داغ ترین ها :
بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC

برای گیمرهایی که با پی سی بازی می‌کنند، لیستی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC را آماده کردیم. ما در این مقاله، تعدادی از بازی‌های آنلاینی را که در طی سال‌های مختلف ساخته شده و طرفداران بسیار زیادی را به خود معطوف کرده‌اند، معرفی می‌کنیم. اگر شما هم می‌خواهید با این بازی‌های مهیج و جذاب آشنا شوید، این لیست بازي انلاین را از دست ندهید.

 

برای مشاهده قیمت انواع لپ تاپ و کامپیوتر های گیمینگ به فروشگاه تکنولایف سر بزنید.

 

Call of Duty: Warzone

اگر به بازی‌های شوتر علاقه دارید تقریبا غیر ممکن است که از بازی کردن Call of Duty: Warzone لذت نبرید. بدون شک این عنوان یکی از بهترین نمونه‌های شوتر آنلاین در دنیای گیم است. به احتمال قوی با دنیای بازی Call of Duty آشنایی دارید و بخش Warzone نیز قسمتی از این بازی جذاب است. این بتل رویال دوست داشتنی 100 نفر ظرفیت دارد و بسته به حالتی که بازی می‌کنید به صورت تکی یا تیمی خواهید بود. نفر آخر یا تیم آخری که باقی بماند برنده نهایی خواهد شد.

Call of Duty: Warzone

در این مود شما از طریق هواپیما و چتر نجات به بازی وارد می‌شوید و در ابتدا تجهیزات هم ندارید. در ادامه باید تفنگ و تجهیزات پیدا کنید و به رقابت با دیگر پلیرها بپردازید. به مرور و در زمان‌های خاصی نقشه از طریق انتشار گازهای سمی کوچک‌تر می‌شود تا پلیرها مجبور شوند به سراغ یکدیگر بروند. اگر Call of Duty: Warzone را تجربه نکرده‌اید بدون شک به سراغ آن بروید و این عنوان بسیار جذاب را بازی کنید.

Grand Theft Auto V

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC

در لیست بهترین بازی آنلاین برای کامپیوتر، اولین و شناخته شده‌ترین بازی که به سراغش می‌رویم، بازی Grand Theft Auto V یا همان GTA V است. این بازی آن‌قدر محبوب است که اکثر گیمرهای حرفه‌ای و حتی افرادی که بازی‌های کمی انجام داده‌اند هم سراغش رفته‌اند.
بازی GTA Online، یک بازی چند نفره در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۵ برای ویندوز عرضه شد و خیلی از گیمرهایی که با PC بازی می‌کنند، سراغ این بازی اینترنتی رفتند. بازی جی تی ای یک بازی Open World است که در شهر سن آندرس می‌گذرد. بازیکنان، کاراکتر یک فردی را بازی می‌کنند که قابلیت شخصی‌سازی هم دارد و قرار است به یک آدمکش و جنایتکار بزرگ تبدیل شود. در این بازی، کاراکتر شما با مجموعه‌ای از ماموریت‌ها در درجه سختی‌های مختلف روبرو است که در همکاری با افراد دیگری انجام داده می‌شود. همچنین تعدادی خرده ماموریت‌ هم در طی بازی است که آن‌ها هم کاراکتر شما را با چالش‌های مختلفی مواجه می‌کنند. شخصیت اصلی بازی، به‌واسطه‌ی ماموریت‌ها پول به دست می‌آورد و می‌تواند آیتم‌هایی را خریداری کند.
بازی  GTA V، همانطور که گفتیم بازی بسیار مشهوری است و در گذر سال‌های مختلف، ورژن‌های گوناگونی از آن تولید شده است.

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

بازی فورزا یکی از عناوین اختصاصی شرکت مایکروسافت برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی XBox است. این بازی در دسته بندی مسابقه ماشینی قرار می‌گیرد و بخش آنلاین و آفلاین دارد. در بخش آنلاین شما در مسابقات شرکت می‌کنید و با دیگر پلیرها به رقابت خواهید پرداخت. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر فورزا گرافیک بسیار بالای آن و جزئیات بسیار دقیق بازی و ماشین‌ها است. ماشین‌های موجود در این بازی به صورت دقیق ساخته شده‌اند و حتی از نظر صدای موتور نیز دقت بالایی دارند. اگر از بازی‌های ماشینی خوشتان می‌آید تضمین می‌کنیم که عاشق بازی Forza Horizon 5 و فضای واقعی آن خواهید شد و می‌توانید برای مدت طولانی با آن سرگرم باشید.

PUBG

بازی اینترنتی PUBG online game

پابجی یا PlayerUnknown’s Battlegrounds بازی‌ای در سبک بتل رویال و شوتر است که از زمان ساخت خود در سال ۲۰۱۶، توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای گیمرها تبدیل شود.
این بازی رایگان است و علاوه بر پی سی، برای موبایل و کنسول‌های بازی نیز طراحی شده. در این بازی، شما باید دیگر افراد حاضر در بازی را از بین ببرید تا آخرین بازمانده شوید و بازی را ببرید. این بازی هم به حالت چند نفره، و هم تک نفره قابل اجرا است و هر زمان یکی از شخصیت‌های بازی را از بین ببرید، تمامی تجهیزات او مال شما می‌شود و به این طریق خود را در برابر دیگر افراد که آن‌ها هم در پی از بین بردن شما هستند مجهز می‌کنید.
ایده‌ی این بازی، از فیلم ژاپنی Battle Royal گرفته شده و گیم پلی ساده‌ای دارد. به‌طوری که بازیکن را گیج یا اذیت نمی‌کند. گیم پلی بازی PUBG، واقع‌گرانه است و سناریوی بازی به‌صورت تصادفی و رندوم است و از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کند. همچنین، برای این که کاراکتر خود در بازی را شخصی‌سازی کنید، آیتم‌های زیادی وجود دارد.

 

چطور اکانت ea sport بسازیم؟
ساخت اکانت ea برای فیفا ۲۳

 

Minecraft

بهترین بازی های انلاین pc minecraft

ماینکرافت، دیگر بازی به شدت پرطرفدار در دنیای گیمرها است و لازم است بگوییم که در تاریخ بازی‌های ویدیویی، پرفروش‌ترین بازی تا به امروز است. ماینکرافت که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، خیلی‌ها را به خود مشغول کرد.
این بازی، دنیای سه بعدی و مکعبی‌ای را به بازیکن نشان می‌دهد که شما در آن از آزادی عمل زیادی برخوردار هستید. این دنیا که همه‌چیز در آن به شکل سه بعدی و مکعبی است، به شما اجازه می‌دهد ساختمان سازی کنید و گه‌گاه، یک سری نبردها را هم داشته باشید.
در فضای بازی، شما آزادی عمل دارید که پیش بروید و با جلو رفتن شما، فضا نیز گسترش پیدا می‌کند. البته که شما در حرکت‌های افقی با محددویت‌هایی مواجه خواهید شد.
این بازی آن‌قدر مهیج، سرگرم کننده و اعتیادآور است که خیلی از افراد وقت زیادی را پای آن صرف کرده و سعی در ساختن ساختمان‌های بزرگ و پیچیده کردند. برای مثال، طرفداران مجوعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، ساختمان‌های بزرگ آن فیلم را ساختند.

Fall Guys

بازی Fall Guys را می‌توانیم یک عنوان بسیار جذاب و خوش آب و رنگ بدانیم که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی شما یک کارکتر کارتونی و رنگارنگ انتخاب می‌کنید و به رقابت با دیگر افراد (تا 60 نفر می‌پردازید). در این بازی شما به صورت مرحله‌ای پیش می‌روید و در هر مرحله عده‌ای از پلیرها از بازی حذف می‌شوند تا در نهایت یک پلیر باقی بماند. در هر مرحله از این بازی شما باید در یک مینی گیم یا بازی کوچک زنده بمانید و حذف نشوید. در پایان هر مینی گیم مشخض می‌شود که چند نفر هنوز در بازی باقی مانده‌اند.

Fall Guys

 

بدون شک اگر یک بار بازی Fall Guys را امتحان کنید به آن علاقه مند خواهید شد و فضای جذاب و خوش آب و رنگ این گیم باعث می‌شود تا خستگی بسیار کمتر اتفاق بیفتد. همه این مورد در کنار هم باعث شده‌اند تا Fall Guys به یکی از بهترین بازی‌های آنلاین در PC و سایر پلتفرم‌ها تبدیل شود.

Genshin Impact

genshin impact

اگر یک سیستم گیمینگ قوی و خوب دارید، سراغ Genshin impact بروید. این بازی که توسط کمپانی miHoYo در چین ساخته شده، در سبک انیمه است و به صورت Open World ساخته شده است. بازی در ژانر اکشن و سبک اکشن طراحی شده و گرافیک قوی‌ آن بسیار چشم‌نواز است. برای ساخت این بازی، از بازی The legend of Zelda، انیمه‌ها، باورهای مذهبی قدیمی و افسانه‌های کهن الهام گرفته شده است.
در بازی گنشین ایمپکت که یکی از بهترین بازی های انلاین pc است، خواهر و برادر دو قلویی را همراهی می‌کنیم که پس از درگیری با یک موجود ناشناخته، یکی از آن‌ها اسیر می‌شود. حال، خواهر یا برادری که آزاد مانده، به جست‌وجوی خواهر یا برادرش اسیر شده‌اند می‌پردازد و در این مسیر با کسی به اسم Paimon آشنا می‌شود. این دو نفر ماجراها و ماموریت‌های گوناگونی را پشت سر می‌گذارند تا بتوانند شخص اسیر شده را پیدا کنند.
این بازی همانطور که گفتیم Open World است و کاراکتر شما در بازی قابلیت بالا رفتن از کوه‌ها، شنا کردن در رودهای مختلف و پرش‌های بلند را دارد.
اگر هوس یک بازی اینترنتی جذاب برای کامپیوتر را دارید، پیشنهاد ما به شما بازی جذاب گنشین است.

 

میزان استفاده بازی های آنلاین از اینترنت:
مقدار مصرف اینترنت بازی های آنلاین

 

Sea of Thieves

Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves به صورت انحصاری برای کامپیوتر و Xbox عرضه شده و به شرکت مایکروسافت تعلق دارد. این بازی فضای بسری بسیار جذابی و دیدنی دارد و می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. شما با دوستان خود سوار یک کشتی می‌شوید و در نقش دزدان دریایی راهی سفر خواهید شد. در میانه‌ راه ممکن است با پلیرهای دیگر مواجه شوید یا حتی هیولاهای دریا به شما حمله کنند. شما می‌توانید به جزایر مختلف بروید و به دنبال گنج باشید. در این جزایر ممکن است با مرده‌های متحرک یا انواع هیولاها مواجه شوید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی جذاب را اصلا از دست ندهید.

Dota 2

بازی آنلاین کامپیوترdota 2

بازی Dota 2 یک بازی به شدت محبوب، و البته شدیدا اعتیادآور است. بنابراین در صورتی که مشغله‌های کمی دارید به سراغ این بازی بروید. دوتا ۲ که یکی از بهترین بازی‌ های آنلاین برای PC است، جایگاه ویژه‌ای در میان گیمرها دارد. بازی به صورت مسابقه‌ای بین ۲ تیم ۵ نفره انجام می‌شود. در حین بازی باید هر تیم به دفاع از دسته‌ی خود در برابر گروه دیگر بپردازد. هر کدام از نفرات این دو گروه، مستقل بازی می‌کند و نقش یک کاراکتر قوی با قابلیت‌های خاص را ایفا می‌کند. زمانی که مسابقه شروع شود، شما در نبردهای تن به تن با افراد دیگر قرار می‌گیرید. هر تیم بتواند زودتر به مقر تیم مقابل که Ancient نام دارد برسد و آن را از بین ببرد، برنده‌ی بازی خواهد بود.

 

قسمت این هفته پادکست بازی در مورد FC 24 بود:
همه چیز در مورد فیفا ۲۴

 

Rocket League

بازی انلاین pc

اگر هم طرفدار فوتبال هستید هم ماشین بازی، خوب است به سراغ بازی پرهیجان Rocket League بروید که یکی از بهترین بازی های انلاین رایگان pc است و در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این بازی هم به صورت تک نفره و هم چند نفره قابل انجام است.

این بازی، در زمین فوتبال برگزار می‌شود و از ۲ تیم ۸ نفره تشکیل می‌شود؛ با این تفاوت که به جای بازیکن‌های عادی فوتبال، ماشین‌های پرسرعت در زمین بازی قرار گرفته‌اند. این بازی به صورت کراس پلتفرم هم موجود و قابل اجراست. همچنین، در آپدیت‌های بعدی آن، علاوه بر بازی فوتبال حالت‌های هاکی روی یخ و بسکتبال نیز ساخته شد.

Apex Legend

apex legend

دیگر بازی آنلاین کامپیوتر که قطعا باید آن را تجربه کنید، Apex legends است. البته، اگر طرفدار بازی‌های رویال بتل مانند PUBG باشید. این بازی هم از جایی شروع می‌شود که کاراکتر شما به میان فضایی آزاد فرود می‌آید و باید با همراهی و همفکری دیگر اعضای تیم، به نبرد دشمنان برود. شاید یکی از تفاوت‌های این بازی اکشن با دیگر بازی‌های سبک بتل رویال، این باشد که هر کدام از این شخصیت‌ها دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد هستند و اگر برخی از افراد با هم همکاری کنند، می‌توانند قابلیت‌های منحصربه‌فرد و جدیدی را نیز ایجاد کنند.
بازی اپکس لجند علاوه بر خط بازی گروهی، به داستان‌های کاراکترها هم می‌پردازد تا ما را با آن‌ها آشناتر کرده و بتوانیم بفهمیم هر کدام از آن‌ها از کجا آمده‌اند. این بازی همچنین، گرافیکی بسیار چشم‌نواز داشته و نسبت به خیلی از بازی‌های Battle Royale مهیج‌تر است.

Valorant

بازی Valorant

بازی Valorant ذهن شما را درگیر می‌کند و همیشه باید حواستان جمع باشد و سریع فکر کنید تا بر دشمن غلبه کنید. اگر بازی Counter Strike را انجام داده باشید، گیم پلی این بازی هم شما را به یاد همان بازی می‌اندازد. در این بازی شوتری، سرعت عمل حرف اول را می‌زند و کلید موفقیت شما است.
دو تیم دفاع و مهاجم روبروی هم قرار می‌گیرند. مهاجم‌ها بمب کار می‌گذارند تا تیم دفاع را از بین ببرند و تیم مقابل، باید در عین درایت و احتیاط، کارهای تیم مقابل را خنثی کند.
شما می‌توانید کاراکتری که سرعت عمل، هوش و درایت، و قابلیت‌های کشنده‌ي بیشتری دارد را انتخاب می‌کنید تا وارد بازی شود. در هر دور بازی، شما تنها یک جان خواهید داشت. پس ضروری است حواستان باشد تا بر دشمن غلبه کنید و جان خود را از دست ندهید.
یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی، کوتاهی راندها است. راندهای طولانی بازی حدود ۳ الی ۴ دقیقه طول می‌کشند و راندهای کوتاه آن، زیر ۱ دقیقه هستند. بنابراین برای کسانی که می‌خواهند بین کارهای خود بازی کنند اما وقت زیادی ندارند، این بازی گزینه‌ی خوبی است.

 

بررسی یک لپ تاپ گیمینگ جدید و ارزان:
بررسی لپ تاپ hp victus 15 با پردازنده نسل 13

 

Fortnite

یکی از بهترین بازی های انلاین برای پی سی فورتنایت است

یکی دیگر از بازی‌های آنلاین که وقتی آمد خیلی‌ها را مجذوب خود کرد، بازی جذاب Fortnite است. این بازی در سال ۲۰۱۷ آمد و در سه مود مختلف ساخته شد.

یکی از این مودها Fortnite Battle Royale است که بازیکنان زیادی (حدود ۱۰۰ نفر) به طور همزمان در حال بازی‌اند و همچون تمامی بازی‌های بتل رویال، باید دیگری را از پا در بیاورند.

مود Fortnite: Save the World، حالتی را نشان می‌دهد که کل بشریت از بین رفته و شما که یکی از بازماندگان هستید، باید زمین را به جای خوبی برای زندگی بقیه‌ی آدم‌ها تبدیل کنید. شما باید با زامبی‌ها  و دیگر دشمن‌ها مبارزه کنید. در این راه نیز، دیگر افراد قدرتمندی هستند که به شما کمک کنند. حالت دیگری از بازی، Creative است که شما در آن می‌توانید دنیایی را باب سلیقه‌ی خود بسازید و ایده‌های خود را اجرا کنید. در بین بازی‌های Fortnite، مدل بتل رویال بسیار بسیار موفق دیده شد؛ البته که حالت‌های دیگر نیز بازی‌های پرطرفدار و موفقی بودند.

Among Us

بازی among-us

بازی Among us در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از انتشارش، به یکی از بهترین بازی‌ها شد و خیلی از گیمرها به سراغش رفتند. این بازی در سال ۲۰۱۸ منشر شد و در سال ۲۰۲۲ نیز، نسخه‌ی واقعیت مجازی آن برای کنسول های بازی بیرون آمد.

این بازی در فضا و کهکشان‌ها شکل می‌گیرد و شخصیت‌ها که فضانوردهای بی دست، بی چهره و رنگارنگی هستند، هر کدام یک یا دو نقش دارند. خیلی از آن‌ها Crewmates یا اعضای تیم هستند و تعدادی از آن‌ها Imposter یا نفوذی‌اند. اعضای تیم با کمک هم باید ماموریت‌ها و تسک‌هایی را کامل کنند تا بتوانند فرد خائن و نفوذی را پیدا کرده و از بین ببرند.

این بازی را به طور آنلاین و چند نفره می‌توانید انجام دهید و برای پیدا کردن فرد ایمپاستر، باید اتفاقات مختلف را کنار هم گذاشته و نتیجه گیری کنید.

League of Legends

معرفی بازی league of legends

بازی لیگ آو لجندز که به آن لیگ هم گفته می‌شود، یک بازی آنلاین چند نفره است که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد. سازندگان، برای ساخت این بازی از وارکرافت ۳ الهامات زیادی گرفتند.

این بازی که در ژانر استراتژیک است، در دو جبهه‌ی مختلف که هر کدام ۵ بازیکن دارد انجام می‌شود و نبردهای رو در رو بین افراد دو تیم شکل می‌گیرد. افراد هر تیم، باید با کمک هم به پایگاه دیگری برسند و آن جا را از بین ببرند تا برنده‌ی بازی شوند.  هر یک از ده بازیکن، در این بازی کنترل یک کاراکتر را بر عهده دارند که به آن Champion گفته می‌شود. هر یک از این افراد قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که آن‌ها را متمایز می‌کند. سبک مبارزه‌ی هر یک از افراد نیز با دیگری فرق می‌کند. در طی رسیدن به پایگاه دشمن، هیولاها، دشمنان مختلف و سرسخت و سختی‌های زیادی سر راه بازیکن قرار خواهد گرفت که با گذر از آن‌ها، قابلیت‌های جدیدی برای کاراکترها باز می‌شود که بهتر بتوانید پیشروی کنید.

 

آموزش بازی FiFA 23 آنلاین:
چگونه فیفا 23 انلاین بازی کنیم ps5

 

Halo Infinite

Halo-Infinite-1

این بازی، در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و ششمین سری از مجموعه‌ی Halo است که بعد از ۶ سال، در ادامه‌ی Halo 5: Guardians آمد. این بازی در سبک شوتر اول شخص است که به صورت یک نفره یا چندنفره قابل اجرا است و در دنیای جهان باز می‌گذرد.

شما جای «مستر چیف» یا همان «جان ۱۱۷» بازی می‌کنید که نقش اصلی این بازی است. در این بازی، باید با موجوداتی مبارزه کنید، در دنیای آزاد بازی بچرخید و اکتشافاتی انجام دهید و با سلاح‌های مختلف به جنگ دشمن بروید.

 

تکنولایف فروشگاه تخصصی مورد نظر گیمرهای سراسر ایران را شکل داده است: خرید وسایل گیمینگ

 

جمع بندی

همانطور که متوجه شدید، انتخاب بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC راحت نیست؛ چرا که خیلی از بازی‌ها بسیار پرطرفدار هستند و با کیفیت خوب حسابی توانسته‌اند نظر گیمرها را جلب کنند. ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بازی‌هایی که خیلی از افراد دوست داشتند و از نظر گرافیکی و گیم پلی خاص بودند را گلچین و معرفی کردیم. شما نیز در صورتی که بازی‌های جذاب دیگری را برای pc می‌شناسید که جایشان در این لیست خالی است، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید.

سوالات متداول

بهترین بازی چند نفره آنلاین PC چیست؟

بازی Grand theft auto 5 یا GTA 5 یکی از بهترین بازی‌های آنلاین برای پی سی است که به صورت چند نفره می‌توانید انجام دهید.

بهترین بازی رایگان برای PC چیست؟

بازی های League of Legends و  Fortnite Battle Royale در دسته‌ی بهترین بازی های رایگان pc است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

19 نظر

  1. سینا

    خدایی حق csgo نبود تو لیست باشه بزرگترین و پولدار ترین گیمرا از سی اس و دوتا معروف شدن

  2. mojib

    جالبه که به Rainbow Six اشاره نکردید

  3. مهدی

    بازی ماینکرفت به لپتاب با رام ۱۶ اسیب میزنه یا ن؟

    1. محمد

      پاسخ به مهدی

      نصب نکن
    1. ابوالفضل

      پاسخ به مهدی

      سلام نه نریزش رام لپتاپت میسوزه خیلی کمه 16 گیگ
    1. ایلیا

      پاسخ به مهدی

      من با رم 2 بازی میکنم هیچی نمیشه
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام وقت بخیر خیر چرا باید آسیب بزنه؟
      1. کیان

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام همین گیم های مثل igi و کالاف ۲ و ۳ این بازی های قدیمی یه زمانی ابوهتی داشتن. همه میخاستم بازی کنن. و آرزو های خیلی ها بود. الانم این گیم ها آرزو های یه گیمر شدن.
      1. کیان

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام همین گیم های مثل igi و کالاف ۲ و ۳ این بازی های قدیمی یه زمانی ابوهتی داشتن. همه میخاستم بازی کنن. و آرزو های خیلی ها بود. الانم این گیم ها آرزو های یه گیمر شدن
  4. یاسین

    ببخشید میشه با رم دو بازی دوتا رو ریخت

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به یاسین

      سلام. خیر برای این بازی باید سیستم شما ۴ گیگابایت رم داشته باشه
      1. سید علیرضا

        پاسخ به پریا حسن‌زاده

        سلام همین گیم های مثل igi و کالاف ۲ و ۳ این بازی های قدیمی یه زمانی ابوهتی داشتن. همه میخاستم بازی کنن. و آرزو های خیلی ها بود. الانم این گیم ها آرزو های یه گیمر شدن
        1. کیان

          پاسخ به سید علیرضا

          سلام و درود بببین اول که خیلی نوبی و بعد اینکه بازی ماینکرفت کلا ۲گیگ رم میخواد و تو چرت پرت نگو چون من دارم با رم ۸ ماینکرفت رو بازی میکنم اونم چقدر ؟ ۵ سال
      1. اقا هاشمیم

        پاسخ به پریا حسن‌زاده

        من بلدم دانلود کنم ولی بلد نیستم توی لب تاب بیارمش نه بتونم بازی کنم مشکلم اینه میشه توضیح بدین
        1. یزدان

          پاسخ به اقا هاشمیم

          برای پابجی رم چنده بایدباشه؟
          1. کیارش

            پاسخ به یزدان

            8 تا 16
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به اقا هاشمیم

          سلام بعد از دانلود باید نصب کنید بازی رو مراحل ساده ای هم داره و چند تا کلیک
      1. King

        پاسخ به پریا حسن‌زاده

        واسه گیم جی تی آی وی حداقل سیستم مورد نیاز چه قدرت بطور خلاصه میشه بگویید
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به King

          سلام وقت بخیر عبارت gta v minimum requirements رو گوگل کنید حداقل مشخصات نمایش داده میشه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1/
ads
ads