داغ ترین ها :
اولین تصویر از سریال The Last of Us منتشر شد

اولین تصویر از سریال The Last of Us منتشر شد

احتمالا همه کسانی که با جهان بازی‌های ویدیویی آشنا هستند، نام مجموعه The Last of Us را شنیده‌اند. این فرنچایز فعلا در دو نسخه عرضه شده و توانسته با عملکرد فوق‌العاده‌اش طرفداران زیادی پیدا کند. این محبوبیت موجب شد که شبکه HBO دست به ساخت سریالی با اقتباس از این بازی ویدیویی بزند. امروز اولین تصویر از سریال The Last of Us منتشر شد. برای مشاهده این تصویر در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

HBO بالاخره اولین تصویر از سریال The Last of Us را منتشر کرد. این سریال با اقتباس از ویدیو گیمی با همین نام در دست ساخت قرار دارد و تماشای اولین تصویر از این مجموعه تلویزیون برای کسانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، حس و حال متفاوتی دارد.

در اولین تصویر از سریال لست اف اس ما جوئل (Joel) با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و الی (Ellie) با بازی بلا رمزی (Bella Ramsey) را می‌بینیم. در این تصویر چهره آن‌ها دیده نمی‌شود و پشت آن‌ها به دوربین است. با این حال با دیدن این عکس متوجه می‌شویم که HBO در ساخت دقیق و اقتباس حساب شده از این بازی بی‌نظیر در مسیر درستی قرار دارد. اگر به لباس‌ها و کوله‌پشتی جوئل و الی در این تصویر نگاه کنید، متوجه شباهت ظاهری آن‌ها با کاراکترهای بازی خواهید شد.

تصویر چیز زیادی برای ارائه ندارد و جدای از حضور شخصیت‌های اصلی سریال، ما شاهد حضور یک لاشه هوایپما در عکس هستیم. شاید از وجود این هواپیما بتوانیم سرنخ‌هایی درباره داستان سریال The Last of Us به دست آوریم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اولین تصویر از سریال The Last of Us منتشر شد

اولین تصویر از سریال The Last of Us

سریال لست اف اس در حال حاضر در ایالت آلبرتا کشور کانادا در حال فیلم‌برداری است. اما به نظر می‌رسد که برای تماشای آن روی شبکه HBO باید زمان زیادی منتظر بمانیم. در واقع آن طور که از شواهد پیدا است، نباید پیش از ماه ژوئن سال 2022 انتظار پایان مرحله فیلم‌برداری را داشته باشیم. در نتیجه باید زمان زیادی انتظار بکشیم تا نهایتا بتوانیم این سریال را روی نمایشگر خانه خود ببینیم.

از جمله بازیگرانی که در این سریال کنار بلا رمزی و پدرو پاسکال ایفای نقش می‌کنند، می‌توان به گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی (Tommy)، مارلی دندریچ (Merle Dandridge) در نقش مارلین (Marlene)، جفری پیرس (Jeffrey Pierce) در نقش پری (Perry) و آنا تورو (Anna Torv) در نقش تس (Tess) اشاره کرد.

فیلم‌نامه سریال The Last of Us توسط کریگ مازن (Craig Mazin) که سابقه فیلم‌نامه نویسی مینی‌سریال چرنوبیل (Chernobyl) را در کارنامه دارد و نیل دراکمن (Neil Druckmann)، رئیس استودیو ناتی داگ (Naughty Dog)، نوشته شده است. انتظار می‌رود این سریال تلویزیونی در سال آینده میلادی پخش شود. با توجه به این که به نظر می‌رسد فیلم‌برداری تا 9 ماه دیگر هم به پایان نرسد، نباید تعجب کرد اگر پخش آن برای ماه‌های پایانی سال 2022 برنامه‌ریزی شود.

 

 

وجود لاشه هواپیما در اولین تصویر از سریال The Last of Us چه معنایی دارد؟

عکس سریال The Last of Us

جالب‌ترین نکته اولین تصویر سریال The Last of Us همان لاشه هواپیمایی است که جوئل و الی در حال تماشا آن هستند. در نسخه اول از فرنچایز لست اف اس که سریال بر اساس آن در حال ساخت است، هیچ مرحله یا بخش داستانی وجود ندارد که یک لاشه هواپیما در آن نقش اساسی داشته باشد.

البته ما همین حالا هم می‌دانیم که سریال قرار نیست تمام بخش‌های بازی The Last of Us را مو به مو روایت کند، بلکه سریال تفاوت‌های خاص خود را خواهد داشت. مازین در ماه آگوست در مصاحبه با BBC به این موضوع اشاره کرد و گفت که فیلم‌نامه سریال لست اف اس گستردگی بیشتری دارد و بخش‌های متفاوتی در آن وجود خواهد داشت.

مشخص نیست محیطی که در این تصویر می‌بینیم در یکی از قسمت‌های سریال نقش محوری دارد یا نه. ممکن است که جوئل و الی صرفا در حال گذشتن از کنار این هواپیما باشند. شاید هم بخواهند به آن سر بزنند تا بتوانند کمی آذوقه و تجهیزات پیدا کنند. اگر هوایپما نقشی مهم‌تری داشته باشد، پس احتمالا این محیط نیز حداقل در یک قسمت از سریال The Last of Us نقش محوری خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که جوئل و الی یک شب را در داخل این هواپیما بگذرانند و ممکن است در آن سکانس‌ها شاهد گفتگوی صمیمانه آن‌ها باشیم. شاید هم در همین جا صحنه‌ای را ببینیم که جوئل به الی آموزش گیتار می‌دهد. دراکمن در مصاحبه با رسانه IGN اعلام کرد که آن‌ها در سریال لست اف اس به دلیل تفاوت مدیوم ارائه داستان، تاثیرگذاری اتفاقات بیشتر خواهد بود.

البته جوئل در نسخه اول به الی گیتار آموزش نمی‌دهد، اما آیا در مجموعه تلویزیونی لست اف اس شاهد این اتفاق خواهیم بود؟ با این حال اگر این هواپیما را در سریال ندیدید هم نباید تعجب کنید. زیرا بسیاری از این موارد صرفا برای یک عکس طراحی شده و در نسخه نهایی حذف می‌شوند.

نظر شما درباره سریال The Last of Us چیست؟ به نظر شما می‌تواند یک اقتباس خوب از صنعت بازی‌های ویدیویی باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

گیمرها مطلب زیر را از دست ندهند:

بررسی بازی Death Stranding: Director’s Cut

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/the-last-of-us-shows-first-image/
ads
ads