داغ ترین ها :
معرفی بهترین مانیتور های گیمینگ 4k بازار ایران

معرفی بهترین مانیتور های گیمینگ 4k بازار ایران

اگر می‌خواهید برای تماشای باکیفیت‌تر انواع محتوا یا بازی کردن در یک نمایشگر مرغوب،‌ یک مانیتور گیمینگ 4k تهیه کنید، ما این مطلب را به معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ 4k اختصاص داده‌ایم. همراه ما باشید تا بهترین مدل‌ها را بشناسید.

بهترین مانیتور گیمینگ 4k

شاید انتخاب یک مدل به عنوان بهترین مانیتور 4k خیلی راحت نباشد. بنابراین در این بخش به شما تعدادی از بهترین مانیتورهای گیمینگ 4k را معرفی می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید انتخاب کنید.

مانیتور ایسوس ROG Swift PG65UQ

بهترین و گرانترین مانیتور گیمینگ ایسوس

ویژگی‌های این مانیتور به طور خلاصه  
اندازه نمایشگر ۶۵ اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
نوع پنل VA
نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

این مانیتور را به طور جدی می‌توانیم یکی از بهترین مانیتورهای سری راگ از برند ایسوس بدانیم. مانیتور گیمینگ ایسوس PG65UQ صفحه نمایش تخت به اندازه ۶۵ اینچ با پنل VA دارد و از رزولوشن 4K یا اولترا اچ دی بهره می‌برد. به خاطر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و زمان پاسخگویی ۴ ثانیه ای، این مانیتور یک گزینه بسیار ایده‌ال برای گیمینگ، کارهای گرافیکی و حتی یک کاربری ساده و عمومی مانند تماشای فیلم و سریال است.

ابعاد این مانیتور ۳۸.۹۸۲ در ۹۴.۶۹ در ۱۴.۴۸ سانتی متر است و دو اسپیکر ۱۵ واتی دارد. در قاب بدنه این مانیتور، می‌توانید ۴ پورت HDMI، دو پورت USB-A و همینطور پورت USB-B پیدا کنید اما خبری از DVA، پورت VGA و همینطور خروجی هدفون نیست.

 

قیمت مانیتور ROG Swift PG65UQ

 

انواع مانیتور گیمینگ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

مانیتور سامسونگ LS32BG850 NMXUE

مانیتور خمیده اولترا اچ دی سامسونگ

ویژگی‌های این مانیتور به طور خلاصه  
اندازه نمایشگر ۳۲ اینچ
نوع صفحه نمایش منحنی
نوع پنل VA
نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز

این مانیتور با کیفیت 4k که از سری Odyssey G8 است، دیگر گزینه‌ایست که با نمایشگر ۳۲ اینچی خود که نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد در لیست ما جای گرفته است. این محصول صفحه نمایش منحنی دارد و پنلی که برای آن استفاده شده یک پنل VA با روکش مات است که روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. زمان پاسخگویی این مانیتور تنها ۱ میلی ثانیه است. بنابراین در بازی هایی که نیاز به سرعت عمل بالا دارند، عملکردی فوق‌العاده خواهید داشت.

این مانیتور قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و از پایه دیواری هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین آزادی عملکرد بیشتری در کار با آن خواهید داشت. همچنین اگر بخواهیم سراغ پورت‌های آن برویم، باید گفت که مانیتور سامسونگ LS32BG850 NMXUE دو درگاه HDMI، یک درگاه Display Port، خروجی هدفون و دو درگاه USB است. اما خبری از اسپیکر و پورت‌های VGA و DVI نیست.

 

قیمت مانیتور LS32BG850 NMXUE

 

 

مانیتور گیمینگ ام اس آی Optix MPG321UR-QD

بهترین مانیتور ام اس ای برای گیمینگ

ویژگی‌های این مانیتور به طور خلاصه  
اندازه نمایشگر ۳۲ اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
نوع پنل IPS
نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

این مانیتور تخت ۳۲ اینچ دیگر گزینه‌ی ما در لیست بهترین مانیتور گیمینگ 4k است. پنل IPS، قابلیت نمایش بیش از یک میلیارد رنگ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی با تاخیر ۱ میلی ثانیه، از مواردی هستند که این محصول را برای شما جذاب خواهند کرد.

این مانیتور پوشش مات دارد و شدت روشنایی آن ۴۰۰ نیت است. بدنه مانیتور قابلیت چرخش تا ۳۰ درجه به طرفین را دارد و می‌توانید آن را با کمک پایه دیواری به دیوار هم نصب کنید. حاشیه‌های مانیتور بسیار کم بوده و فضای زیادی را در اختیار کاربر می گذارد. در قاب اطراف مانیتور نیز می‌توانید پورت‌های مختلفی را مشاهده کنید. از این پورت‌ها می‌توانیم به ۱ خروجی هدفون، ۲ عدد پورت HDMI که از رزولوشن 4k کاملا پشتیبانی می‌کند، ۱۰ پورت مختلف USB و همینطور یک پورت دیسپلی پورت. البته، خبری از بلندگو در آن نیست. این مانیتور را می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌ها بدانید اگر قرار است دستگاه‌های مختلفی را به آن متصل کنید.

 

قیمت مانیتورOptix MPG321UR-QD

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع کنسول بازی به تکنولایف مراجعه کنید

 

مانیتور گیم ال جی 32UQ750

مانیتور گیم ال جی 32UQ750

ویژگی‌های این مانیتور به طور خلاصه  
اندازه نمایشگر ۳۱٫۵ اینچ
نوع صفحه نمایش خمیده
نوع پنل VA
نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

مانیتور از ال جی یک مانیتور خمیده است که سایز نمایشگر آن ۳۱.۵ اینچ بوده و پنلی که برای آن استفاده شده، VA است. این مانیتور دارای رزولوشن UHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. بنابراین اگر گیمر هستید و به پنل‌های خمیده هم نیاز دارید، همچنین می‌خواهید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید، این مانیتور می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

روشنایی مانیتور در بیشترین حالت ۴۰۰ نیت است و به خاطر داشتن فناوری Flicker free، به چشم‌ها آسیب نمی‌زند و از خستگی آن‌ها پیشگیری می‌کند. در این محصول دو پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت دیسپلی و ۳ خروجی هدفون دیده می‌شود. ۲ بلندگو که هر کدام ۵ وات هستند نیز سیستم صوتی مانیتور را تشکیل می‌دهند.

 

قیمت مانیتور UQ750

 

 

مانیتور ایسوس VG28UQL1A

مانیتور ۲۸ اینچی ایسوس VG28UQL1A

ویژگی‌های این مانیتور به طور خلاصه  
اندازه نمایشگر ۲۸ اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
نوع پنل IPS
نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

مانیتور ایسوس مدل VG28UQL1A یک مانیتور تخت جذاب ۲۸ اینچی است که پنل IPS دارد و رزولوشن آن 4K می‌باشد. این مانیتور برای گیمینگ خیلی مناسب است و نسبتا آن را یک مانیتور گیمینگ خوش قیمت می‌توانیم بدانیم.

ابعاد مانیتور با پایه برابر با ۶۳.۹۵ در ۵۳.۹۸ در ۲۱.۳۸ سانتی متر بوده و وزن آن نزدیک به ۷ کیلوگرم می‌رسد. این مانیتور از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و تاخیر ۱ میلی ثانیه بهره می‌برد که قابلیت همگام سازی دارد. نمایشگر مات است و تکنولوژی Flicker-free دارد؛ به همین خاطر، در اثر استفاده طولانی از سیستم خبری از خستگی چشم و فشار وارد شدن به آن نخواهد بود.

این مانیتور نیز از پایه دیواری پشتیبانی می‌کند و قابلیت چرخش عمودی و افقی هم دارد. ۲ اسپیکر دارد که توان هر کدام ۲ وات است و تنوع خوبی از پورت‌ها در آن دیده می‌شود. دو پورت USB، یک پورت دیسپلی پورت، خروجی هدفون و دو پورت HDMI در این مانیتور دیده می‌شود.

 

قیمت مانیتور VG28UQL1A

 

جدیدترین مدل های پلی استیشن 5 و ایکس باکس را می توانید از تکنولایف تهیه کنید

 

مانیتور ام اس ای G281UV

بهترین مانیتورهای گیمینگ 4k - مانیتور ام اس ای G281UV

ویژگی‌های این مانیتور به طور خلاصه  
اندازه نمایشگر ۲۸ اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
نوع پنل IPS
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز

مانیتور دیگر در بین بهترین مانیتورهای 4k مناسب گیمینگ، این محصول از برند MSI است. این مانیتور تخت بوده و اندازه نمایشگر آن ۲۸ اینچ است. پنل IPS با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۴ میلی ثانیه و رزولوشن ۴k آن را به مانیتوری خوش قیمت و خوش ساخت تبدیل کرده است. این محصول دارای پوشش مات است که به خاطر فناوری Flicker free به چشم‌ها آسیبی نمی‌رساند. میزان روشنایی آن ۴۰۰ نیت بوده و دارای کنتراست رنگی ۱۰۰۰:۱ می‌باشد.

این مانیتور گیمینگ، درگاه USB، ورودی صدا و پورت‌های VGA و DVI ندارد. اما دو پورت HDMI،‌یک پورت دیسپلی و یک خروجی هدفون برای آن در نظر گرفته شده است. اگر یک مانیتور گیمینگ با کیفیت اما ارزان قیمت می‌خواهید، این گزینه برای شما انتخاب مناسبی است.

 

قیمت مانیتور G281UV

مانیتور گیمینگ 4k سامسونگ LS28BG702EMXUE

مانیتور سامسونگ اودیسه جی ۷

ویژگی‌های این مانیتور به طور خلاصه  
اندازه نمایشگر ۲۸ اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
نوع پنل IPS
نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

این مانیتور از سری Odyssey G7 است. نوع نمایشگر مات بوده و اندازه آن ۲۸ اینچ است. پنلی که سامسونگ در LS28BG702EMXUE استفاده کرده یک پنل تخت از نوع IPS است که به طور معمول در مانیتورهای این رنج قیمتی استفاده می‌شود. رزلوشن صفحه نمایش هما نطوری که انتظار می‌رود 4k یا UHD بوده و نوید یک تجربه کاربری بسیار خوب را می‌دهد.

نرخ نوسازی در حالت حداکثری ۱۴۴ هرتز است که زمان پاسخگویی آن ۱ میلی ثانیه می‌باشد. فیلتر نور آبی نیز از آسیب دیدن چشم‌ها جلوگیری می‌کند. این مانیتور دارای ابعاد ۶۳.۷۹ در ۵۷.۷۰ در ۲۴.۴۸ سانتی متر می‌باشد و ۷ کیلوگرم وزن دارد. از پایه دیواری پشتیبانی می‌کند، قابلیت چرخش دارد و می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید. در این مانیتور، پورت USB و ورودی صدا وجود ندارد؛ اما برای استفاده شما، خروجی هدفون، دیسپلی پورت و درگاه HDMI تعبیه شده است. همچنین، این محصول اسپیکر نیز دارد.

 

قیمت مانیتور LS28BG702EMXUE

 

جمع‌بندی

مانیتور 4k، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم می‌زند. تمامی مانیتورهایی که در این لیست معرفی شدند، دارای مشخصات خوبی هستند که ارزش خرید آن‌ها را تایید می‌کند و این مانیتورها را برای گیمینگ، برنامه‌نویسی، کارهای گرافیکی و همینطور یک کاربری ساده مثل فیلم دیدن و وب‌گردی انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین مانتور گیمینگ 4k کدام است؟

مانیتور مانیتور سامسونگ LS32BG850 NMXUE از سری odyssey G8 یکی از بهترین مانیتورها با این رزولوشن است که می‌توانید تهیه کنید.

گران ترین مانیتور 4k کدام است؟

مانیتور ROG Swift PG65UQ از برند ایسوس در حال حاضر یکی از مانیتورهای گران گیمینگ با رزولوشنUHD محسوب می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-4k/
ads
ads