داغ ترین ها :
بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های پوکو

پوکو یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود که طیف متنوعی از گوشی‌ها را ارائه می‌دهد. این گوشی ها نیازها و ترجیحات مختلفی از کاربران را برآورده می‌کند. گوشی‌های این برند نه تنها با دوربین قدرتمند و تصاویری که ثبت می‌کنند شناخته شده‌اند، که همچنین از نظر قیمتی بسیار به صرفه هستند و ویژگی‌های قابل توجهی را نیز ارائه می‌کنند. بهترین گوشی‌ های Poco ترکیبی از پردازنده‌های قدرتمند، نمایشگرهای با کیفیت و طراحی خلاقانه دارند که آن‌ها را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید می‌کند. فرقی نمی‌کند کیفیت دوربین، عملکرد کلی یا مقرون به صرفه بودن را در اولویت قرار دهید؛ چون پوکو همواره گوشی دارد که با این شرایط مطابقت داشته باشد. در مقاله پیش رو قصد معرفی بهترین گوشی‌های این برند را داریم؛ بنابراین در صورتی که به دنبال بهترین گوشی های سری پوکو شیائومی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

 

انواع گوشی پوکو را می توانید از تکنولایف بخرید!

معرفی بهترین گوشی های پوکو در بازار

گوشی‌های جدیدتر پوکو اکثرا برای گیم و بازی مناسب هستند و به دلیل سخت افزارهای قدرتمند توجه گیمرها و افرادی که سخت افزار برایشان اهمیت دارد را به خودشان جلب می‌کنند در ادامه بهترین گوشی poco را معرفی خواهیم کرد.

گوشی موبایل پوکو F5 Pro 5G

مشخصات و خرید گوشی poco x5 pro

یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های سری پوکو متعلق به گوشی Poco F5 Pro 5G است. پوکو درون این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرده که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است و این تراشه با کیفیت را پردازنده گرافیکی Adreno 730 همراهی می‌کند. برای این گوشی حافظه‌های 256 و 512 گیگابایت همراه با رم‌های 8 و 12 گیگابایت در نظر گرفته شده که بسته به نیاز می‌توانید بین آن‌ها انتخاب داشته باشید توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی به این محصول وجود ندارد. پوکو برای این محصول صفحه‌نمایشی 6.67 اینچی از نوع امولد در نظر گرفته که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد. نمایش 68 میلیارد رنگ، پشتیبانی از HDR10+، پشتیبانی از Dolby Vision و حداکثر روشنایی 1400 نیت از دیگر ویژگی‌های برجسته این صفحه‌نمایش محسوب می‌شوند. روی پنل پشتی گوشی دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسل، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. دوربین اصلی گوشی می‌تواند با کیفیت 8K و نرخ 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و برای جلوگیری از ثبت لرزش دستان هنگام فیلمبرداری نیز برای آن از لرزشگیر ژیروسکوپ استفاده شده است. در مجموع این گوشی مشخصات با کیفیت و قدرتمندی دارد که آن را تبدیل به بهترین گوشی پوکو شیائومی می‌کند.

 

قیمت گوشی موبایل پوکو F5 Pro 5G

 

 

گوشی موبایل پوکو مدل F5

مشخصات و قیمت گوشی poco f5

پوکو F5 مدل ارزان قیمت‌تر F5 Pro است که قیمتی کمتر در کنار امکانات قدرتمند را ارائه می‌کند. این گوشی ویژگی‌های شبیه به یک پرچمدار را در دل خود جای داده است. صفحه‌نمایش 6.67 اینچی این محصول پنلی از نوع امولد دارد که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌کند. با استفاده از این صفحه‌نمایش با کیفیت می‌توانید محتوای در حال پخش را با بهترین کیفیت و رنگ‌هایی نزدیک به واقعیت ببینید؛ گوریلا گلس 5 نیز از این صفحه‌نمایش در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. با وجود استاندارد Ip53 که برای این دستگاه در نظر گرفته شده نگرانی از بابت ورود گرد و غبار و ذرات جزئی آب نخواهید داشت. قدرت مورد نیاز بهترین گوشی پوکو را تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 تامین می‌کند. این تراشه از قدرت بالایی برخوردار است و شما را در اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا همراهی می‌کند. گوشی پوکو تنها با حافظه 256 گیگابایت با رم‌های متفاوت 12 و 8 گیگابایت در دسترس است. لنز 64 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو مجموع دوربین‌های اصلی این دستگاه را تشکیل می‌دهند؛ همچنین با دوربین اصلی می‌توانید با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. دوربین سلفی آن نیز سنسور 16 مگاپیکسلی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی از دیگر قابلیت‌های این گوشی هستند.

 

قیمت گوشی موبایل پوکو مدل F5

 

گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G

مشخصات گوشی poco x5 pro

در ادامه معرفی بهترین گوشی های سری پوکو نوبت به مدل Poco X5 Pro 5G رسیده است. تراشه Snapdragon 778G 5G در نظر گرفته شده برای این محصول از مواردی است که باعث شده در این لیست قرار بگیرد. این تراشه متشکل شده از هشت هسته با میانگین سرعت 2.2 گیگاهرتز. سیستم عامل پیش فرض قرار گرفته روی این گوشی اندروید 12 همراه با رابط کاربری MIUI 14 است و قابلیت ارتقا به سیستم عامل جدیدتر را نیز دارد. صفحه‌نمایش این گوشی پنل 6.67 اینچی امولد دارد که می‌تواند محتوا را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل نمایش دهد. میزان روشنایی این صفحه‌نمایش 900 نیت است و امکان مشاهده محتوا را حتی زیر نور خورشید نیز فراهم می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که فناوری شارژ سریع 67 واتی نیز دارد و در مدت زمانی کم می‌تواند کامل شارژ شود. پنل پشتی گوشی میزبان لنز سه‌گانه است که متشکل شده از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین سلفی آن نیز لنز 16 مگاپیکسلی واید با قابلیت عکاسی HDR و پانوراما دارد.

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 5G

خرید گوشی poco f4

Poco F4 یک نسخه به روز شده از گوشی پوکو F3 است. این گوشی نسبت به مدل قبلی خود به روز رسانی‌هایی داشته و اکنون در لیست بهترین گوشی های سری پوکو شیائومی قرار گرفته است. تراشه اسنپدارگون 870 وظیفه تامین قدرت مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. این تراشه قدرتمند را پردازنده گرافیکی Adreno 650 همراهی می‌کند. گوشی Poco F4 را می‌توانید با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت خریداری کنید. صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند 6.67 اینچی است و پنلی از نوع امولد دارد. این صفحه‌نمایش قابلیت‌هایی مانند نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پشتیبانی از فناوری HDR10+، حداکثر روشنایی 1300 نیت و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را درون خود جای داده است. در مجموع صفحه‌نمایش این محصول کیفیت قابل قبولی دارد و جزو نقاط قوت آن به شمار می‌رود. گوشی Poco F4 5G دوربین سه‌گانه‌ای دارد که متشکل شده از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی این محصول نیز شما را برای مدت زمان زیادی همراهی می‌کند و به راحتی با شارژر 67 واتی می‌توانید مجدد آن را با بالاترین سرعت ممکن شارژ کنید.

چنانچه قصد خرید این گوشی را دارید، نقد و بررسی گوشی Poco F4 قطعا به شما در تصمیم‌گیری کمک خواهد کرد.

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 5G

 

گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

مشخصات و خرید poco f4 pro

یکی دیگر از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی که در این مقاله جای گرفته Poco X4 Pro 5G است. این گوشی مشخصات سخت افزاری قابل توجهی دارد و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. تراشه به کار برده شده در این گوشی Snapdragon 695 5G است؛ همچنین برای آن پردازنده گرافیکی Adreno 619 در نظر گرفته شده است. این گوشی را می‌توانید با حافظه‌های 64، 128 و 256 گیگابایت همراه با رم 6 و 8 گیگابایت خریداری کنید؛ همچنین می‌توانید در صورت نیاز می‌توانید به آن کارت حافظه جانبی اضافه کنید. وظیفه تامین انرژی این محصول را باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ همچنین از فناوری‌های شارژ PD3.0 و QC3 نیز بهره‌مند شده است. پنل پشتی گوشی نیز میزبان دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز 64 مگاپیکسلی واید و لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید دارد.

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

 

 

 

گوشی موبایل شیائومی Poco X5 5G

قیمت poco x5

در ادامه معرفی بهترین گوشی پوکو شیائومی عنوان Poco X5 قرار گرفته است. صفحه‌نمایش این گوشی 6.67 اینچی از نوع امولد است که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌کند. میزان روشنایی این محصول 1200 نیت در نظر گرفته شده و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد؛ همچنین برای محافظت از این صفحه‌نمایش شیائومی از گوریلا گلس 3 استفاده کرده است. دوربین پشتی این گوشی متشکل شده از لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی آن نیز لنز 13 مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت 1080 فیلمبرداری کند و ویدئوهای با کیفیتی را به ثبت برساند. باتری گوشی Poco X5 5G ظرفیتی برابر با 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و فناوری شارژ سریع 33 وات نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تراشه Snapdragon 695 5G، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی از دیگر قابلیت‌های این گوشی هستند.

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی Poco X5 5G

 

گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G

آخرین گزینه‌ای که در لیست بهترین گوشی پوکو شیائومی قرار دارد گوشی Poco X3 GT است. این گوشی خوش قیمت تراشه‌ای از نوع Dimensity 1100 دارد و پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 نیز آن را همراهی می‌کند. پنل پشتی آن میزبان دوربین سه‌گانه است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی واید، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو مجموع دوربین‌های پشتی این گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را به ثبت برساند. دوربین سلفی نیز لنزی 16 مگاپیکسلی دارد و با کیفیت 1080 فیلمبرداری می‌کند. در بخش صفحه‌نمایش نیز شاهد پنلی 6.6 اینچی از نوع IPS LCD هستیم که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پشتیبانی از فناوری HDR10 و میزان روشنایی 450 نیت از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌نمایش هستند. برای محافظت از گوشی در برابر پاشش آب و گرد و غبار نیز شیائومی استاندارد IP53 را برای آن در نظر گرفته است.

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G

 

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین گوشی های پوکو شیائومی را به شما معرفی کردیم. در صورتی که قصد خرید گوشی با کیفیت در کنار قیمتی مناسب را دارید که از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها بر آید می‌توانید روی گوشی‌های پوکو حساب باز کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88/
ads
ads