داغ ترین ها :
بهترین جارو برقی کم صدا و پر قدرت

بهترین جارو برقی کم صدا و پر قدرت

با پیشرفته شدن جاروبرقی‌ها، به منظور کارآمد شدن بیشتر این دستگاه، صدای این محصول هم کمتر شد. به همین ترتیب، جاروبرقی‌های مدرن، اکثرا جاروبرقی‌هایی کم‌صدا هستند که آلودگی صوتی کمی برای اطرافیان تولید می‌کنند. اگر قصد خرید بهترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت را دارید، ما در این مقاله به معرفی این قبیل جاروبرقی‌ها می‌پردازیم.

 

خرید جاروبرقی در تکنولایف: قیمت جاروبرقی

معرفی بهترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت

جاروبرقی‌های کم‌صدا، تولید صدایی بین ۷۰ الی ۷۵ دسی‌بل دارند. این قبیل جاروها پس از روشن شدن چندان مزاحم افراد دیگر نمی‌شوند و علاوه بر کاهش قابل توجه صدا، موتور قدرتمندی دارند. در ادامه لیستی از بهترین و کم صدا ترین جارو برقی ها را مشاهده می‌کنید.

جاروبرقی تولیپس – VC-620

خرید جاروبرقی تولیپس VC620

جاروبرقی تولیپس مدل VC 620 گزینه‌ی بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال بی‌صداترین جاروبرقی‌ها هستند. میزان صدای خروجی این جارو، تنها ۵۸ دسی بل است و با رده مصرف انرژی A، از بالا رفتن هزینه‌ی برق جلوگیری می‌کند. این جاروبرقی تولیپس دارای توان مکش ۲۰۰۰ وات است و خیلی زود آشغال‌ها را جمع کرده و به مخزن ۳ لیتری خود منتقل می‌کند. قابلیت فشرده سازی زباله که برای مخزن این جارو برقی تعبیه شده، باعث می‌شود تا آشغال‌ها حجم کمی را در مخزن اشغال کرده و نیاز نباشد زود به زود مخزن را خالی کنید.

 

قیمت جاروبرقی VC-620

 

جاروبرقی کنوود – VBP50

خرید جاروبرقی کنوود VBP50

جاروبرقی VBP50 یکی از کم صدا ترین جاروبرقی بازار است که در برند کنوود تولید شده است. این جاروبرقی دارای قدرت موتور ۱۸۰۰ وات است و به یک مخزن ۲.۵ لیتری مجهز شده اما فاقد کیسه است. یک سنسور نشانگر میزان پر بودن دستگاه هم برای جاروبرقی تعبیه شده که به شما نشان دهد وضعیت مخزن جارو چگونه است. توان مکش دستگاه ۶۰۰ وات بوده و شما می‌توانید میزان توان را کم و زیاد نیز بکنید. میزان صدای خارج شده از این جاروبرقی ۶۷ دسی بل است؛ بنابراین در جایگاه جاروهای کم‌صدا جای می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. وزن جاروبرقی ۷.۵ کیلوگرم است و به کمک سه چرخ بزرگ که در اطراف و زیر آن قرار گرفته، می‌توانید آن را به اطراف کشیده و جابه‌جا کنید.

 

قیمت جاروبرقی VBP50

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مارک جارو برقی

 

جاروبرقی سایا – Lotus

جاروبرقی سایا مدل لوتوس

دیگر جاروبرقی کم صدا و پر قدرت موجود در بازار، جاروبرقی لوتوس از برند سایا است که دارای توان موتور ۲۰۰۰ وات است و از یک مخزن با ظرفیت فوق‌العاده‌ي ۶ لیتر استفاده می‌کند. میزان صدایی که جاروبرقی لوتوس تولید می‌کند بین ۷۰ الی ۷۵ دسی بل است. این جاروبرقی از نازل‌های مختلف برای تمیز کردن بخش‌های مختلف، از جمله گوشه‌وکنارها و سطوح گوناگون استفاده می‌کند و وسیله ای بسیار کارآمد است؛ البته، همانند اکثر جاروبرقی‌ها قادر به جمع‌آوری آب و مایعات نیست. این جارو از فیلتر HEPA Active استفاده می‌کند که قادر است حتی میکروب‌ها، ویروس‌ها و جرم‌های موجود در فضا را جذب کرده و فضای جارو شده‌ را، عاری از هر گونه آلودگی کند.

 

قیمت جاروبرقی Lotus

 

جاروبرقی پارس خزر – VC-2200

بررسی قیمت جاروبرقی پارس خزر vc2200

در لیست بهترین جاروبرقی پرقدرت و کم صدا، به جاروی پارس خزر مدل VC2200 نیز باید اشاره داشته باشیم که دارای قدرت مکش ۲۲۰۰ وات، به علاوه ظرفیت ۸ لیتری و همینطور میزان صدای خروجی ۷۴ دسی بل است. این جاروبرقی، ۸ کیلوگرم وزن دارد و به کمک سه چرخ که در اطراف آن قرار گرفته و سیم ۵.۵ متری، برای جابه‌جا کردن آن با مشکلی روبرو نخواهید بود. این جاروبرقی، در رنگبندی متنوع و طراحی ارگونومیکی تولید شده، که در کنار شکل ظاهری جذاب، به راحتی قابل استفاده باشد.

 

قیمت جاروبرقی Vc-2200

 

 

 

جاروبرقی پارس خزر – KOMPRESSOR VC-2500W

خرید جاروبرقی پارس خزر کمپرسور

جاروبرقی کمپرسور از پارس خزر یکی از جاروبرقی‌های خوب و پرقدرت است که تولید صدای آن تا ۷۵ دسی بل بوده و مزاحمت کمی برای اطرافیان خواهد داشت. این جاروبرقی دارای مخزنی ۸ لیتری است و با قدرت موتور ۲۵۰۰ وات یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌های ایرانی است که مکش بسیار بالایی دارد و در زمان کوتاهی قادر به تمیز کردن سطوح است. این جاروبرقی دارای ۲ سری مختلف است که برای نظافت سطوح مختلف به کار می‌آید. همچنین، برس مناسب تمیز کردن مبل، درزگیر و گوشه‌ پاک‌کن نیز دیگر اقلام همراه این جاروبرقی به شمار می‌آیند. علاوه بر این‌ها، فیلتر ضدآلرژی هپا در این جارو استفاده شده که ریزترین ذرات معلق در هوا را هم جذب می‌کند و عملکرد بسیار خوبی در نظافت دارد.

 

قیمت جاروبرقی KOMPRESSOR VC-2500W

 

جمع بندی

برای این که بتوانید در هر ساعتی از روز از جاروبرقی استفاده کنید و هیچ مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنید، باید به فکر خرید جاروبرقی‌های کم صدا و در عین حال پرقدرت باشید. در این مقاله ما لیستی از بهترین و کم صدا ترین جارو برقی ها حاضر کردیم تا بتوانید به‌راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید. فراموش نکنید که برای مشاهده‌ی مدل‌های دیگر جاروبرقی، شما می‌توانید وارد وبسایت تکنولایف شده و مشخصات تمامی مدل‌های جاروبرقی و همینطور قیمت آن‌ها را مشاهده کنید.

سوالات متداول

چه جاروبرقی‌هایی کم صدا هستند؟

جاروبرقی‌هایی که میزان صدای خروجی آن‌ها پایین‌تر از ۷۵ دسی‌بل باشد، در لیست جاروهای کم‌صدا قرار می‌گیرند.

بهترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت کدام است؟

یکی از کم صداترین جاروبرقی بازار مدل VC-620 از برند لوتوس است. این جاروبرقی دارای میزان صدای خروجی ۵۸ دسی بل بوده و توان مکش ۲۰۰۰ وات دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%da%a9%d9%85-%d8%b5%d8%af%d8%a7/
ads
ads