیم و هر بازیکن قابل پیاده‌سازی است، احترام می‌گذارند.

سری فیفا یا FC جدید حالت‌های متنوعی به کاربران ارائه می‌کند. پرطرفدارترین قسمت این بازی Ultimate Team است که در آن کاربران تیم خود را از طریق کارت‌هایی که با باز کردن جعبه‌های جایزه یا انجام ماموریت‌های هفتگی بازی بدست می‌آورند، می‌سازند. در این تیم‌ها می‌توانید اسطوره‌های قدیم مانند رونالدو نازاریو، بکهام، رونالدینیو و غیره را هم داشته باشید. Ultimate Team ویژگی به اسم Chemistry میان بازیکنان را معرفی کرد که به بسیاری از بازی‌های ورزشی دیگر مانند NBA راه یافت. Chemistry اینگونه عمل می‌کند که هنگام ساختن ترکیب خود، باید به سازگاری ملیت، لیگ و یا تیم ورزشی بازیکنان توجه کنید. آلتیمت تیم یک مود رقابتی فیفا است که در آن برای کسب سکه و جوایز بهتر در قسمت‌های Rivals و FUT Champions با پلیرهای واقعی بازی می‌کنید. برای افرادی که بازی آفلاین را ترجیح می‌دهند، حالت Squad Battle در آلتیمت تیم موجود است.

Ultimate Team بخش بزرگی از محبوبیت بازی فوتبال آنلاین EA را تشکیل می‌دهد اما همه آن نیست. مسلماً در فیفا ۲۰۲۲ می‌توانید به رقابت با دوستان خود چه آنلاین و چه آفلاین کنار هم در بخش Kick Off بپردازید. یکی از مودهای پرطرفدار و بسیار جذاب فیفا، Clubs است. در کلابز هر پلیر بازیکن فوتبالی خود را براساس پوزیشن (دروازه بان، دفاع، خط وسط یا حمله) می‌سازد و سپس همراه دوستان خود یک تیم تشکیل می‌دهد. موفقیت کلابز نیازمند همکاری همه بازیکنان است. اگر هم تعداد دوستانتان به ۱۱ نمی‌رسد می‌توانید از Match Making فیفا یک کلاب پیدا کنید.

Volta جدیدترین مود فرانچایز فوتبالی EA است. به بیان ساده، Volta همان فوتبال خیابانی محبوبی‌ست که سال‌ها پیش ساختش متوقف شد. در ولتا می‌توانید بخش داستانی را پیش ببرید یا آنلاین با دیگران رقابت کنید. برنده شوید و با جوایز خود لباس‌های جذاب بخرید و قدرت‌های مختلف بازیکن خود را ارتقاء دهید. با Career Mode هم که همه آشنا هستیم. در این حالت می‌توانید حرفه خود به عنوان یک بازیکن فوتبال جوان یا سرمربی تازه‌کار را دنبال کنید و به اوج قله‌های موفقیت برسید. Career Mode محبوب‌ترین حالت بازی فوتبال بدون اینترنت در جهان است.

با وجود مشکلات اخیر و نارضایتی‌های برخی کاربران از شرایط سرورها و گیم‌پلی، فیفا هر هفته در فهرست ده بازی پرفروش هفته انگلستان قرار می‌گیرد. عدم توجه EA به نگرانی‌های کاربران را می‌توانیم مربوط به نبود یک رقیب جدی و خطرناک برای بازی فوتبال حرفه‌ای این شرکت بدانیم.

  • قیمت: ۶۰ دلار
  • ناشر: EA
  • پلتفرم‌ها:
  • PlayStation 4/5
  • Xbox One/One S/One X, Xbox Series X/S
  • Nintendo Switch
  • Microsoft Windows
  • Google Stadia
خرید لوازم گیمینگ و کنسول

Konami eFootball 2022 (PES)

دانلود بازی فوتبالی

در سال ۲۰۲۰ نام سری بازی فوتبال جدید کونامی از PES به eFootball PES تغییر یافت. این تغییر برندینگ دو دلیل اصلی داشت. اول اینکه نحوه بازی کردن و دانلود بازی فوتبالی این شرکت کاملاً تحول یافته و از آن پس eFootball یا همان PES یک بازی فوتبال رایگان خواهد بود. ثانیاً با استفاده از نام eFootball کونامی قصد دارد تمرکز جدیدشان که eSports خواهد بود را به همه نشان دهد. اما نتیجه چه شد؟

سری PES همیشه طرفداران وفاداری داشته است که حتی در سخت‌ترین لحظات این سری آن را ترک نکرده‌اند. اما هیچکس نمی‌تواند فاجعه‌ای که eFootball 22 نام دارد را توجیه کند. این عنوان با میانگین امتیاز ۳۴ در سایت متاکریتیک یک شکست کامل به حساب می‌آید. کونامی قصد داشت با عرضه بازی به صورت رایگان و اضافه کردن حالت‌های بیشتر در آینده، یک حرکت به اصطلاح انقلابی در صنعت بازی‌های ورزشی آغاز کند. در نتیجه بازی برای ماه‌ها تنها ۹ تیم قابل بازی داشت و یک پک ۳۱ دلاری از بازیکنانی که قابل استفاده نبودند. پس از چند ماه حالت Creative Teams، معادل Ultimate Team از فیفا، با قیمت ۳۴ دلار برای eFootball 22 منتشر شد؛ یک لکه ننگ روی نام کونامی و PES.

بازی فوتبال 2022 eFootball گرافیک خوبی دارد و همه چیز از چهره بازیکنان و انیمیشن‌ها به خوبی پردازش شده‌اند. گیم‌پلی این عنوان نسبت به فیفا کمی سنگین‌تر است که آن را از دید بسیاری به شبیه ساز فوتبال بهتری تبدیل می‌کند. هوش مصنوعی مقداری ضعیف است. به نظر نمی‌آید هوش مصنوعی توجه چندانی به تاکتیک و ترکیب بازیکن داشته باشد و زمانی که توپ روی هوا است، همه بازیکنان از هم‌تیمی و حریف گرفته، تا رسیدن آن به مقصد تنها نگاه می‌کنند.

برای افرادی که بازی تک نفره را به آنلاین و مولتی پلیر ترجیح می‌دهند، یا صرفاً از سرورهای ضعیف کونامی خسته شده‌اند، مود Master League یکی از بهترین مود‌های بازی فوتبال است. در این حالت، نقش سر مربی تیم ورزشی منتخب خود را ایفا می‌کنید. قراردادهای جدید ثبت می‌کنید، برنامه‌های تمرینی به بازیکنان خود می‌دهید و تیم خود را به قله‌های موفقیت می‌برید.

  • قیمت: رایگان
  • ناشر: Konami
  • پلتفرم‌ها:
  • PlayStation 4/5
  • Xbox One/One S/One X, Xbox Series X/S
  • Nintendo Switch
  • Microsoft Windows

 

 

Rocket League

بازی فوتبال جدید

شاید برخی با انتخاب راکت لیگ به عنوان یک بازی فوتبالی مخالفت کنند. در Rocket League بدون شک وجود دو دروازه و یک توپ که با داخل شدن به دروازه برایتان امتیاز می‌آورد یادآور ورزش فوتبال است، اما نحوه اجرای بازی و گل زدن تفاوت اساسی با بازی جادویی دارد. در این عنوان تفننی با راندن ماشین‌های کنترلی به توپ ضربه می‌زنید. در آغاز ممکن است بازی پر هرج و مرج به نظر برسد اما همه اتفاقات بر اساس مهارت بازیکنان رقم می‌خورند.

راکت لیگ free-to-play است. یعنی می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه‌های Steam و Epic Games برای کامپیوتر و Xbox Store و PlayStation Store دانلود کنید. گرافیک این عنوان بالا و بسیار جذاب است. سرورهای بازی مشکلی ندارند و با اینترنت‌های ضعیف سازگار هستند. البته این بازی فوتبال بدون اینترنت هم قابل انجام است.

با گل زدن به هوش مصنوعی یا بازیکنان واقعی، برنده مسابقات خواهید شد. با برنده شدن در بازی‌ها، جوایز کسب می‌کنید و با آن‌ها می‌توانید ماشین‌های جدید آزاد و شخصی سازی کنید. حالت‌های متنوعی وجود دارد تا جلوی خسته کننده شدن بازی گرفته شود. این مودها شامل Soccar (حالت معمولی)، Snow Day (هاکی)، Hoops (بسکتبال)، Rumble و Dropshot می‌شوند.

  • قیمت: رایگان
  • ناشر: Psyonix
  • پلتفرم‌ها:
  • PlayStation 4/5
  • Xbox One/One S/One X, Xbox Series X/S
  • Nintendo Switch
  • Microsoft Windows

 

برای خرید لوازم گیمینگ به تکنولایف مراجعه کنید: خرید وسایل گیمینگ

بهترین بازی‌های فوتبالی برای اندروید و iOS

تنوع بازی فوتبال برای گوشی اندروید و iOS بسیار بالا است. برخی از این بازی‌های جذاب و سرگرم کننده لزوماً گیم‌ پلی کلاسیک فوتبالی ندارند و صرفاً با محوریت تم این ورزش طراحی شده‌اند. با دانلود بازی فوتبالی روی گوشی موبایل خود می‌توانید در هر زمان با ورزش جادویی مورد علاقه‌مان سرگرم شوید. در ادامه به معرفی ۱۴ بازی فوتبال رایگان برای گوشی اندروید و iOS می‌پردازیم.

  1. FIFA Mobile
  2. eFootball PES
  3. Football Manager 2022 Mobile
  4. Top Eleven
  5. Foosball Cup World
  6. Rocket League Sideswipe
  7. Dream League Soccer
  8. Captain Tsubasa: Dream Team
  9. New Star Soccer
  10. Rumble Stars
  11. Football Drama
  12. Final Kick
  13. Perfect Kick

FIFA Mobile

بازی فیفا موبایل

می‌شود گفت فیفا موبایل بهترین بازی فوتبال اندروید و iOS است. تجربه EA در توسعه بازی فوتبال در کنار بازی‌های موبایلی، عنوان FIFA موبایل را نتیجه داده است. گیم‌پلی بازی و کنترل‌های آن روان هستند. گرافیک بازی از بهترین‌های فوتبال برای گوشی است. در این عنوان مانند بخش Ultimate Team بازی اصلی، برای بدست آوردن بازیکنان از بیش از ۵۵۰ تیم و جایزه‌های بهتر رقابت می‌کنید و تیم ایده‌آل و رویای خود را می‌سازید. فیفا موبایل بیش از هر بازی فوتبال جدید دیگری برای گوشی محتوا دارد. محتوای گیم‌پلی آن شامل یک قسمت تک نفره، لیگ‌های آنلاین و مولتی‌پلیر بازیکن-دربرابر-بازیکن می‌شود.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰۰ میلیون

 

چطور بازی Fortnite را بهتر بازی کنیم؟
بهترین ترفند های بازی فورتنایت

 

eFootball PES

eFootball PES

در حالی که فیفا موبایل بیشترین حجم محتوا را به موبایل گیمرها ارائه می‌کند، eFootball PES گیم‌پلی روان‌تری دارد. البته محتوای eFootball PES هم به نوبه خود کاربران را برای طولانی مدت سرگرم می‌کند. در این عنوان می‌توانید تیم مورد علاقه خود را تشکیل دهید، به صورت آنلاین به رقابت با گیمرهای واقعی بپردازید و یا به صورت local با دوستان خود بازی کنید. گرافیک بازی به نسبت جذاب است. با دانلود بازی فوتبالی PES برای گوشی می‌توانید تا مدت‌ها از ورزش مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰۰ میلیون

 

انواع دسته برای بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: دسته بازی

Football Manager Mobile

Football Manager Mobile

زمانی که صحبت از مدیریت یک باشگاه فوتبال می‌شود، هیچ شبیه سازی رئالیسم سری Football Manager را ندارد. در بازی فوتبال 2022 Football Manager می‌توانید از میان ۶۰ لیگ موجود، تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در نقش سرمربی، باشگاه را به اوج موفقیت‌های آن برسانید. در این بازی از SEGA، روابط میان بازیکنان و میزان انگیزه آن‌ها هم در بهبود شانس قهرمانی تیم تأثیرگذار هستند. FM Mobile را می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی و iOS خریداری کنید.

  • قیمت: ۱۰ دلار
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰۰ میلیون
خرید هارد اکسترنال

Top Eleven

Top Eleven

Top Eleven مانند Football Manager در رده بازی‌های شبیه ساز مربی‌گری قرار می‌گیرد. در این عنوان وظیفه استخدام بازیکنان، مدیریت‌ آن‌ها، تمرین دادن و آماده کردن ایشان برای مسابقات را دارید در حالی که با انجام چالش‌های متنوع، جوایز کسب می‌کنید. با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل و پلی و با نمایندگی شخص خوزه مورینیو، Top Eleven سال‌هاست از بهترین بازی‌های فوتبال برای گوشی‌ هوشمند به شمار می‌رود. گیم‌پلی Top Eleven با هر آپدیت بهتر و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. گرافیک شبیه ساز بازی‌ها دوست داشتنی است.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰۰ میلیون

 

جهت تامین اختلاف سلیقه:
بازی دخترانه اندرویدی

 

Foosball Cup World

Foosball Cup World

محبوبیت فراوان فوتبال قبل از گوشی‌های هوشمند، این ورزش را به بازیکنان مینیاتوری روی میز آورده بود. فوتبال دستی که در انگلیسی Foosball خوانده می‌شود، یکی از بازی‌های جذاب و قدیمی است که طرفداران بیشمار خود را دارد. بازی‌های ویدیویی فراوانی از روی فوتبال دستی ساخته شده‌اند. بازی فوتبال اندروید Foosball Cup World یکی از بهترین‌ها در دسته خود است. این عنوان با تلفیق زمین چمن و فوتبال دستی، دو ورزش را از هر زمان دیگر به هم نزدیک‌تر کرده است. در این بازی فوتبال برای گوشی اندروید می‌توانید از میان ۵۱ تیم ملی انتخاب کرده و در مقابل هوش مصنوعی یا دوست خود رقابت کنید. انجام چالش‌های متنوع گیم‌پلی این بازی را تازه نگه می‌دارند. نحوه انجام بازی مشابه فوتبال دستی است اما کنترل‌ها بسیار روان برای گوشی‌های لمسی کار شده‌اند.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱ میلیون

خرید هندزفری

Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe

شاید با عنوان Rocket League آشنایی داشته باشید و روی کامپیوتر یا کنسول آن را تجربه کرده باشید. Rocket League قطعاً یک بازی فوتبالی است، اما نه به شکل رایج. در این بازی خلاقانه و محبوب ماشین‌ها نقش بازیکنان فوتبال را ایفا می‌کنند و باید یک توپ بزرگ را داخل دروازه تیم حریف کنند. نسخه موبایلی این عنوان Rocket League Sideswipe نام دارد و همان گیم‌پلی جذاب، روان و سریع نسخه اصلی را به گوشی‌های موبایل می‌آورد. در Rocket League Sideswipe هم به صورت تک نفره و هم آنلاین می‌توانید بازی کنید. حتماً بازی فوتبال رایگان Rocket League Sideswipe را در سال 2022 تجربه کنید.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰ میلیون

 

دانلود بازی گرافیکی اندروید افلاین:
گرافیکی ترین بازی اندروید

 

Dream League Soccer

پوسته Dream League Soccer مانند بسیاری از عناوین فوتبالی موبایل دیگر، یک شبیه ساز است. شما در این بازی یک تیم می‌سازید، تیم را قوی می‌کنید و قهرمان می‌شوید. اما برعکس بسیاری از دیگر بازی فوتبال برای گوشی، در Dream League Soccer می‌توانید با تیمی که درست کرده‌اید فوتبال واقعی بازی کنید. گرافیک و کنترل‌ها هم بد نیستند. قابلیت انجام بازی‌ فوتبال به سبک PES و فیفا، DLS را در رده بازی‌های بالارده موبایل قرار می‌دهد. بهتر از همه، این بازی رایگان است.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰۰ میلیون

 

انواع کیف کنسول بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید کیف کنسول بازی

Captain Tsubasa: Dream Team

حتماً با انیمه Captain Tsubasa آشنایی دارید؛ چندین نسل از کودکان ایران با این اینمه محبوب بزرگ شده‌اند. بازی ویدیویی Captain Tsubasa در یک اقدام خلاقانه المان‌های نقش آفرینی را با فوتبال اقدام کرده است تا جایی که آن را می‌توانیم تلفیقی از فاینال فانتزی و Football Manager بنامیم. با جمع کردن بازیکنانی که براساس شخصیت‌های انیمه یا مانگای کپتن سوباسا هستند می‌توانید تیم قدرتمند خود را تشکیل دهید. این بازیکنان هر کدام توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند که البته می‌توانید با لول آپ کردن بازیکن، ارتقاء دهید. هر شخصیت کارت‌های متنوعی مربوط به مراحل مختلف زندگیش، برای مثال کودکی و بزرگسالی، در انیمه دارد. برخی کرکتر‌ها حتی درخت توانایی گسترده مربوط به خود را دارند.

اگر از طرفداران انیمه هستید و به بازی‌های RPG نوبتی علاقه دارید، عنوان Captain Tsubasa: Dream Team را از دست ندهید.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰ میلیون

 

بهترین انیمه های روز که باید ببنید:
انیمه سینمایی

 

New Star Soccer

New Star Soccer راه جدیدی برای انجام بازی فوتبال ارائه داد که به طور خاص برای دستگاه های صفحه لمسی طراحی شده بود. این عنوان گیمر را در نقش یک بازیکن فوتبال ۱۶ ساله قرار می‌دهد. این بازیکن در اول مسیر حرفه‌ای خود قرار دارد و اینکه تا چه حد می‌تواند موفق باشد را شما مشخص می‌کنید. در این بازی باید روابط و اسپانسرها و مهارت‌های بازیکنتان را مدیریت کنید و توسعه دهید. گرافیک بازی مناسب است و کنترل‌ها به سوایپ کردن ساده محدود می‌شوند. رویای فوتبالیست شدن خود را در New Star Soccer می‌توانید دنبال کنید.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰ میلیون

 

Rumble Stars

از حق نگذریم، Rumble Stars بیشتر به Clash Royal شباهت دارد تا یک بازی فوتبالی. اما تا به اینجا به راکت لیگ و کپتن سوباسا اجازه حضور در لیست را داده‌ایم، این هم روش. البته Rumble Stars در دسته بازی فوتبال جدید قرار می‌گیرد و به همین خاطر گرافیک بالا و شفافی دارد. در این عنوان تفننی، کرکتر‌های مختلف با قدرت‌های ویژه دارید که باید در موقعیت‌های استراتژیک روی زمین بازی قرار دهید و به حریف گل بزنید. گیم‌پلی بازی فوتبال آنلاین و PvP است. با وجود باشگاه‌ها، لیگ‌ها و چالش‌های مختلف رامبل استارز تا مدت‌ها تازگی خود را حفظ خواهد کرد. برای انجام این بازی نیاز به دسترسی به اینترنت دارید.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۵ میلیون

 

از دنیای انیمیشن جا نمانید:
بهترین سریال های انیمیشنی

 

Football Drama

در این فهرست عناوین مدیریتی زیادی داشته‌ایم و Football Drama هم جزو آن‌ها است با یک تفاوت اساسی؛ تمرکز این بازی روی داستان است و نه شبیه ساز مدیریت. هر انتخاب اهمیت دارد. سیستم کارما وجود دارد و تصمیم‌هایتان براساس خوب یا بد بودن آن‌ها سنجیده خواهند شد. داستان بازی در ۱۸ هفته روایت می‌شود، جذاب و درگیر کننده است و در هر لحظه امکان دارد به دلیل تصمیم‌های نادرست اخراج شوید. گیم‌پلی بازی‌های فوتبال با محوریت ساختن اسکله کارت و براساس جنبه‌های واقعی این ورزش دنبال می‌شوند. طراحی کارت‌ها و کرکترها جذاب است و گرافیک بازی با تم داستان هم‌خوانی کاملی دارد. Football Drama یک بازی فوتبال بدون اینترنت، متفاوت با عناوین دیگر این فهرست است. روی پلتفرم‌های ویندوز، مکینتاش و نینتندو سوییچ هم می‌توانید آن را تجربه کنید.

  • قیمت: ۵ دلار
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱ هزار

 

بهترین قیمت انواع مدل های نینتندو در تکنولایف: خرید نینتندو سوییچ

Final Kick

گیم‌پلی بازی فوتبال آنلاین Final Kick سبک پنالتی زنی است. از ویژگی‌های این عنوان می‌توانیم به گرافیک مناسب، مسابقات آفلاین، رقابت آنلاین و برنامه‌های هفتگی اشاره کنیم. کنترل‌های بازی بسیار آسان هستند و با کشیدن انگشت روی صفحه می‌توانید جهت حرکت توپ یا دروازه‌بان را مشخص کنید. Final Kick بازی فوتبال سرگرم کننده‌ای برای گوشی اندروید و iOS است. البته این عنوان در دراز مدت می‌تواند خسته کننده شود و بیشتر مناسب زمان‌هایی است که کاری برای انجام دادن ندارید.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰ میلیون

 

Mobile Soccer / Perfect Kick

این بازی فوتبال اندروید که پیشتر با عنوان Perfect Kick شناخته می‌شد، بازیکنان را در رقابت پنالتی زنی در سبک بازی‌های تفننی مقابل هم قرار می‌دهد. گیم‌پلی این بازی ساده و جذاب است. با کشیدن انگشت روی صفحه می‌توانید جهت، سرعت و قدرت ضربه را مشخص کنید. تکنیک‌های متنوعی برای گمراه کردن حریف می‌توانید استفاده کنید که به تکراری نشدن بازی هم کمک می‌کنند.

در این عنوان می‌توانید ظاهر مهاجم و دروازه‌بان خود را شخصی سازی کنید. موفقیت شما در مراحل بالاتر این بازی وابسته به کیفیت پوشیدنی‌هایتان از جمله کفش و دستکش است. بازی آنلاین فوتبال Mobile Soccer یا Perfect Kick با بیش از ۱۰ میلیون دانلود در فروشگاه Google Play از عناوین محبوب سبک فوتبال شمرده می‌شود و جزو فهرست بهترین‌های بازی آنلاین فوتبال شمرده می‌شود.

  • قیمت: رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • تعداد دانلود در پلی استور: +۱۰ میلیون

 

نقد یک بازی به شدت پرطرفدار:
بررسی بازی elden ring

 

سوالات متداول

آیا بازی فوتبال اندروید را می‌توانیم با دسته بازی کنیم؟ انجام بازی‌های فوتبالی اندروید و iOS با دسته پشتیبانی شده ممکن است؛ در صورتی که خود بازی هم پشتیبانی کند. فیفا موبایل و eFootball از کنترلر پشتیبانی می‌کند.

بهترین بازی‌های فوتبالی اندروید و آیفون کدام است؟ فیفا موبایل و eFootball بهترین بازی فوتبال برای گوشی هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84%db%8c/
ads
ads