داغ ترین ها :
بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران را بشناسید

بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران را بشناسید

انتخاب یخچال هم مانند انتخاب هر وسیله‌ی دیگری برای زندگی اهمیت دارد و باید خیلی از جوانب را در نظر بگیرید تا خرید خوبی داشته باشید. با انتخاب یخچال مناسب، از فضای آشپزخانه به درستی استفاده خواهد شد، جا کم نمی‌آورید، کمتر نیازمند تعمیر یخچال می‌شود و ماندگار خواهد بود. یک گروه از کسانی که می‌توانند در انتخاب یخچال نظر کارشناسانه‌ای بدهند تعمیرکاران هستند. بنابراین، این مطلب از بلاگ تکنولایف، به انتخاب بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران تعلق دارد. پس همراه ما باشید تا بتوانید یخچال فریزر مناسبی انتخاب و خریداری کنید.

 

انواع یخچال فریزر را می توانید از تکنولایف بخرید

معیار انتخاب بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران

بهترین یخچال و فریزر از نظر تعمیرکار

برای انتخاب بهترین یخچال فریزر باید خیلی موارد را در نظر بگیرید تا کمتر یخچال فریزر شما نیازمند تعمیر شود و شما را به دردسر نیندازد. معیارها و ملاک‌های زیر را برای انتخاب یخچال در نظر داشته باشید.

  • ابعاد فضایی که در اختیار داریم: اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، باید یخچال فریزری را انتخاب کنید که در فضای مورد نظر خانه جا شود. وگرنه بعدا مجبور می‌شوید دکوراسیون را بهم بریزید یا یخچال فریزر را در جای دیگری از خانه جای دهید و مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود.
  • ظرفیت یخچال و تعداد افراد خانه: یخچال‌ها گنجایش‌ مختلفی دارند و هرچه گنجایش یخچال بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. برای خانواده‌های کم جمعیت، یخچال‌های کمبو یا بالا پایینی انتخاب بهتری هستند چون هم قیمت پایین‌تری داشته و هم فضای کمتری را می‌گیرند و از فضا به بهترین نحو استفاده می‌شود. برای خانواده‌های پرجمعیت، یخچال‌ فریزرهای دوقلو خیلی بهتر خواهند بود؛ چرا که تعداد کشوها و طبقات بیشتر است و راحت‌تر مواد غذایی خانواده در داخل آن‌ها جا می‌شود.
  • تعداد طبقات: در انتخاب یخچال مناسب تعداد طبقات نیز خیلی مهم است! اگر مواد غذایی زیادی را می‌خواهید ذخیره کنید، باید تعداد طبقه‌ها و ارتفاع آن‌ها به اندازه کافی باشد.
  • نوع موتور یخچال: یخچال‌های امروزی اکثرا از موتور اینورتر استفاده می‌کنند. این مدل موتور هزینه انرژی کمتری داشته و صدای کمتری تولید می‌کند. کمتر هم پیش می‌آید که این مدل یخچال‌ها نیاز به تعمیر داشته باشند.
  • برند یخچال فریزر: یکی دیگر از معیارها برای انتخاب بهترین یخچال فریزر، برند یخچال است. بهترین مارک یخچال ایرانی از نظر خیلی از تعمیرکاران و کاربران، برند امرسان، پاکشوما و جی پلاس است و بهترین یخچال ایرانی را هم از میان همین برندها به سادگی می‌توان پیدا کرد. در میان بهترین برندهای خارجی نیز، اسمگ، دوو، سامسونگ و ال جی هستند.

برترین مارک یخچال فریزر از نظر تعمیرکاران

تنوع برند در دنیای یخچال و فریزر بی‌نظیر است. شناخت بهترین مارک یخچال اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود بودجه خود را روی برند مناسبی خرج کنید. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به مارک‌ های برتر یخچال فریزر. در لیستی که در ادامه می‌بینید، هم می‌توانید برترین مارک یخچال ایرانی و همینطور برترین مارک یخچال خارجی از نظر تعمیرکاران را مشاهده کنید. برای دیدن بهترین برند یخچال فریزر از نگاه کاربران، مطلب دیگری برای شما تهیه کرده‌ایم.

دوو

برند کره ای دوو یکی از انتخاب‌های خوبی است که خواهید داشت. این برند، یخچال فریزرهای دوقلو، ساید بای ساید، مدل‌های فریزر بالا و فریزر پایین تولید کرده که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. این یخچال‌ها دارای سیستم تصفیه هوای دوگانه هستند، سامانه کنترل سرما دارند و قابلیت فست کولینگ یا سرمایش جدید برایشان تعبیه شده است. طراحی یخچال‌ دوو ساده و مینیمال بوده و برای فضاهای مدرن بسیار گزینه های خوبی هستند.

امرسان

امرسان یک برند خوب و خوش‌نام ایرانی است که اگر می‌خواهید سراغ یک یخچال ایرانی بروید، گزینه خوبی است. یخچال‌ امرسان از طراحی متنوعی بهره می‌برند. یخچال‌های دوقلو، ساید، مدل کمبو و همینطور یخچال‌هایی با طراحی کلاسیک و رنگ‌های شاد در میان محصولات این برند به چشم می‌خورند. از مشخصات این یخچال‌ها می‌توانیم به کم صدا بودن آن‌ها، بهره وری از تکنولوژی نو فراست و مصرف انرژی بسیار بهینه آن‌ها اشاره کنیم.

ال جی

ال جی یک برند ژاپنی است که از گذشته بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و در خانه اکثر ایرانی‌ها ردی از این برند به چشم می‌خورد. به علت بادوام بودن یخچال‌های این برند و باکیفیت بودن قطعات آن از جمله موتور، از نظر تعمیرکاران این برند یکی از بهترین‌ها است و یخچال فریزرهای آن ارزش خرید بالایی دارند.

پاکشوما

یخچال فریزرهای پاکشوما گنجایش بالایی دارند و عملکرد خوب آن‌ها، شما را بی‌نیاز از تعمیر می‌کند. یخچال‌های این برند دارای مشخصاتی از جمله سیستم عیب‌یاب هوشمند، مدیریت انرژی، و سیستم سرمایش جدید است. کمپرسور آن‌ها اینورتر است و از گاز مناسب برای محیط زیست استفاده می‌کنند.

سینجر

یخچال فریزرهای سینجر از گذشته خیلی معروف بودند و خیلی از ایرانی‌ها از این محصول ملی استفاده می‌کردند. سینجر در حال حاضر نیز یک برند فوق‌العاده و درجه یک است و اگر یخچال ایرانی می‌خواهید بخرید، با اطمینان سراغ یخچال‌های سینجر بروید؛ چرا که از نظر تعمیرکاران نیز بسیار انتخاب‌ مناسبی است.

دیپوینت

برند دیپوینت یک برند ایرانی است که در سال ۱۳۹۳ کار خود را شروع کرد. محصولات دیپوینت تنوع زیادی ندارد اما ساخت باکیفیتی دارند. می‌توان گفت، این برند تمرکز را روی بالا بردن کیفیت محصولات خود گذاشته به جای تعداد و تنوع. یخچال دیپوینت در مدل‌های دوقلو، سایدبای ساید و بالا پایینی موجود هستند و یکی از گزینه‌های خوبی هستند که برای خرید می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

معرفی بهترین مدل یخچال از نظر تعمیرکاران

بعد از شناخت معیارهای درست برای انتخاب یخچال و آشنایی با برندها، نوبت معرفی مدل‌های خوبی است که تعمیرکاران تایید می‌کنند. در این بخش شما با مدل‌های مختلفی از یخچال فریزر آشنا خواهید شد که کیفیت ساخت و ارزش خرید بالایی دارند.

 

اگر بین دو مدل یخچال مردد مانده‌اید:
تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو

 

یخچال فریزر دوقلو دوو DLRF-2030

بهترین یخچال فریزر دو قلو از نظر تعمیرکاران

برای خانواده‌هایی که جمعیت بالایی دارند و مواد غذایی زیادی را در یخچال فریزر ذخیره می‌کنند، یک یخچال دوقلو ۴۰ فوتی مانند دوو DLRF-2030 انتخاب خوبی است.  یخچال آن ۳۶۱ لیتر گنجایش و فریزر نیز دارای ظرفیت ۲۳۰ لیتر است. یخچال ۵ طبقه، ۵ طبقه دیگر در درب، و ۲ کشو دارد. فریزر نیز ۲ طبقه و ۵ کشو دارد. بنابراین همه چیز به راحتی در این دو فضا جا می‌گیرد و اصلا فضا کم نمی‌آورید. سامانه گردش هوای چند گانه باعث می‌شود یخچال فریزر بو نگیرد و مواد غذایی سالم و تازه بمانند. این مدل یخچال نیز مانند اکثر یخچال فریزرها نوفراست بوده و دیگر خبری از برفک و تلاش برای آب کردن آن ها نیست. فناوری سرمایش و انجماد سریع  نیز مزیت دیگر این دستگاه است و باعث می‌شود مواد غذایی خیلی زود به انجماد برسند و سالم بمانند. این یخچال، دارای فناوری کاهش انرژی است و صدای بسیار کمی هم دارد. بنابراین هزینه برق کاهش پیدا می‌کند.

قیمت یخچال DLRF-2030

یخچال فریزر ساید بای ساید کنوود KSB 8034 S

یخچال فریزر ساید بای ساید کنوود

این یخچال نیز انتخاب بسیار خوبی از برند کنوود است. یخچال ساید بای ساید با ۸۰۰ لیتر گنجایش کلی (۵ طبقه یخچال، ۵ طبقه درب یخچال، ۲ کشو، ۴ طبقه فریزر، ۴ طبقه درب فریزر و ۲ کشو) فضای بسیار خوبی برای جاسازی دارد. میزان صدایی که تولید می‌کند تنها ۴۳ دسی بل است و از سروصدای یخچال‌های قدیمی که در مواقع سکوت بسیار آزاردهنده بود، دیگر نیست. این یخچال فریزر ساید خوب دارای فناوری انجماد سریع، قفل کودک و همینطور سیستم چندگانه گردش هوا است که محیط یخچال را بسیار سرد و تازه می‌کند.

قیمت یخچال KSB 8034 S

یخچال فریزر امرسال BFN20D321-CLA

یخچال امرسان مدل قدیمی و کلاسیک

یخچال‌هایی که به سبک یخچال‌های رنگارنگ قدیمی هستند این روزها خیلی طرفدار دارند. امرسان نیز به سراغ این مدل یخچال ها رفته و به سبک آن‌ها یخچال‌های جذابی طراحی کرده است.

این یخچال فریزرها مدل بالا پایینی هستند و برای خانه‌های کم جمعیت، فروشگاه‌ها و آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند.

۴ طبقه برای یخچال (۲۳۰ لیتر ظرفیت) و ۳ کشو برای فریزر (۷۷ لیتر ظرفیت) تعبیه شده و یخچال روی فریزر قرار گرفته است. رده مصرف انرژی A است که یک امتیاز محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که امرسال علاوه بر کار روی طراحی یخچال، روی کارآمد بودن و کم مصرف بودن آن هم تمرکز داشته است. این یخچال نیز نوفراست است و با وجود جمع‌وجور بودن، فضای داخلی آن کاملا بهینه طراحی شده است.

قیمت یخچال BFN20D321-CLA

یخچال فریزر پاکشوما RCP 495

پاکوشما یخچال فریزر

این یخچال فریزر نیز بالا پایینی است و در بخش بالایی، یخچال را داریم و فریزر زیر آن قرار گرفته است. یخچال ۴ طبقه دارد و برای فریزر ۵ کشو در نظر گرفته شده. گنجیش کلی ۵۳۰ لیتر است و فضای خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. خوشبختانه از فضا نیز به‌درستی استفاده شده و بخش‌های مختلف یخچال جایی برای ذخیره سازی دارند.

نوار درزگیر یخچال آنتی باکتریال است و فضای داخلی را کاملا پاکیزه نگه می‌دارد. گردش هوا نیز سیستم هوشمندی دارد و باد سرد را در داخل یخچال به خوبی می‌چرخاند.

قیمت یخچال RCP 495

یخچال فریزر دیپوینت Discover-H

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

دیسکاور یکی از یخچال‌های خوب برند دیپوینت است که فریزر در بالای یخچال تعبیه شده است. در بخش میانی یخچال نیز بخش نوشیدنی‌ها قرار گرفته که می‌توانید بدون باز کردن درب یخچال، تنها این بخش را باز کنید.

گنجایش یخچال ۳۹۶ لیتر است و فریزر ۱۷۰ لیتر ظرفیت دارد. در مجموع، یک فضای ۵۶۶ لیتری برای ذخیره سازی در اختیار شما خواهد بود. یخچال دارای ۴ طبقه، ۳ طبقه در درب و ۲ کشو است. فریزر نیز ۳ طبقه و ۲ طبقه جداگانه در درب خود دارد. نمودار مصرف انرژی A است و یک یخچال کم مصرف و بی‌صدا به شمار می‌رود.

قیمت یخچال Discover-H

جمع‌بندی

در این مطلب، بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران را بررسی کردیم. برندها و همینطور یخچال‌هایی را معرفی کردیم که از نظر تعمیرکاران، با کیفیت بالایی ساخته شدند و نیاز چندانی به تعمیر شدن پیدا نمی‌کند. این مطلب، می‌تواند برای کسانی که به فکر خرید یک یخچال فریزر جدید افتاده‌اند و همینطور کسانی که نگرانند جنس نامرغوب تهیه کنند، بسیار مناسب باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-fridge-maintenance-choice/
ads
ads