داغ ترین ها :
بهترین مارک پنکه ایستاده ایرانی و خارجی

بهترین مارک پنکه ایستاده ایرانی و خارجی

هوا که رو به گرما می‌رود، زمان روشن کردن پنکه‌ها می‌رسد. پنکه با به جریان درآوردن هوای ساکن، تهویه مناسبی ایجاد کرده و فضا را در زمانی کوتاه خنک می‌کند. به‌جز پنکه‌های سقفی که اکثرا آن‌ها را می‌شناسیم، پنکه‌ها در انواع دیگری از جمله ایستاده، دیواری و رومیزی هم وجود دارند که کاربر بتواند با توجه به نیاز خود و هر جا که لازم می‌بیند، پنکه را قرار دهد. پنکه‌های ایستاده، از آن‌جا که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند، قابلیت خنک‌سازی مطلوبی دارند و مجهز به ریموت نیز هستند، جزء پنکه‌های محبوب به شمار می‌روند مخصوصا در خانه‌هایی که فرزند کوچک دارند و امکان دست زدن کودک به پنکه و آسیب زدن به خود نیز وجود دارد. چنانچه قصد خرید پنکه ایستاده داشته باشید، در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به بهترین مارک پنکه ایستاده موجود در بازار ایران. بدین ترتیب، می‌توانید راحت‌تر خرید خود را انجام دهید. همراه ما باشید تا متوجه شوید پنکه ایستاده چه مارکی خوبه و در حال حاضر بهترین برند پنکه ایستاده چیست.

 

انواع پنکه ایستاده را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید پنکه

پنکه ایستاده پارس خزر

انواع پنکه ایستاده پارس خزر

 

در دسته بهترین مارک پنکه ایستاده ایرانی، محصولات پارس خزر را داریم که جزء مطمئن‌ترین برندهای ایرانی محسوب می‌شود و همه‌ی ما تجربه‌ی استفاده از محصولات مختلف این برند را داریم.

بدنه‌ی پنکه‌های ایستاده این برند غالبا از جنس پلاستیک محکم و باکیفیت تولید شده‌اند و وزن زیادی ندارند بنابراین کاربر هنگام جابه‌جایی آن‌ها از اتاقی به اتاق دیگر اصلا اذیت نخواهد شد. پنل کنترل پنکه روی بدنه قرار گرفته و به کمک آن می‌توانید دستگاه را روشن خواموش کرده، سرعت را کنترل کنید یا دستگاه را روی تایمر قرار دهید. ریموت کنترل دستگاه نیز موجب می‌شود تا بتوانید بدون نزدیک شدن به پنکه و از فاصله آن را کنترل کنید. همچنین، امکان تغییر ارتفاع پنکه نیز وجود دارد. دیگر چیزی که درباره پنکه‌های ایستاده‌ی پارس خزر باید بدانید این است که میله محافظ مقابل پره‌ها بسیار مستحکم است و امکان کنده شدن آن حین چرخش وجود ندارد؛ در نتیجه، باید خیالتان از بابت ایمنی دستگاه راحت باشد.

البته در مطلب دیگری در مورد بهترین مدل های پنکه پارس خزر صحبت کرده ایم.

 

انواع پنکه پارس خزر را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت پنکه پارس خزر

پنکه ایستاده دایسون

پنکه بدون پره دایسون

شاید دایسون را بیشتر با جاروبرقی‌های معروفش بشناسید اما پنکه‌های این برند نیز جزء بهترین‌ها هستند و در لیست بهترین مارک پنکه ایستاده خارجی، لازم است که نام این برند را نیز قرار دهیم.

پنکه‌های دایسون ظاهر بسیار جذابی دارند. این پنکه‌ها، بدون پره هستند و علاوه بر قابلیت خنک‌سازی فضا، در فصول سرد سال قابلیت گرم‌سازی دارند و نقش هیتر را برای شما ایفا می‌کنند. تنوع ظاهری این پنکه‌ها زیاد است و با شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود مدل مدنظر را انتخاب کنید. سنسورهایی که در دستگاه قرار دارد، باعث می‌شوند تا علاوه بر چرخش هوا، تصفیه هوا نیز صورت بگیرد و آلودگی‌ها و گردوغبار تا حد زیادی جذب فیلترهای پنکه بشود؛ بدین ترتیب، هوای سالم‌تری را تنفس خواهید کرد.

چیز دیگری که درباره‌ی این پنکه‌ها باید بدانید این است که پنکه‌های دایسون هوشمند هستند و علاوه بر ریموت کنترل، اپلیکیشن نیز دارند. بنابراین شما با نصب اپلیکیشن، می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی مانند سیستم صوتی استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مدل پنکه ایستاده

 

پنکه ایستاده ویداس

یکی دیگر از برندهای خوب ایرانی که انصافا پنکه‌های خوبی نیز تولید کرده، برند ویداس است. پنکه‌های ویداس از تنوع خوبی برخوردار هستند و در عین حال که یک سری ویژگی ثابت در همه‌ی آن‌ها دیده می‌شود، هر کدام شاخصه‌های متنوع و منحصربه‌فردی دارند که در قیمت آن‌ها تاثیر گذاشته است.

پنکه‌های ایستاده ویداس، قابلیت کوتاه و بلند شدن و تبدیل از پنکه‌ی ایستاده به پنکه‌ رومیزی یا دیواری را هم دارند بنابراین هر زمان که لازم ببینید، می‌توانید در زمانی کوتاه و بدون مشکل پنکه را تغییر حالت دهید. پنکه‌های ویداس ۵ پره هستند و بدون صدا، با سرعت خوبی می‌چرخند. شاید ایرادی که بتوانیم به این پنکه‌ها بگیریم، جنس بعضی از مدل‌های آن‌ها باشد اما با توجه به قیمت مناسب و اقتصادی این پنکه ها، این مسئله قابل چشم‌پوشی است.

پنکه ایستاده شیائومی

بهترین مارک پنکه ایرانی چیست؟ پنکه های هوشمند شیائومی

شاید معروف‌ترین محصولات شیائومی موبایل‌های هوشمند آن باشند، اما لازم است بدانید که این برند به تولید دیگر محصولات هم ورود کرده و یکی از این محصولات پنکه‌ها هستند.

پنکه‌های شیائومی، دستگاه‌هایی بی‌صدا هستند که باد ملایمی پرتاب می‌کنند و در زمانی کوتاه محیط را به خنکی مطلوب شما می‌رسانند. شیائومی تلاش کرده تا پنکه‌های خود را از دیگر مدل‌های پنکه متمایز کند، بنابراین در برخی از مدل‌های آن مانند Mi 2 Lite، از ۷ پره استفاده شده است. همین ویژگی، باعث می‌شود تا شعاع پرتاب باد دستگاه افزایش پیدا کند و پنکه بتواند فضای وسیع‌تری را خنک کند.

پنکه‌های این برند قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و به کاربر اجازه می‌دهند آن‌ها را در محیط‌های مختلف بتواند استفاده کند. همچنین، سری برخی مدل‌ها نه تنها قابلیت چرخش افقی، که توان چرخش بالا به پایی نرا هم دارند. این دستگاه‌ها هوشمند بوده و شما با نصب اپلیکیشن‌ آن‌ها می‌توانید به قابلیت‌های متنوعی دسترسی داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید پنکه

 

پنکه ایستاده پاناسونیک

پاناسونیک یکی دیگر از برندهای نامی در تولید لوازم خانگی است که پنکه‌های ایستاده‌ی آن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. این پنکه‌ها، تنوع ظاهری دارند و تعداد پره‌ها، محل قرار گیری کنترل پنل و جنس بدنه‌ی مدل‌های مختلف متفاوت است. همچنین، سرعت باد و میزان پرتاب باد نیز در آن‌ها فرق می‌کند. این پنکه‌ها قابلیت تنظیم سرعت و قدرت نیز دارند و با توجه به نیاز خود، می‌توان قدرت دستگاه را کم و زیاد کنید.

 جمع بندی

پنکه‌های ایستاده، در مدل‌ها و برندهای بسیار زیادی در بازار موجود هستند، اما برای این که ببینید برای شما بهترین مارک پنکه ایستاده چیست، باید مدل‌های مختلف را به‌خوبی چک کنید و با توجه به سلیقه، نیاز و قیمت مورد نظر خود، خریدتان را انجام دهید.

سوالات متداول

بهترین برند پنکه ایستاده ایرانی کدام است؟

بسیاری از برندهای ایرانی دست به تولید پنکه‌های ایستاده زده‌اند. از میان آن‌ها می‌توانیم به پارس خزر، ویداس، و تکنو به عنوان تعدادی از بهترین مارک‌ها اشاره کنیم.

آیا پنکه‌های ایستاده قابلیت تبدیل به پنکه‌های پرتابل را دارند؟

بله. خیلی از پنکه‌های ایستاده، قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را تبدیل به پنکه‌های رومیزی یا دیواری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%be%d9%86%da%a9%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%87/
ads
ads