داغ ترین ها :
معرفی بازی مرد عنکبوتی ۲ + تصاویر

معرفی بازی مرد عنکبوتی ۲ + تصاویر

بازی مرد عنکبوتی ۲، به علت محبوبیتی که دارد ارزش این را داشت که در بلاگ تکنولایف به طور کامل معرفی شود. گیم اسپایدر من، در سنین مختلف طرفداران زیادی داشته و ما این مطلب را به معرفی این بازی اختصاص داده‌ایم.

 

انواع کنسول بازی و همینطور تجهیزات گیمینگ را می توانید با یک قیمت مناسب از تکنولایف بخرید

دشمن جدید در Spider-Man 2 برای پلی استیشن ۵

طی تریلری که در سال 2021 منتشر شد، طرفداران تیزبین اسپایدرمن متوجه حضور شخصیت Kraven شکارچی شدند. این شخصیت برای اولین بار در بازی اسپایدرمن ظاهر می‌شود. حضور این شخصیت در بازی اسپایدرمن خبر خوبی برای مرد عنکبوتی و مایلز مورالز محسوب نمی‌شود؛ زیرا باید به دنبال مقابله با این شخصیت شرور باشند.

کریون شکارچی به همراه  یک گروه جدیدی از دشمنان در تعقیب دکتر کرت کانرز که به آن مارمولک (Lizard) نیز می‌گویند، هستند و پیتر پارکر باید او را متوقف کند. تمامی وقایع از رودخانه شرقی در منظقه کوئینز در نیویورک شروع می‌شود. کوئینز یکی از مناطق جدیدی محسوب می‌شود که در بازی معرفی شده است.

 

برای خرید پلی استیشن ۵ و اجرای این بازی جذاب روی لینک زیر بزنید: قیمت PS5

اسپایدرمن-گیم

همانطور که در تریلر مشاهده خواهید کرد پیتر پارکر لباس مشکی جدید پوشیده که امکاناتی بیشتر از یک لباس معمولی دارد. پیچک‌های سیمبیوت دور لباس به پیتر قدرت بیشتری می‌دهد و پیتر را برای مقابله با دشمنان آماده می‌‎کند؛ همچنین از آسیب دیدن بدن پیتر در برابر حملات محافظت می‌کند. سیمبیوت‌ها یک نوع انگل فضایی به حساب می‌آیند که با استفاده از پیوند با میزبان خود، توانایی‌ها، دانش و خاطرات میزبان را کسب می‌کنند. شخصیت Venom هم از همین سیمبیوت‌ها استفاده می‌کرد.

این لباس همچنین توانایی‌های جنگی جدیدی را ارائه می‌دهد. می‌توانید از تار برای دور زدن دشمنان استفاده کنید و در امان باشید.

کاراکتر اصلی و مهم دیگری که در این بازی وجود دارد، مایلز مورالز نام دارد. شما می‌توانید در بازی بین مرد عنکبوتی و مایلز مورالز جا به شوید و از توانایی‌های هر دو کاراکتر برای پیروزی نهایت استفاده را ببرید.

در ویدئوی گیم پلی، مایلز، Lizard را در بازار ماهی هارلم ردیابی کرده و کریون شکارچی نیز او را ردیابی کرده‌اند. برای حمله به دشمنان می‌توانید با برنامه و آهسته به آن‌ها نزدیک شوید یا یکباره به آن‌ها حمله کنید.

ابزارها و توانایی‌های جدیدی برای داشتن مبارزه‌ای پر قدرت در دسترستان خواهد بود. یکی از گجت‌های جدید قرار گرفته در بازی Web Line است. با استفاده از این ابزار می‌توانید با روشی جدید در اطراف گشت و گذار کنید؛ همچنین می‌توانید از آن برای ضربه زدن به  دشمنان کمک بگیرید.

spiderman-gameplay

مایلز مورالز همچنین دارای برخی از توانایی‌ها و ابزارهای جدید مانند Web Grabber، انفجار زمینی برقی، Thunder Burst و توانایی Chain Lightning است. هر دو کاراکتر مرد عنکبوتی توانایی‌ها و قابلیت‌های متفاوت جدید دارند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید؛ همچنین با استفاده از درخت مهارتی مشترک، این دو کاراکتر می‌توانند توانایی‌هایشان را با یک دیگر به اشتراک بگذارند. هر زمانی که احساس نیاز به مهارت خاصی داشتید می‌توانید به راحتی بین کاراکترها جا به جا شوید.

گرافیک محیط بازی بهبود زیادی داشته و جزئیات، نور و بازتاب سایه‌ها نیز بهتر شده است.

در Spider-Man 2 صدای سه‌بعدی فضایی و طیف جدیدی از لمس‌ها و استفاده از محرک‌های تطبیقی در کنترلر DualSense را خواهید داشت. Spider-Man 2 در پاییز امسال عرضه خواهد شد و به‌روزرسانی‌های بعدی از جمله اطلاعات نسخه و پیش سفارش‌ها به زودی در دسترس قرار می‌گیرند.

ناشر سونی Entertainment و توسعه دهنده Insomniac Games اولین ویدئو گیم پلی و اسکرین شات‌های جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کردند. با منتشر شدن اولین تریلر از این بازی اطلاعات زیادی درباره گیم پلی و ماجرای بازی فاش شده است. 

طی تریلری که در سال 2021 منتشر شد، طرفداران تیزبین اسپایدرمن متوجه حضور شخصیت Kraven شکارچی شدند. این شخصیت برای اولین بار در بازی Spider Man ظاهر می‌شود و به دنبال برابری می‌گردد. حضور این شخصیت در بازی اسپایدرمن خبر خوبی برای کارکترهای مرد عنکبوتی و مایلز موراس محسوب نمی‌شود؛ زیرا باید به دنبال مقابله با این شخصیت شرور باشند.

آماده سازی صحنه گیم پلی اطلاعات بیشتری را درباره این بازی فاش کرده است. Kraven’s Hunters به همراه  یک گروه جدیدی از دشمنان در تعقیب دکتر کرت کانرز که به آن lizard نیز می‌گویند، هستند و پیتر پارکر باید او را متوقف کند. تمامی وقایع از رودخانه شرقی در کوئینز شروع می‌شود. کوئینز یکی از مناطق جدیدی محسوب می‌شود که در بازی معرفی شده است.

همانطور که در تریلرها مشاهده خواهید کرد پیتر پارکر لباس مشکی جدید پوشیده که امکاناتی بیشتر از یک لباس معمولی دارد. پیچک‌های سیمبیوت دور لباس به پیتر قدرت بیشتری می‌دهد و پیتر را برای مقابله با دشمنان آماده می‌‎کند؛ همچنین از آسیب دیدن بدن پیتر در برابر حملات محافظت می‌کند.

این لباس همچنین توانایی‌های جنگی جدیدی را ارائه می‌دهد. می‌توانید از وب برای دور زدن دشمنان استفاده کنید و در امان باشید.

کارکتر اصلی و مهم دیگری که در این بازی وجود دارد، مایلز مورالس نام دارد. شما می‌توانید در بازی بین مرد عنکبوتی و مایلز مورالس جا به شوید و از توانایی‌های هر دو کارکتر برای پیروزی نهایت استفاده را ببرید.

در ویدیوی گیم پلی، مایلز Lizard را در بازار ماهی هارلم ردیابی کرده است و شکارچیان کرایون نیز او را ردیابی کرده‌اند. برای حمله به دشمنان می‌توانید با برنامه و آهسته به آن‌ها نزدیک شوید یا یکباره به آن‌ها حمله کنید.

ابزارها و توانایی‌های جدیدی برای داشتن مبارزه‌ای پر قدرت در دسترستان خواهد بود. یکی از گجت‌های جدید قرار گرفته در بازی Web Line است. با استفاده از این ابزار می‌توانید با روشی جدید در اطراف گشت و گذار کنید؛ همچنین می‌توانید از آن برای ضربه زدن به  دشمنان کمک بگیرید.

مایلز مورالز همچنین دارای برخی از توانایی‌ها و ابزارهای جدید مانند Web Grabber، انفجار زمینی برقی، Thunder Burst و توانایی Chain Lightning است.

هر دو کارکتر مرد عنکبوتی توانایی‌ها و قابلیت‌های متفاوت جدید دارد که به راحتی می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید؛ همچنین با استفاده از درخت مهارتی مشترک می‌توانند این دو کارکتر توانایی‌هایشان را با یک دیگر به اشتراک بگذارند. هر زمانی که احساس نیاز به مهارت خاصی داشتید می‌توانید به راحتی بین کارکترها جا به جا شوید.

گرافیک محیط بازی بهبود زیادی داشته و جزئیات، نورو بازتاب سایه‌ها نیز بهتر شده است.

در Marvel’s Spider-Man 2 صدای سه‌بعدی فضایی و طیف جدیدی از لمس‌ها و استفاده از محرک‌های تطبیقی در کنترلر DualSense را خواهید داشت. Spider-Man 2 در پاییز امسال عرضه خواهد شد و به‌روزرسانی‌های بعدی از جمله اطلاعات نسخه و پیش‌سفارش‌ها به زودی در دسترس قرار می‌گیرند.

در ادامه درباره شخصیت‌های بیشتری از این بازی صحبت خواهیم کرد. یکی از کارکترهای برجسته دیگری که در این بازی مشاهده خواهید کرد دختری به نام مری جین است. مری جین زنی جوان و روزنامه نگار است که با پیتر رابطه‌ای عاشقانه دارد. در بازی این زن باید در ماموریت‌ها و حل برخی مشکلات مرد عنکبوتی را همراهی کند.

ونوم از دیگر شخصیت‌هایی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی نیز در این بازی دارد. ونوم سیمبیوتی فضایی است که با پیتر پارکر پیوند خورده؛ اما با وجود ونوم پیتر به فردی خشن و پرخاشگر تبدیل می‌شود و کنترلش را از دست می‌دهد. ونوم به دنبال تسخیر پیتر و ذهن و بدن او است.

کراون کارکتر دیگری است که تهدید بزرگی برای پیتر و شهر محسوب می‌شود. برای مبارزه با این شخصیت باید پیتر و مورالز با یک دیگر همکاری کنند.

از دیگر شخصیت‌های بازی مرد عنکبوتی نیز می‌توان فرماندار شهر (مایلز موریسون)، پدر مری جین (جورج واتسون)، همکار مری جین (لیلا میلر) و دیگر شخصیت‌ها اشاره کرد به جذاب‌تر شدن بازی کمک می‌کنند.

 

تصاویر جدید از Spider-Man 2

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c-%db%b2-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1/
ads
ads