داغ ترین ها :
آشنایی با بهترین ساعت های هوشمند هواوی

آشنایی با بهترین ساعت های هوشمند هواوی

هواوی یکی از برندهای مطرح دنیا است که در زمینه ساخت لوازم دیجیتال به خصوص ساعت‌های هوشمند توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. در صورتیکه علاقه‌مند به استفاده از بهترین مدل ساعت هوشمند هواوی هستید، می‌توانید با مطالعه این مقاله از تکنولایف با تعدادی از به‌روزترین و بهترین ساعت های هوشمند هواوی آشنا شوید و با توجه به بودجه و الویت‌های خود برای خرید یکی از آن‌ها اقدام کنید؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

قیمت انواع ساعت هوشمند هواوی در تکنولایف: خرید ساعت هواوی

بهترین مدل ساعت هوشمند هواوی

هواوی تا به امروز موفق شده تا ساعت‌های هوشمند با کیفیتی را روانه بازار کند تا در رقابت با سایر برندهای معروف مانند سامسونگ و اپل کم نیاورد. بهترین ساعت های هوشمند هواوی هم در رنج قیمتی متنوعی به فروش می‌رسند که شما در ادامه با لیستی از آن‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید متناسب با بودجه خود برای خرید آن‌ها دست به کار شوید.

ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 SE

نقاط قوت
وزن سبک
باتری قوی
قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی
نمایشگر قوی و باکیفیت
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا 5ATM
سازگار با ‌ios و اندروید

 

نقاط ضعف
کم بودن تنوع واچ فیس

اگر در ارتباط با مشخصات ظاهری طرفدار استفاده از ساعت صفحه گرد با ابعاد بزرگ از برند هواوی هستید، یا به صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنید، به طور قطع از ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 SE استقبال خواهید کرد. این ساعت هوشمند با صفحه نمایشی 1.43 اینچی همراه با پنلی امولد (AMOLED) راهی بازار شده که می‌تواند پیام‌ها و برنامه‌های درون ساعت را با رزولوشن تصویر 466 در 466 پیکسل به شما نمایش دهد. همچنین میزان روشنایی 800 نیتی آن هم به شما کمک می‌کند تا مشکلی بابت مشاهده در روشنایی روز یا تاریکی شب نداشته باشید. از لحاظ رابط کاربری از ورژن 3.0 سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS استفاده می‌کند که مختص خود برند هواوی است. از مزایای این ساعت می‌توان به سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اشاره کرد؛ به همین منظور تمامی گوشی‌‎های هوشمند قابلیت وصل شدن به این ساعت را دارند.
قابلیت مکالمه و پشتیبانی از منو فارسی هم از دیگر مزایای این ساعت هوشمند است؛ به طوریکه می‌توانید هم تلفن را پاسخ دهید و از طریق عددهای شماره‌گیر خود ساعت با افراد دیگر تماس بگیرید. از دیگر مزایای بهترین هواوی واچ سری GT می‌توان به پشتیبانی از 18 نوع برنامه ورزشی حرفه‌ای و صدها برنامه ورزشی دیگر اشاره کرد.
همچنین لازم به ذکر است که ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 SE به حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن خون، پایش کیفیت خواب و ارزیابی میزان استرس اشاره کرد که سنسورهایی دقیق دارند و شما می‌توانید روی دقت آن‌ها حساب باز کنید. باتری 455 میلی آمپر ساعتی این محصول در صورت استفاده‌ عادی تا 14 روز و در صورت استفاده طولانی مدت تا 8 روز دوام می‌آورد.

 

قیمت ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 SE

 

ساعت هوشمند هواوی مدل WATCH FIT 2 Active Edition

نقاط قوت
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام
قابلیت مکالمه
سازگاری کامل با سیستم عامل اندروید و iOS
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا 5ATM

 

نقاط ضعف
ظرفیت باتری کمتر از 300 میلی‌آمپر ساعت است

اگر از طراحی مستطیلی صفحه نمایش استقبال می‌کنید، پس می‌توانید روی خرید بهترین ساعت هواوی با نام ساعت هوشمند هواوی مدل WATCH FIT 2 Active Edition حساب باز کنید. ساعت هوشمند WATCH FIT 2 Active Edition هواوی دارای صفحه نمایشی به ابعاد 1.74 اینچ با پنلی از نوع امولد (AMOLED) است که وضوح تصویری برابر با 336 در 480 پیکسل دارد. این ساعت هوشمند 26 گرمی به یک حافظه 32 گیگابایتی هم مجهز شده که شما می‌توانید به جهت ذخیره کردن اطلاعاتی مانند عکس و موزیک از آن استفاده کنید. سنسورهای به کار رفته در ساعت به شما کمک می‌کند تا در زمان ورزش و سایر فعالیت‌ها از وضعیت سلامت خود با خبر باشید و در ادامه بهتر است بدانید در صورتیکه اهل ورزش حرفه‌ای هستید، این ساعت از 97 حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند. باتری 292 میلی‌آمپرساعتی هم تا 10 روز می‌تواند در استفاده روزمره شما را همراهی کند.

 

قیمت ساعت هوشمند هواوی مدل WATCH FIT 2 Active Edition

 

مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 7

نقاط قوت
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام
سازگاری کامل با سیستم عامل اندروید و iOS
وزن بسیار سبک و خسته نشدن دست در استفاده طولانی مدت
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا 5ATM
بازه زمانی بسیار کوتاه برای شارژ شدن در برابر 14 روز شارژدهی

 

دستبند هوشمند هواوی مدل Band 7 درست است که یک بند هوشمند است و ساعت نیست، اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن باعث می‌شود تا توانایی رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند را از طرف کمپانی هواوی داشته باشد. اگر طرفدار استفاده از گجت هوشمند با کمترین وزن ممکن هستید، باید بدانید که دستبند هوشمند مدل Band 7 هواوی تنها 16 گرم وزن دارد در حالیکه صفحه نمایش آن اصلا کوچک نیست و اندازه آن به 1.47 اینچ می‌رسد. در ساخت صفحه نمایش مستطیلی این محصول از یک پنل امولد استفاده شده که رزولوشن آن 194 در 368 پیکسل است و استفاده از آن در زاویه‌های مختلف نور کار آسانی است. همچنین این صفحه نمایش از قابلیت «نمایش همیشه روشن» هم پشتیبانی می‌کند تا برای مشاهده ساعت و دما و اطلاعات صفحه اول نیازی به ضربه زدن یا لمس کردن صفحه نداشته باشید. مچ بند 7 هواوی از مقاومت تقریبا خوبی در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است که این می‌تواند از مزیت‌های بزرگ محصول محسوب شود. در صورتیکه قابلیت مکالمه برای شما اهمیت خیلی بالایی ندارد، می‌توانید با خرید مچ بند مدل 7 هواوی از یک مچ بند هوشمند کاملا مشابه با ساعت هوشمند با برخورداری از قابلیت‌هایی مانند نمایش انواع پیام و اعلان به زبان فارسی، سنسورهای تشخیص سلامت و حالت‌های ورزشی استفاده کنید که در استفاده روزمره تنها با یک بار شارژ می‌تواند تا نزدیک 14 روز روشن باقی بماند.

 

قیمت مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 7

 

 

 

ساعت هوشمند هواوی مدل Watch 3

نقاط قوت
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام
قابلیت مکالمه
سازگاری کامل با سیستم عامل اندروید و iOS
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا 5ATM

 

نقاط ضعف
نسبت به سایر ساعت های هوشمند هواوی زمان کمتری روشن باقی می‌ماند

اگر قصد استفاده از یک ساعت هوشمند با صفحه نمایشی گرد را دارید، ساعت هوشمند هواوی مدل Watch 3 یکی از گزینه‌های مناسب برای شما محسوب می‌شود. پنل AMOLED به کار رفته در صفحه نمایش ساعت هوشمند هواوی مدل Watch 3 دارای وضوح تصویری برابر با 466×466 پیکسل است به همین دلیل مشاهده انواع پیام و محتوا در این ساعت کار بسیار آسانی است و چشم را اذیت نمی‌کند. این ساعت هوشمند از قابلیت مکالمه و نمایش پیام به زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و از این نظر گجتی بسیار کاربردی به حساب می‌آید. همچنین از دیگر مزایای این ساعت هوشمند می‌توان به برخورداری از حافظه داخلی اشاره کرد. شما می‌توانید موزیک و عکس‌های گالری را به ساعت انتقال دهید؛ اما نمی‌توانید حافظه را ارتقا دهید که این اصلا نقطه ضعف به حساب نمی‌آید. ساعت هوشمند 3 هواوی به حسگرهای شتاب سنج، ژيروسكوپ، قطب نما، فشار سنج، تشخیص ضربان قلب، اندازه گیری میزان اکسیژن خون و دمای بدن به صورت درصد مجهز شده که در کنار پشتیبانی از حالت‌های ورزشی متنوع و سازگاری با اندروید و iOS به یک گجت پوشیدنی کامل تبدیل می‌شود.

مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 8

 

نقاط قوت
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام
وزن پایین
صفحه نمایش با کیفیت
حسگرهای سلامتی دقیق
پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی متعدد

 

یکی دیگر از بهترین مچ بندهای هوشمند هواوی که از قابلیت‌های کاربردی برخوردار است، مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 8 است که در کنار ویژگی‌های مشابه با بهترین ساعت های هوشمند هواوی از قیمتی مقرون به صرفه هم برخوردار است. این مچ بند هوشمند کاملا مشابه با ساعت‌های هوشمند به یک صفحه نمایش لمسی با پنل امولد مجهز شده که طراحی آن به شکل مستطیل است. اندازه صفحه نمایش 1.47 اینچ است که در مقایسه با سایر مچ بندهای هوشمند دارای صفحه نمایشی بزرگ است. این مچ بند هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند به همین دلیل شما می‌توانید تمامی پیام‌ها و محتواهای داخل ساعت و حتی sms ها را به زبان فارسی مشاهده کنید. در طی ساخت این محصول از حسگرهایی مانند تشخیص میزان ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، بررسی کیفیت خواب و تعیین سطح استرس استفاده شده تا به بهبود سلامتی شما کمک کند. همچنین لازم به ذکر است که این مچ بند هوشمند از 96 حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند و با توجه به باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی تقریبا می‌تواند تا دو هفته روشن باقی بماند.

 

قیمت بند 8 هواوی

ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 Pro

نقاط قوت
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام
قابلیت مکالمه
سازگاری کامل با سیستم عامل اندروید و iOS

 

نقاط ضعف
حافظه داخلی ندارد
قابلیت اتصال به وای فای ندارد

بهترین هواوی واچ با قابلیت‌های پزشکی ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 Pro است که از سنسورهای با دقتی بهره می‌برد. از بزرگ‌ترین مزیت‌های پزشکی این محصول می‌توان به پشتیبانی از قابلیت ECG برای بررسی ضربان قلب کاربر اشاره کرد. به غیر از سنسور نام برده شده این ساعت هوشمند از حسگرهای دیگری برای پایش وضعیت خواب و استرس هم مانند سایر ساعت‌های هوشمند برخوردار است و بیش از 100 حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند. حتی اگر به صورت حرفه‌ای هم ورزش می‌کنید این ساعت هوشمند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.
به دلیل اینکه ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 Pro در 2 اندازه متفاوت 43 و 46 میلی‌متر راهی بازار شده شما از حق انتخاب بیشتری در ارتباط با ابعاد صفحه نمایش برخوردار هستید. از دیگر مزایای این ساعت هوشمند می‌توان به قابلیت مکالمه، نمایش انواع محتوا به زبان فارسی و بهره‌مندی از شارژدهی مناسب اشاره کرد که در حالت آماده به کار نزدیک به 14 روز روشن باقی می‌ماند. در نهایت انتخاب ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 Pro یک انتخاب بسیار مناسب است که در این رنج قیمت که در میان بهترین ساعت های هوشمند هواوی برای شما قرار دارد.

 

 

ساعت هوشمند هواوی مدل Watch GT 3

نقاط قوت
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام
قابلیت مکالمه
سازگاری کامل با سیستم عامل اندروید و iOS
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا 5ATM

 

نقاط ضعف
حافظه داخلی ندارد
قابلیت اتصال به وای فای ندارد

یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند هواوی که دارای صفحه نمایشی با کیفیت با طراحی گرد است، ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 است. از مزایای طراحی این ساعت این است که شما می‌توانید با توجه به اندازه مچ دست خود یکی از 2 اندازه 1.43 و 1.32 اینچ را برای صفحه نمایش انتخاب کنید. این ساعت هوشمند از قابلیت مکالمه پشتیبانی می‌کند به همین دلیل با استفاده از میکروفون و اسپیکر به کار رفته می‌توانید در صورت عدم دسترسی به گوشی از طریق اتصال بلوتوثی از این قابلیت استفاده کنید. از دیگر مزایای بهترین ساعت هواوی مدل GT3 باید به برخورداری آن از 100 حالت ورزشی در حالت حرفه‌ای اشاره کرد. همچنین این ساعت هوشمند از سنسورهای با دقتی هم بهره‌مند شده که می‌تواند حالت‌هایی مانند تعداد ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و وضعیت خواب را پایش و شمارش کند و به شما اطلاعات دقیقی از سلامتی بدهد که باعث بهبود وضعیت زندگی می‌شود. میزان شارژ دهی در این محصول به این صورت است که تا 7 روز برای مدل 42 میلی‌متری و تا 14 روز برای مدل 46 میلی‌متری است.

ساعت هوشمند هواوی مدل GT2 Pro

نقاط قوت
دوره آموزش دوندگی
امکان مکالمه
باتری قدرتمند با توان بالای روشن ماندن
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا 5ATM
دارای حافظه داخلی

 

ساعت هوشمند هواوی Watch Gt2 pro در دو نسخه کلاسیک و اسپرت روانه بازار شده که صفحه نمایش هر دو مدل به شکل گرد طراحی شده است. اندازه صفحه نمایش این محصول برابر با 1.39 اینچ است که از تراکم پیکسلی، وضوح تصویر و میزان روشنایی صفحه بالایی بهره می‌برد به همین دلیل مشاهده انواع پیام و محتوا با این گجت هوشمند کار آسانی است و تفاوتی نمی‌کند که نور محیط چقدر است زیرا عبارت‌ها و پیام‌های ساعت به اندازه کافی از خوانایی برخوردار هستند. ساعت هوشمند هواوی مدل GT2 Pro به دلیل برخورداری از 10 دوره آموزش دوندگی با راهنمای صوتی و پشتیبانی از صد ها حالت ورزشی دیگر به عنوان بهترین مدل ساعت هوشمند هواوی برای ورزشکاران معرفی شده است. البته این ساعت از حسگرهای تشخیص میزان اکسیژن، ضربان قلب و فشار خون هم برخوردار شده و باتری تعبیه شده از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 455 میلی‌آمپر ساعت است؛ در کل با توجه به تمام قابلیت‌های گفته شده و امکان مکلمه‌ای که دارد، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.

سخن آخر

هواوی برند معروفی است که ساعت و مچ بندهای هوشمند خوبی را در طی سال‌های اخیر روانه بازار کرده است. با توجه به اینکه در مقاله معرفی بهترین هواوی واچ تکنولایف شما توانستید با مشخصات تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند هواوی آشنا شوید، حال می‌توانید با آگاهی کامل انتخاب کنید که کدام مدل برای شما بهترین خرید محسوب می‌‎شود؛ همچنین از شما می‌خواهیم تا در صورتیکه از یکی از مچ بند یا ساعت‌های هوشمند هواوی استفاده کرده‌اید، با گذاشتن کامنت در قسمت نظرات کاربران بخشی از تجربه استفاده خود را از این گجت هوشمند با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین مدل ساعت هوشمند هواوی برای ورزشکاران کدام است؟

تمامی ساعت های هوشمند هواوی از حالت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کنند؛ اما در ارتباط با بهترین مدل در سال‌های اخیر می‌توان به ساعت هوشمند هواوی مدل GT2 Pro (برای ورزشکاران دو میدانی) و ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 SE اشاره کرد؛ همچنین در میان مچ بندها هم مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 8 و مدل Band 7 گزینه‌های بسیار مناسبی به شمار می‌روند.

بهترین ساعت هوشمند هواوی برای کنترل وضعیت سلامتی کدام است؟

ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 Pro با لقب بهترین ساعت هوشمند پزشکی به دلیل برخورداری از حسگرهای تشخیص سلامت با دقت‌هایی بسیار بالا به عنوان بهترین ساعت هوشمند جهت کنترل وضعیت سلامتی معرفی شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c/
ads
ads