داغ ترین ها :
بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

بازی‌های شبیه‌ساز یکی از آثار پرطرفدار در بین گیمرها هستند و شاید شما هم یکی از علاقمندان به این سبک از بازی‌ها باشید. اگر خود را از جمله دوست‌داران این سبک می‌دانید، می‌توانید در ادامه به لیستی از بهترین بازی های شبیه سازی دسترسی پیدا کنید. در ادامه این مقاله با بلاگ تکنولایف همراه باشید.

بازی‌های شبیه‌ساز آثاری هستند که تلاش می‌کنند بخشی از زندگی واقعی را برای ما در نمایشگرهای‌مان به نمایش درآورند و حس حضور در دنیای واقعی را به گیمرها القا کنند. در واقع به لطف این بازی‌ها ما می‌توانیم با هزینه و ریسک کم‌تر چیزهایی را تجربه کنیم که شاید در زندگی واقعی هیچگاه موفق به تجربه‌شان نخواهیم شد. این آثار سبک و سیاق‌های مختلفی دارند. در واقع در لیست بهترین بازی های شبیه سازی می‌توان آثار متنوعی را یافت؛ از اثری که در آن می‌توان برای خود سیستم گیمینگ بست تا بازی‌هایی که در آن‌ها می‌توان به مدیریت یک رستوران پرداخت یا خلبانی را تجربه کرد. پس اگر دوست دارید در دنیای بازی‌های ویدیویی خود را سرگرم کنید یا به سراغ تجربه شغل رویایی‌تان بروید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

انواع کنسول بازی را می توانید با قیمت مناسب از تکنولایف بخرید: قیمت کنسول

بازی Stardew Valley

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4 | پلی استیشن ویتا | نینتندو سوییچ | موبایل

بازی Stardew Valley یک اثر بسیار پرطرفدار است که در واقع المان‌های کلاسیک مزرعه‌داری در شبیه‌سازهایی مثل Harvest Moon را به شکلی امروزی و خاص ارائه می‌دهد و بهترین بازی شبیه سازی اندروید محسوب می‌شود. در ظاهر این اثر یک شبیه‌ساز مزرعه‌داری معمولی است که در آن می‌توان با آبیاری گیاهان دست به پرورش محصولات مختلف زد. اما در واقع این مورد از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید یک شبیه‌ساز اجتماعی به حساب می‌آید.

در بازی Stardew Valley شما باید وظایف مختلف را انجام دهید و با ساکنان منطقه ملاقات کنید. در این میان خود را میان یک شبکه پیچیده از روابط خواهید یافت و با رویاها و چالش‌های مختلف شخصیت‌ها آشنا خواهید شد.

این بازی یک اثر فوق‌العاده و پر از جادو، هیولا و گیاهان خاص است. شاید برای‌تان عجیب به نظر برسد، اما جامعه‌ای که در این اثر با آن مواجه می‌شوید، خیلی واقعی جلوه می‌کند.

بازی Railway Empire

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4

وقایع بازی Railway Empire در بین سال‌های 1830 تا 1930، عصر طلایی راه‌آهن در آمریکا، جریان دارد و شما در این اثر نقش مالک جاه‌طلب یک شرکت راه‌آهن تازه‌تاسیس را برعهده دارید. گیمر باید در این بازی برنامه منظمی برای قراردادن ریل‌های راه‌آهن در نظر داشته باشد تا بتواند کاری کند بیش از 40 قطار تاریخی بتوانند به شکلی مناسب روی آن‌ها به حرکت درآیند. به یاد داشته باشید که هرچند ساخت خطوط راه‌آهن در مسیرهای مستقیم در بلندمدت برای‌تان سودآوری بیش‌تری خواهد داشت، اما هزینه‌ای که روی دست‌تان می‌گذرد هم ممکن است به ورشکستگی‌تان منجر شود. در بازی Railway Empire صرفا سروکار شما با ساخت ریل‌های قطار نخواهد بود و می‌توانید دست به شخصی‌سازی بخش‌های مختلف هم بزنید. علاوه بر این، این اثر از لیست بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر به شما اجازه می‌دهد که کارمندان خود را استخدام کنید و حتی می‌توان تعیین کرد که چه محموله‌هایی توسط قطارها می‌توانند جابه‌جا شوند.

اگر دوست دارید در مکان‌های به جز آمریکا هم به ساخت راه‌آهن مشغول شوید، خبر خوبی برای‌تان داریم. بازی Railway Empire که جزو بهترین بازی های شبیه سازی است، در DLC منتشر شده به شما اجازه می‌دهد کسب و کارتان را به اروپا، آمریکای جنوبی و کانادا هم توسعه دهید.

 

پیشنهاد مطالعه برای گیمرها:
بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC

 

بازی Thief Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | نینتندو سوییچ

آیا خود را یک خلافکار زبده می‌دانید؟ در صورتی که جوابتان مثبت است، بازی Thief Simulator از Noble Muffins به دردتان نمی‌خورد. اما اگر صرفا کسی هستید که گاهی در ذهن‌تان کارهای مجرمانه کوچک انجام می‌دهید، این اثر جهان‌باز شبیه‌ساز سرقت درست همان چیزی است که می‌خواهید.

خانه همسایه‌هایتان را زیر نظر بگیرید و به رفت و آمدها توجه کنید تا از عادت‌های روزانه ساکنین مطلع شوید. پس از آن باید به سراغ ون مشکی رنگ‌تان رفته و هر آن چه به دردتان می‌خورد را جمع‌آوری کنید. شما باید در این مورد از بهترین بازی های شبیه سازی قفل‌ها را باز کنید، دست به هک سیستم‌های امنیتی بزنید و از طریق پنجره‌ها به درون خانه‌های همسایه‌ها بروید تا به بهترین آدم بد محله تبدیل شوید. فقط حواستان باشد که گیر نیفتید.

بازی Euro Truck Simulator 2

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی

چه کسی فکر می‌کرد که یک بازی رانندگی ماشین سنگین انقدر اعتیادآور باشد؟ به نظر می‌رسد استودیو SCS Software می‌دانسته که یک بازی در این سبک می‌تواند چنین پتانسیلی داشته باشد. بازی Euro Truck Simulator 2 که توسط این استودیو ساخته شده در حال حاضر یکی از آثاری است که روی استیم امتیازات بالایی را کسب کرده و حتی از آثاری نظیر Dishonored، Civilization V و Half-Life 2 رتبه بهتری دارد. واقعیت این است که این بازی شبیه سازی برای کامپیوتر هم بسیار آرامش‌بخش بوده و هم شدیدا جذاب و سرگرم‌کننده است. گیمرها در این اثر می‌توانند سفری لذت‌بخش را در جاده‌های مختلف تجربه کنند و در این میان باید استراتژی مناسبی هم برای خود داشته باشند تا به مشکلاتی مثل کمبود بنزین، نداشتن پول کافی و عدم توانایی ارتقا قطعات و تعمیر کردن وسیله نقلیه‌تان برنخورند. بزرگ‌ترین دستاورد بازی Euro Truck Simulator 2 این است که به اثر تبدیل نشده که صرفا علاقمندان به دنیای ماشین‌های سنگین را جذب کند، بلکه قادر است حتی کسانی که ذره‌ای به رانندگی در جاده‌های آزاد علاقه دارند را هم به سوی خود بکشاند.

بازی Two Point Hospital

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4 | نینتندو سوویچ

در این مورد از بهترین بازی های شبیه سازی شما وظیفه مدیریت یک بیمارستان را برعهده خواهید داشت. در واقع وظیفه شما این است که مطمئن شوید درمانگاه جدید Two Point County به خوبی تجهیز شده و می‌تواند به تمامی بیمارانی که مراجعه می‌کنند، خدمات‌رسانی کند.

مثل اکثر بازی‌های شبیه‌سازی در این اثر هم هدف این است که بین بودجه و تقاضا توازن برقرار کنید تا بتوانید به آرامی محیط مربوط به سلامت و درمان خود را گسترش دهید. بازی Two Point Hospital در واقع یک دنباله معنوی برای بازی Theme Hospital است که در سال 1997 منتشر شده بود و بسیاری از المان‌های دوست‌داشتنی در آن اثر را در خود دارد.

بخش بصری جالب و شوخی‌ها در این اثر بیش از سایر جنبه‌ها خودنمایی می‌کنند. سازندگان به خوبی توانسته‌اند ریتم بازی را به شکلی مناسب پیاده‌سازی کنند و شما در این میان باید برای رسیدن به حداکثر اثربخشی دست به گرفتن تصمیمات هوشمندانه بزنید. اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز هستید که بتواند یک تجربه شبیه‌ساز بیمارستان را به شکلی عالی ارائه دهد، پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغ بازی سرگرم‌کننده Two Point Hospital بروید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی های آیفون

 

بازی Chef Life: A Restaurant Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

بازی Chef Life: A Restaurant Simulator به شما کنترل کامل را در همه‌ی کارها خواهد داد و شما می‌توانید از ظاهر رستوران گرفته تا موقعیت مکانی مواد غذایی در بشقاب‌ها، همه چیز را خودتان مدیریت کنید. مدیریت رستوران کار چالش‌برانگیزی است و شما در کنار این که باید بشقاب‌ها مرتب سر هر میز قرار دهید، مجبور خواهید بود به بخش تامین‌کننده‌ها هم نظارت داشته باشید تا مطمئن شوید مواد اولیه کافی همیشه در اختیارتان قرار دارد. همچنین وظیفه تنظیم شیفت‌های کاری کارکنان هم برعهده خودتان خواهد بود. اگر در این کار به مشکل بخورید، حسابی به دردسر خواهید افتاد، اما در صورتی که با دقت همه‌ی کارها را مدیریت کنید، رستورانی عالی خواهید داشت.

بازی Not for Broadcast

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی

در دنیای تلویزیون همه‌چیز سریع اتفاق می‌افتد و محیط کاری این حوزه بسیار استرس‌زا است. ما در این اثر به یک دنیای موازی در دهه 80 میلادی می‌رویم؛ جایی که پخش‌های تلویزیونی به شدت سانسور می‌شوند. در بازی Not for Broadcast وظیفه شما چیزی نیست جز حذف بخش‌هایی که نباید در تلویزیون پخش شوند. در واقع شما پشت میز تدوین یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های خبری تلویزیون که National Nightly News نام دارد، می‌نشینید. گیمر در این اثر وظیفه دارد محتوایی که فاقد صلاحیت پخش است یا ممکن است وضعیت نامناسبی را به وجود آورد، حذف کند. این شما هستید که باید آن چه قرار است در تلویزیون نمایش داده شود را تعیین کرده و تیتر خبرهایی که قرار است به دنیا مخابره شوند را انتخاب کنید. در این بازی هم مثل اثر مشابهی به نام Papers Please که شبیه‌ساز بروکراسی است، گیمر می‌تواند اگر خواست بر اساس وظایف خود همه‌ی کارها را انجام دهد یا به صورت تعمدی مشکل‌ساز شود. شما برای تصمیم‌گیری در این خصوص فقط چند ثانیه زمان خواهید داشت، چون خبرها به صورت زنده پخش می‌شوند. این بازی قدیمی که به شکل جالبی از فوتیج لایو اکشن تلویزیون استفاده می‌کند،‌ بسیار سرگرم‌کننده است و گیم‌پلی جالبی دارد. بازی Not for Broadcast تا حدی شما را از نظر اخلاقی هم محک می‌زند، در نتیجه تجربه آن خالی از لطف نیست.

بازی Farming Simulator 22

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4 | ایکس باکس سری ایکس و اس | پلی استیشن 5 | نینتندو سوویچ

هسته Farming Simulator همان چیزی است که قبلا بود: خرید زمین‌های بیش‌تر، ارتقا تجهیزات و لذت بردن از کارهای روزمره در تپه‌های سرسبز. تعداد بسیار زیادی دستگاه و تجهیزات در بازی Farming Simulator 22 در اختیار شما قرار دارند و بسیاری از این لوازم با برندهایی در بازی قرار داده شده‌اند که برای کشاورزان آشنا خواهد بود. پس اگر می‌خواهید بدون کثیف کردن خودتان، تجربه‌ای از مزرعه‌داری را کسب کنید، این اثر همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این نسخه فقط از نظر کیفیت بصری، قابلیت‌های شخصی‌سازی مزرعه‌ها و اسب‌هایی که می‌توان روی‌شان سوار شد نسبت به نسخه‌های پیشین دست‌خوش تغییر شده است. این اثر نه تنها یکی از بهترین بازی های شبیه سازی به حساب می‌آید، بلکه می‌توان آن را با اختلاف برتر از تمامی نسخه‌های پیشین مجموعه دانست. شما می‌توانید به لطف قابلیت کراس پلی این اثر را با دوستان‌تان هم تجربه کنید.

بازی Planet Coaster

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4

مشخصا نمی‌توان لیستی از بهترین بازی های شبیه سازی ساخت، ولی در آن به صدای جیغ و فریادی که از پارک‌ها با وسایل ترسناک به گوش می‌رسد، اشاره نکرد. بالاخره هر چه نباشد همه با اختیار خودشان برای تجربه چنین سرگرمی‌های ترسناکی هزینه می‌کنند. بازی Planet Coaster اثری از Frontier Developments است که یکی از استودیوهای متخصص در ساخت آثار مدیریتی و شبیه‌سازی به حساب می‌آید. این بازی شما را به شدت به یاد مجموعه Rollercoaster Tycoon خواهد انداخت. گیمرها می‌توانند در این اثر دیزنی‌پارک خاص خودشان را بسازند و چیزهایی را به محیط اضافه کنند که خود عاشق تجربه کردنشان هستند. از آن جایی که بازی Planet Coaster جزئیات فراوانی دارد و وظیفه مدیریت همه چیز بر عهده کاربر است، شاید در ابتدا کمی برای گیمرهای جدید پیچیده به نظر برسد. اما پس از این که اصول بازی را یاد گرفتید، متوجه می‌شوید با اثری روبه‌رو هستید که هیچ محدودیتی در آن نخواهید داشت. امکان ندارد از نظر آیتم‌های جدید در این بازی دچار کمبود شوید، چرا که DLCهای فراوانی برای این اثر منتشر شده که به لطف آن‌ها می‌توانید پارکتان را هر طور که می‌خواهید طراحی کنید. پس اگر به دنبال یک اثر شبیه‌سازی تمام‌عیار هستید، بازی Planet Coaster همان چیزی است که باید به سراغش بروید.

بازی Cooking Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4 | نینتندو سوییچ

تا به حال دوست داشته‌اید تنها عضو یک آشپزخانه حرفه‌ای باشید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، بازی Cooking Simulator برای شما ساخته شده تا در یک آشپزخانه که به صورت واقع‌گرایانه طراحی شده، مهارت‌هایتان را به چالش بکشد. اگر پیش‌تر تنها تجربه‌تان از یک شبیه‌ساز آشپزی Cooking Mama بوده است، این اثر را به مثابه گذر از آشپزی با ماهیتابه به آشپزی با آتش در نظر بگیرید. این اثر تجربه‌ای بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود و آشپزی شما صرفا محدود به هم زدن محتوای ظرف با یک قاشق چوبی محدود نمی‌شود. در عوض شما باید به شکلی دقیق تمام مواد اولیه را اندازه‌گیری کنید، دست به قطعه قطعه کردن گوشت و سبزی بزنید و همه را در ظرفی مناسب بپزید. در این بین احتمال بروز خرابکاری هم وجود دارد. یادتان هست اولین آشپزی‌تان چه حاصلی به همراه داشت؟ در این اثر هم ممکن است در ابتدا خیلی اشتباه کنید. شکستن ظروف، بروز آتش‌سوزی یا انفجار مایکروویو از جمله اتفاقاتی است که ممکن است در بازی برایتان رخ دهد.

بازی Two Point Campus

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4 | ایکس باکس سری ایکس و اس | پلی استیشن 5 | نینتندو سوییچ

برای بازگشت به محیط دانشگاه آماده‌اید؟ نگران نباشید قرار نیست آنقدرها هم به عقب بازگردید. در بازی Two Point Campus شما صرفا باید دست به ساخت یک دانشگاه بزرگ بزنید. اگر بازی Two Point Hospital را تجربه کرده باشید، با لحن بامزه و عمق اثر از نظر توجه به بخش‌های مدیریتی آشنا هستید. هرچند برخلاف بازی Two Point Hospital که شما باید توجه‌تان بیش‌تر به مسائل کلی باشد و نباید نگران حال و روز بیمارها باشید، بازی Two Point Hospital گیمرها را مجبور می‌کند که واقعا برای دانشجویان اهمیت قائل شوند. مثلا اگر آن‌ها علاقه‌ای به یادگیری خوراک‌شناسی یا اسب‌سواری و حضور در مبارزات Knight School نداشته باشند، قائدتا هزینه‌ای هم برای این که خدمات آموزشی به آن‌ها ارائه شود پرداخت نخواهند کرد. نه تنها این، بلکه شما باید به زندگی اجتماعی آن‌ها هم توجه داشته باشید. شما باید به برگزاری مهمانی در اتحادیه دانشجویی کمک کنید و حتی آیتم‌هایی را برای دوست‌یابی آن‌ها در اختیارشان قرار دهید. این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های شبیه سازی به حساب می‌آید.

 

دنبال تلویزیون خوب برای گیمینگ هستید؟
بهترین تلویزیون های گیمینگ و مناسب بازی

 

بازی PC Building Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4 | نینتندو سوییچ

دستبند ضد الکتریسیته ساکن‌تان را آماده کنید. خمیر حرارتی‌تان را بردارید. بازی PC Building Simulator ساخته شده تا تجربه‌ای آن چنان لذت‌بخش را ارائه دهد که اصلا تصور را هم نمی‌کنید. سر هم کردن قطعات کامپیوتر و رفع مشکلات سخت‌افزار کیس امری بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. این بازی یک اثر شبیه‌ساز تمام‌عیار و پرجزئیات است. به این معنی که پیش از هر کار باید سیم‌ها را جدا کرده و حتی پیچ‌ها را باز کنید تا بتوانید به سراغ باقی کار بروید. در این اثر بسیاری از قطعات کامپیوتر که در جهان واقعی وجود دارند هم پیدا می‌شوند. گیمر می‌تواند در بستن کیس از قطعات مربوط به شرکت‌های AMD، اینتل و انویدیا استفاده کند که همگی غول‌های تکنولوژی هستند. یک حالت اسمبل آزاد هم در بازی PC Building Simulator وجود دارد که در آن می‌توانید پی سی رویایی‌تان را سر هم کنید. پس از تکمیل کار حس خواهید کرد که واقعا یک کیس را اسمبل کرده‌اید. پس اگر به این کار علاقه دارید، حتما به سراغ بازی PC Building Simulator بروید.

بازی The Sims 4

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | پلی استیشن 4 | ایکس باکس سری ایکس و اس | پلی استیشن 5

استودیو Maxis طی این سال‌ها به قدری Expansion Pack، Stuff Pack و Game Pack برای بازی The Sims 4 منتشر کرده که حالا این اثر گویی صدها بازی در دل خود دارد. بازی شبیه سازی زندگی برای کامپیوتر جدیدترین نسخه از فرنچایزی است که بسیاری از افراد نسخه‌های مختلف آن را بهترین بازی های شبیه سازی در نظر می‌گیرند.

در این نسخه به لطف بسته‌های الحاقی می‌توانید حتی در نقش یک خانواده خون‌آشام یا گرگینه بازی کنید. علاوه بر این، گیمرها می‌توانند یک خانه نقلی در کنار ساحل برای خود بسازند و کاراکترهای‌شان را کنترل کنند. برخی هم که به زندگی لوکس علاقمند هستند می‌توانند به سراغ خانواده‌های ثروتمند و معروف بروند و یک زندگی اشرافی را تجربه کنند. در کنار این‌ها می‌توان به سراغ ساخت و ساز عمارت‌های مختلف در خارج شهر هم رفت. باز سیمز 4 یک اثر پرجزئیات و عمیق است که هیچ چیزی برای‌تان کم نمی‌گذارد.

نسخه موبایل این مجموعه هم چند سال پیش عرضه شده که بازی شبیه ساز زندگی واقعی برای اندروید به حساب می‌آید. در واقع بازی های شبیه ساز زندگی اندروید چندان زیاد نیستند، اما همین اثر به تنهایی می‌تواند انتظار اکثر گیمرها را برآورده کند.

 

 

بازی Microsoft Flight Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس سری ایکس و اس

بازی Microsoft Flight Simulator اولین دفعه در سال 2020  راهی کنسول‌های خانگی شد و به سرعت هم در دسترس مشترکین ایکس باکس گیم پس قرار گرفت.

اگر همیشه علاقمند بودید که بتوانید در یکی از نسخه‌های این مجموعه پرواز بر فراز شهرهای مختلف را تجربه کنید، اما پی سی در اختیارتان نبود، شبیه‌ساز جدید Asobo Studio حالا می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. این بازی از نظر بصری بی‌نظیر بوده و از نظر فنی هم به قدری واقع‌گرایانه است که هوش از سرتان می‌پراند و حتی شاید موجب وحشت‌تان شود. نکته مثبت این است که اگر صرفا می‌خواهید پرواز را تجربه کنید و دنیای اطراف را ببینید، می‌توانید تمامی گزینه‌های کمکی را فعال کنید تا خلبانی برای‌تان ساده شود.

شما در بازی Microsoft Flight Simulator در نقش یک خلبان قرار دارید و می‌توانید سیاره زمین را با کیفیت 4K و بسیار واقع‌گرایانه ببینید. حتی سیستم آب و هوایی هم واقع‌گرایانه است و روی شرایط پرواز تاثیر می‌گذارد. نکته جالب این است که در این اثر شما می‌توانید به نقاط جغرافیایی معروف بروید یا حتی از بالا خانه خودتان را پیدا کنید.

بازی Cities: Skylines

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس | پلی استیشن 4 | نینتندو سوییچ

بازی Cities: Skylines در سال 2015 راهی بازار شد تا آثار شبیه‌ساز مدیریت شهرسازی را به دوران اوج خود بازگرداند. این اثر در واقع یک نسخه بازسازی شده با همان فرمول بازی SimCity از استودیو Maxis است. بازی Cities: Skylines یک شبیه‌ساز شهرسازی مدرن است که در آن می‌توانید محیط شهری خود را توسعه دهید و به صورت Real-Time تغییرات را ببینید. در واقع این سبک از بازی‌ها تا به حال در این سطح ظاهر نشده بودند. به همین دلیل هم ما این اثر را یکی از بهترین بازی های شبیه سازی می‌دانیم. با این حال اگر از گیمرهای قدیمی هستید باید بگوییم که جای نگرانی نیست، چون سازندگان دست به ایجاد تغییرات خیلی زیادی نزده‌اند. هنوز هم شهروندان اگر در نزدیکی محل تصفیه فاضلاب ساکن باشند یا آب سالم در اختیارشان قرار نگیرد، به شدت ابراز ناراحتی می‌کنند. بازی Cities: Skylines یکی دیگر از معدود بازی‌های شبیه‌ساز است که برای کنسول‌های خانگی هم منتشر شده و سازندگان به شکلی آن را طراحی کرده‌اند که کاربران با کنترلر هم بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. در نتیجه برای این اثر نیاز ضروری به موس و کیبورد نخواهید داشت.

بازی PowerWash Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی که باید تجربه کنید!

  • پلتفرم‌(ها): پی سی | ایکس باکس وان | ایکس باکس سری ایکس و اس

در بین بهترین بازی های شبیه سازی ما معمولا با آثاری مواجه می‌شویم که در آن باید یک کار ثابت را به صورت مداوم انجام دهیم. بازی PowerWash Simulator هم یکی از آن‌ها است و علی‌رغم کار ناچندان جذابی که باید در آن انجام دهیم، باز هم می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌مان کند و حتی برای‌مان آرامش‌بخش باشد. گیمرها حتی می‌توانند از دوستان‌شان هم دعوت کنند تا به صورت کوآپ به سراغ تجربه این بازی بروند.

جمع‌بندی

این بود لیست بهترین بازی های شبیه سازی. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این آثار چیست؟ فکر می‌کنید کدام بازی‌ها از لیست‌مان جا افتاده‌اند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. امیر

    عالی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-sim-games/
ads
ads