داغ ترین ها :
بهترین ساعت مچی مردانه

بهترین ساعت مچی مردانه

برای انتخاب یک ساعت مردانه شیک و کاربردی برای خود یا به‌عنوان هدیه، باید مدل‌های مختلف بهترین ساعت مچی مردانه را بشناسید. ما در این مقاله، تعدادی از بهترین مدل‌های ساعت مچی مردانه که در بازار هستند را به شما معرفی می‌کنیم. ساعت‌های انتخاب شده، هوشمند، دیجیتال و آنالوگ هستند. بدین ترتیب، هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید ساعتی متناسب با سلیقه‌ی خود و قیمت مورد نظر پیدا کنید. برای این‌که با این ساعت‌ها آشنا شوید، کافی است این مقاله را تا انتها با ما همراه باشید.

 

انواع ساعت را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت مچی

ساعت کاسیو MTP-VC01L-2EUDEF

راهنمایی خرید ساعت مچی مردانه

این ساعت ساده از آن قبیل ساعت‌هاست که هرگز از مد نمی‌افتد و با هر استایلی قابل ست شدن است. ساعت MTP-VC01L-2EUDEF یک ساعت سگکی ساده با بند چرمی و فریم استیل گرد است که برای یک کاربری روزمره‌ی ساده بسیار مناسب است و اگر استایل‌های رسمی دارید هم می‌توانید آن را روی دست ببندید. این ساعت از یک موتور کوارتز استفاده می‌کند و از قابلیت‌های آن، می‌توانیم به آلارم‌ داشتنش اشاره کنیم. این ساعت یکی از بهترین ساعت مچی مردانه بند چرم است که هم ظاهر بسیار شکیلی دارد و هم برای کاربری رسمی و هم روزمره، گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب است.

 

قیمت کاسیو MTP-VC01L-2EUDEF

 

 

 

ساعت نورث ادج Cyber Tank

راهنمای خرید ساعت cyber tank

ساعت دیجیتال نورث ادج آن‌قدر جذاب است که توجه تمام آقایان را جلب می‌کند و لازم بود در لیست راهنمای خرید ساعت مردانه قرار بگیرد. چه سلیقه‌ی اسپرت داشته باشید چه رسمی، Cyber tank را دوست خواهید داشت. سایبر تانک  قابی مربعی و استیل، با بندی از استیل ضدزنگ است که با یک قفل کلیپسی بسته می‌شود. این ساعت قابلیت‌هایی مثل شمارش معکوس، آلارم، تقویم، چراغ ال ای دی استاپ‌واچ دارد که او را برای ورزش بسیار ایده‌آل می‌کند. همچنین، تا عمق ۵۰ متر ضدآب است و می‌توانید با این ساعت وارد استخر بشوید. این ساعت از نظر بسیاری از کاربران، بهترین ساعت دیجیتال مچی مردانه است.

 

قیمت نورث ادج Cyber Tank

 

 

 

ساعت هوشمند اپل Series 8 (45mm)

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸ را از تکنولایف خریداری کنید

ساعت‌های اپل برای کسانی که از کاربران ios هستند، ساعت‌هایی جذاب و پرامکانات هستند. ساعت اپل سری ۸، با گوشی‌هایی که ios آن‌ها ورژن ۱۴ به بالا باشد سازگار است. بعد از این‌که گوشی آیفون خود را با ساعت سازگار کنید، کارتان راحت می‌شود و می‌توانید تماس‌های خود را روی ساعت پاسخ دهید، اعلانات شبکه‌های اجتماعی را ببینید و موزیک گوش دهید. اپل واچ سری ۸ پر از سنسورهای شگفت‌انگیز است. از این سنسورها می‌توانیم به انواع مودهای ورزشی، سنسور سنجش نوار قلب به‌طور دقیق، سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور بررسی وضعیت استرس، ارتفاع‌سنج و کلی سنسور دیگر اشاره کرد. همچنین، اپل واچ ۸ ضدآب است و می‌توانید با آن شنا کنید و نگران خراب شدنش نباشید. صفحه نمایش این ساعت، از نوع Retina LTPO OLED است که رزولوشن ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل دارد و از شفافیت و روشنایی خوبی برخوردار است. شاید تنها ایرادی که بتوانیم به این ساعت بگیریم، این است که اپل تلاشی برای تغییر شکل این ساعت نکرده و ظاهری تکراری دارد. همچنین، به‌علت تحریم‌ها برخی از ویژگی‌های جذاب این ساعت، در ایران کارآیی ندارد.

 

قیمت اپل واچ سری ۸

 

ساعت نورث ادج Snow Leopard

ساعت North edge snow leopard راهنمای انتخاب ساعت مچی مردانه

این ساعت آنالوگ و دیجیتال با فریم گرد و بندهای فلزی، شما را یاد ساعت‌های فلزی رسمی که همیشه روی دست آقایان می‌بینید می‌اندازد. ساعت نورث ادج با وزن ۱۷۸ گرم سنگینی قابل توجهی دارد و استفاده آن، می‌تواند خیلی زود دست را خسته کند. با این‌حال، این ساعت جذاب انتخاب خیلی از آقایان است و به همین علت هم راهنمایی خرید ساعت مچی مردانه به‌عنوان یک ساعت محبوب جای گرفته. این ساعت مجهز به قطب‌نما، دماسنج، آلارم و همینطور نور پس زمینه است.

 

قیمت ساعت نورث ادج Snow Leopard

 

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2

امیزفیت gtr 2

آمیزفیت دو با توجه به قیمت و قابلیت‌هایی که دارد، ساعتی بسیار کارآمد و باکیفیت است. این ساعت هم با سیستم عامل اندروید ۵ به بالا و هم با ios ورژن ۱۰ به بالا سازگار است. بنابراین چه گوشی شما اندرویدی باشد و چه آیفون، می‌توانید آن را با ساعت خود سازگار کرده و استفاده کنید. این ساعت گرد مینیمال و جذاب، تا عمق ۵۰ متری به مدت ۱۰ دقیقه ضدآب است و نسبت به گردوغبار هم مقاومت خوبی دارد.نمایشگر ساعت AMOLED است و رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد و شما این امکان را دارید که بتوانید واچ‌ فیس خود را تغییر دهید و به هر شکلی که می‌خواهید دربیاورید. اگر ورزشکار هستید، خوب است بدانید که امیزفیت gtr 2 از ۱۲ مود ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین، قابلیت‌های گوناگونی نظیر سنسور ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون و سنسور فشار هوا در ساعت تعبیه شده. از دیگر ویزگی‌های جذاب آن، این است که این ساعت از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید اعلانات گوشی خود را روی ساعت دریافت کنید. قیمت این ساعت نیز به‌عنوان ساعت هوشمند، توجه شما را جلب خواهد کرد؛ چرا که بسیار پایین‌تر از اکثر مدل‌ها و برندها است. پس اگر به دنبال بهترین ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب هستید، این ساعت را در نظر بگیرید.

 

قیمت ساعت امیزفیت gtr2

 

ساعت جی شاک کاسیو GST-B500D-1A1DR

راهنمای خرید ساعت مردانه

جی شاک یکی از کالکشن‌های ساعت دیجیتال مردانه‌ برند کاسیو است که به ضدضربه بودن معروف است. این ساعت‌ها ظاهری قطور دارند و برای کاربری‌های رسمی و اسپرت بسیار ایده‌آل و مناسب هستند. ساعت جی شاک GST-B500D-1A1DR یک ساعت گرد با بندهای استیل و قفل کلیپسی است که برای موقعیت‌های رسمی بسیار جذاب است. این ساعت جی شاک، از یک باتری معمولی استفاده می‌کند که تا ۲ سال کار می‌دهد.

 

قیمت ساعت جی شاک GST-B500D-1A1DR

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت های جی شاک

 

ساعت آنالوگ نیوی فورس ‌NF9110

ساعت نیوی فورس

نیوی فورس، همانطور که از نامش پیداست، اولین بار به عنوان ساعتی مخصوص دریانوردان ساخته شد. به‌همین خاطر، ساعت‌هایی با درجات مختلف ضدآبی هستند. ساعت NF9110 نیز، تا عمق ۳۰ متری ضدآب است. بند ساعت چرمی است و یک قفل کلیپسی محافظ دار دارد که ظاهری نیمه‌کلاسیک و نیمه‌اسپرت به ساعت می‌دهد. همچنین، ترکیب رنگ مشکی قرمز ساعت و نمایشگر شلوغ آن، ظاهر آن را بسیار منحصربه‌فرد می‌کند.

 

قیمت ساعت نیوی فورس NF9110

 

 

خرید ساعت اسپرت در تکنولایف: قیمت ساعت ورزشی

ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو

"راهنمایی خرید ساعت مچی مردانه

گلکسی واچ ۵ پرو در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. این ساعت اندرویدی، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های کم نظیری دارد. وزن ساعت ۴۶ گرم بوده و برای مچ‌های مردانه ساعتی ایده‌آل است. جنس ساعت تیتانیوم است که مقاومت خوبی دارد و برای محافظ صفحه‌ نمایش آن، از کریستال Sapphire استفاده شده. نوع نمایشگر، Super AMOLED است  که رزولوشن ۳۲۱ در ۴۵۰ پیکسل دارد و روشنایی و کیفیت تصویر خوبی دارد. ظرفیت باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر، نوید ماندگاری بالای باتری را می‌دهد و کاربر می‌تواند تا چندین روز، نهایت استفاده از ساعت را بکند و نگران خالی شدن سریع آن نباشد. این ساعت مانند دیگر ساعت‌های هوشمند پیام‌ها و اعلانات گوشی‌تان را نمایش می‌دهد و سنسورهایی نظیر سنجش ضربان قلب، فشار سنج، تایمر دارد. مودهای ورزشی متنوع آن نیز، ساعت را برای ورزشکاران گزینه‌ای ایده‌آل می‌کند.

 

قیمت گلکسی واچ 5 پرو

جمع‌بندی

چه طرفدار ساعت هوشمند باشید، چه ساعت عقربه ای و چه دیجیتال، در این راهنمای انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه می‌توانید بهترین مدل‌های ساعت مردانه را مشاهده کنید. انتخاب ساعت‌ها به‌نحوی بوده که سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. به‌جز ساعت‌های معرفی شده در این مقاله، شما می‌توانید تعداد بسیار زیاد و متنوعی از ساعت‌های مردانه را در سایت تکنولایف مشاهده کنید و خرید خود را در زمانی کوتاه و با قیمتی بسیار مناسب، از سایت انجام دهید.

سوالات متداول

آیا ساعت‌های جواهری برای مردان مناسب است؟ 

ساعت‌های زنجیری و جواهری مردانه هم در بازار موجود است که برای موقعیت‌های رسمی، انتخاب مناسبی برای آقایان است.

آیا ساعت‌های جی‌شاک ضدآب هستند؟

ساعت‌های جی شاک جزء بهترین ساعت‌ مچی مردانه هستند که در برابر فشار و آب مقاومت بالایی دارد. تقریبا تمامی ساعت‌های این برند تا عمق ۲۰۰ متر ضدآب هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/
ads
ads