داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ های مایکروسافت سرفیس موجود در بازار

بهترین لپ تاپ های مایکروسافت سرفیس موجود در بازار

مایکروسافت یکی از بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ در جهان است که طیف وسیعی از محصولات دارد. این برند بیشتر به دلیل طراحی‌های نوآورانه بین کاربران محبوبیت دارد. خط تولید سرفیس طی سالیان طولانی تغییراتی داشته و گسترش یافته است. اکنون خانواده کاملی از رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌های رومیزی و غیره را ارائه می‌کند. با توجه به تنوع بالا در بین محصولات سرفیس ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بهترین لپتاپ های مایکروسافت کدام مدل‌ها هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ادامه بهترین لپ تپ‌های مایکروسافت را معرفی خواهیم کرد.

 

برای خرید انواع لپ تاپ از برندهای مختلف به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: قیمت روز لپ تاپ

 

معرفی بهترین لپ تاپ های مایکروسافت سرفیس موجود در بازار

در ادامه چند مورد از بهترین مدل لپ تاپ مایکروسافت را معرفی خواهیم کرد تا در صورتی که قصد خرید دارید بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop GO2

Surface Laptop GO2

در صورتی که نیاز دارید لپ‌تاپی با قیمت مقرون به صرفه با کارایی بالا داشته باشید، سری سرفیس مایکروسافت همواره بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. لپ تاپ سرفیس گو 2 یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های این سری محسوب می‌شود. این محصول ابعادی برابر با 278.2 در 206.2 در 15.7 میلی‌متر دارد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ آن را تبدیل به محصولی جمع و جور می‌کند که به راحتی می‌توانید آن را روی سطوح مختلفی قرار دهید. لپ تاپ مایکروسافت Go2 صفحه نمایشی برابر با 12.4 اینچ از نوع Pixelsense برای آن در نظر گرفته شده است. این صفحه نمایش رزولوشن 1536 در 1024 را ارائه می‌دهد و قابلیت دریافت 10 لمس به طور همزمان را دارد. قدرت این محصول را تراشه Core i5 از نوع 1135G7 تامین می‌کند. این پردازنده را کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics همراهی می‌کند. لپ‌تاپ‌های سرفیس عموما برای بازی طراحی نشده‌اند و نباید از آن‌ها انتظار سخت افزار مخصوص گیم را داشته باشید. از درگاه‌های قرار گرفته روی این محصول می‌توان به درگاه USB Type-C، درگاه USB Type-A، جک 3.5 میلی‌متری و پورت Surface Connect اشاره کرد. وبکم قرار گرفته روی این لپ تاپ می‌تواند با کیفیت HD و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و برای راحت منتقل شدن صدای کاربر ریو این محصول دو میکروفون قرار گرفته است تا کیفیت مکالمه خوبی را داشته باشید. برای تامین انرژی مورد نیاز Surface Laptop Go 2 را باتری 40 وات ساعتی تامین‌ می‌کند که طبق ادعای مایکروسافت 13.5 ساعت شارژدهی دارد. این محصول را می‌توانید با حافظه‌های 128 یا 258 گیگابایت از نوع SSD خریداری کنید.

 

 

جدیدترین مدل های کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

لپ تاپ Surface Laptop 5

Surface Laptop 5

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت که در این مقاله سراغ آن رفته‌ایم Surface laptop 5 نام دارد. این محصول دارای صفحه نمایش 15 اینچی از نوع PixelSense است. از قابلیت‌های برجسته این صفحه نمایش می‌توان به رزولوشن 2496 در 1664، پشتیبانی از رنگ‌های sRGB و Vivid، داشتن محافظ گوریلا گلس 5، قابلیت دریافت 10 لمس همزمان و پشتیبانی از Dolby Vision IQ اشاره کرد. صفحه نمایش این محصول با Surface pen نیز سازگاری دارد و برای استفاده از آن می‌توانید با قلم نیز کار کنید. برای داشتن ظاهری زیبا مایکروسافت از نورپردازی برای کیبورد استفاده کرده است؛ همچنین کیبورد این محصول دکمه‌های اختصاصی برای تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش و کنترل محتوای در حال پخش دارد.

از درگاه‌های قرار گرفته روی این محصول می‌توان درگاه USB Type-C، Thunderbolt، درگاه USB Type-A، جک 3.5 میلی‌متری و پورت Surface Connect را نام برد. برای اتصالات بی سیم این محصول نیز فناوری وای ای و بلوتوث 5.1 در نظر گرفته شده است. این محصول را می‌توانید با حافظه‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت به همراه رم 8 گیگابایت، 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت تهیه کنید؛ همچنین این محصول قابلیت ارتقای حافظه نیز دارد. تراشه این محصول Core i7-1255U همراه با پردازشگر گرافیکی Intel Iris Xe Graphics است. لپ تاپ Surface Laptop 5 را می‌توان بهترین مدل لپ تاپ مایکروسافت نام برد.

 

چطور لپ تاپ را به جای مانیتور به کار بگیریم؟
استفاده از لپ تاپ به عنوان مانیتور

 

لپ تاپ Surface Laptop Studio

Surface Laptop Studio

سرفیس لپ‌تاپ استودیو نمونه‌ای برجسته از طراحی لپ‌تاپ و حرکتی غیرقابل انکار شجاعانه از سوی مایکروسافت است. از جذابترین قابلیت‌هایی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است این است که می‌توانید صفحه لپ تاپ را از کیبورد جدا کرده و از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کنید. پشتیبانی از قلم و امکان استفاده از آن جذابیت این لپ تاپ را افزایش می‌دهد؛ همچنین روی لپ تاپ محفظه‌ای برای قرار دادن قلم و شارژ کردن آن در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ صفحه نمایش 14.4 اینچی از نوع PixelSense دارد. صفحه نمایش این محصول لمسی است و از 10 لمس به طور همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. رزولوشن آن 2400 در 1600 در نظر گرفته شده و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز دارد.

پردازنده‌ای که سرفیس روی این لپ تاپ قرار داده Core H35 i7-11370H همراه با کارت گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050 است. مجموع سخت افزار فوق العاده‌ای که برای آن در نظر گرفته شده این محصول را برای گیمرها به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند. ظرفیت باتری این لپ تاپ 56.3 وات ساعت است و با استفاده معمولی از آن 18 ساعت می‌تواند شارژدهی داشته باشد. از درگاه‌های قرار گرفته روی این محصول می‌توان به درگاه USB Type-C و Thunderbolt4، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت Surface Connect را نام برد. برای شارژ کردن مجدد محصول از شارژری با توان 95 وات استفاده شده که طبق ادعای مایکروسافت می‌تواند در 1 ساعت 80 درصد باتری را شارژ کند.

بلندگوی چهارگانه OmniSonic که از دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کنند شما را در شنیدن بهتر محتوای در حال پخش یاری می‌کند؛ همچنین برای داشتن کیفیت مکالمه هنگام استفاده از وبکم یا تماس میکروفون دوگانه استودیو برای آن در نظر گرفته شده است. لپ تاپ Surface laptop Studio سنسورهای Ambient light ،Sensor (حسگر تنظیم نور صفحه) ،Accelerometer (شتاب سنج)، Gyroscope (ژیروسکوپ) و Magnetometer (مغناطیس سنج) دارد. کیبورد در نظر گرفته شده برای این محصول نور پس زمینه دارد و تاچ پد آن از 10 لمس به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

 

بهترین لپ تاپ های لمسی با قیمت مناسب:
بهترین لپ تاپ لمسی

 

تبلت Surface Pro 9

Surface Pro 9

بهترین سرفیس پرو را می‌توان تبلت Surface Pro 9 نامید. این محصول جدیدترین تبلت سرفیس محسوب می‌شود که امکانات زیادی مانند قابلیت وصل شدن به کیبورد، تراشه قدرتمند، صفحه نمایش لمسی و غیره را ارائه می‌دهد. سرفیس پرو 9 به صورت پیش فرض سیستم عامل ویندوز 10 دارد که قابل ارتقا به ویندوز 11 نیز هست. صفحه نمایش آن 13 اینچ است و رزولوشن 2880 در 1920 را نمایش می‌دهد. صفحه نمایش این تبلت لمسی است و قابلیت دریافت 10 لمس به طور همزمان را دارد؛ همچنین از پالت‌های رنگی sRGB و Vivid نیز پشتیبانی می‌کند. برای محافظت از این صفحه نمایش مایکروسافت از فناوری Gorilla Glass 5 استفاده کرده است. وای فای و بلوتوث نسخه 5.1 از فناوری‌های ارتباطی این تبلت محسوب می‌شوند. پورت USB Type-C و Thunderbolt 4 به همراه پورت اتصال کیبورد و شارژر از درگاه‌های آن هستند. باتری تبلت مایکروسافت 47.7 وات ساعت ظرفیت دارد و این شرکت اعلام کرده که با استفاده معمولی تا 15.5 ساعت شارژدهی دارد. شارژر 60 واتی با قابلیت شارژ سریع برای شارژ کردن این تبلت درون جعبه آن قرار گرفته است. تخمین زده شده که این شارژر می‌تواند در یکساعت تبلت را از 0 درصد تا 80 درصد شارژ کند. سرفیس پرو 9 دوربین اصلی 10 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد و برای بهبود کیفیت مکالمه و ضبط صدا روی آن میکروفون دوگانه استریو قرار داده شده است.

با استفاده از بلندگوی استریو 2 وات با پشتیبانی از Dolby Atmos می‌توانید به راحتی صدای ویدئوها را بشنوید یا موزیک پخش کنید. پردازنده مرکزی این محصول با کیفیت Core i7-1265U vPro همراه با کارت گرافیکی Intel Iris Xe Graphics است. تبلت را می‌توانید با حافظه‌های 256، 512 و 1 ترابایت به همراه رم 32، 8 و 16 گیگابایت خریداری کنید. این نکته قابل توجه است که امکان ارتقای حافظه نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های برجسته این تبلت می‌توان به سازگاری با قلم مایکروسافت سرفیس، قلم اسلیم 1 و قلم اسلیم 2 اشاره کرد.

 

بهترین مدل های بازار لپ تاپ را در مطلب زیر ببنید:
بهترین لپ تاپ

 

جمع‌بندی

در این مقاله جدیدترین لپ تاپ های مایکروسافت به همراه بهترین لپتاپ های مایکروسافت را معرفی کردیم. مایکروسافت تنوع محصولات بالایی دارد و تمامی لپ تاپ های تولید شده توسط این برند کیفیت قابل قبولی دارند؛ اما باید به این نکته نیز توجه کنید که معمولا لپ تاپ های تولید شده توسط این کمپانی مخصوص بازی نیستند.

سوالات متداول

بهترین سرفیس پرو کدام مدل است؟

بهترین لپ تاپ سرفیس پرو را می‌توان مدل Surface Pro 9 نام برد.

آیا لپ تاپ های مایکروسافت برای بازی مناسب هستند؟

معمولا کاربری لپ تاپ های مایکروسافت متفاوت است و برای بازی ساخته نشده‌اند؛ اما مدل Surface Laptop Studio با توجه به سخت افزار پر قدرتی که دارد برای بازی نیز مناسب است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. سهیل مهرزاد

    ممنون از مطلب خیلی خوبتون.من چند وقت پیش می خواستم سرفیس پرو بگیرم اما با مشاور سایت که صحبت کردم ایشون گفتن چون پروها گرافیک ندارند، به کار فوتوشاپ و اینجور چیزها نمیان. گفتن اگه خیلی دوست دارم که حتما از برند مایکروسافت انتخاب بکنم، بهتره سرفیس بوک گرافیک دار بگیرم. الان موندم که سرفیس بوک بگیرم یا یه لپ تاپ مهندسی مثل اچ پی زدبوک. لطفا راهنمایی بکنید. آیا سرفیس بوک می تونه راحت کار گرافیکی مثل فوتوشاپ و پریمیر رو برام انجام بده؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سهیل مهرزاد

      سلام وقت بخیر پیشنهاد من برندهای دیگه هستن با هزینه سرفیس
      1. سهیل مهرزاد

        پاسخ به احسان نیک پی

        ممنونم جناب نیک پی. با کمک مشاور اون سایت تصمیم گرفتم hp zbook g6 بگیرم. چجور لپ تاپیه. ژینال سایت خوبیه برای خرید لپ تاپ؟ تاییدش می کنین؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به سهیل مهرزاد

          سلام وقت بخیر چقدر بودجه دارید؟ من سایتی رو تایید یا رد نمی‌کنم ولی میتونید انواع لپ تاپ رو با بهترین قیمت در تکنولایف خریداری کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa/
ads
ads