داغ ترین ها :
فیلم The Batman به فروشی بالغ بر 128.5 میلیون دلار رسید

فیلم The Batman به فروشی بالغ بر 128.5 میلیون دلار رسید

فیلم The Batman که یکی از مورد انتظارترین آثار این سال‌ها بود، چندی پیش اکران شد و در حال حاضر توانسته بیش از 128 میلیون دلار بفروشد. این آمار، این اثر را به دومین فیلم پرفروش در دوران همه‌گیری ویروس کرونا تبدیل کرده است. با ادامه خبر همراه تکنولایف باشید.

فیلم The Batman به عنوان فیلمی تبلیغ شد که رابرت پتینسون (Robert Pattinson) را در نقش شوالیه تاریکی قرار می‌دهد و داستانی جدی‌تر و سیاه‌تر از همیشه را به تصویر خواهد کشید. فیلم بتمن در 4417 سالن سینمای آمریکای شمالی اکران شده و توانسته فروشی بالغ بر 128 میلیون دلار را تجربه کند و از این نظر رکورد بهترین شروع اکران در سال 2022 را به خود اختصاص داد. علاوه بر این، این اثر در حال حاضر دومین فیلمی به حساب می‌آید که توانسته در دوران همه‌گیری ویروس کووید 19 در هفته اول به فروشی بیش از 100 میلیون دلار برسد. اولین فیلمی که این رکورد را ثبت کرد، Spider-Man: No Way Home بود که در ماه دسامبر آمار فوق‌العاده 260 میلیون دلاری را به ثبت رساند.

 

برای خرید انواع تلویزیون با آفرهای ویژه به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت تلویزیون

 

به لطف نقدهای بسیار خوب، بازخورد فوق‌العاده کسانی که فیلم را دیده‌اند و علاقه فراوان مخاطبین برای دیدن پتینسون در نقش قهرمان شنل‌پوش، به شکلی جدی‌تر از همیشه، فیلم The Batman از نظر تجاری به یکی از آثار موفق استودیو برادران وارنر (Warner Bros) تبدیل شد. این خبر خوبی برای سازندگان است، زیرا استودیو حدود 200 میلیون دلار برای ساخت فیلم هزینه کرده و میلیون‌ها دلار نیز صرف تبلیغات و پخش اثر شده است. به تصویر کشیدن داستانی از بتمن در پرده بزرگ سالن‌های سینما ارزان تمام نمی‌شود و سود بردن از آن نیز کار ساده‌ای نیست.

فیلم The Batman از نظر بین‌المللی نیز توانست از اکران در 74 کشور، 120 میلیون دلار درآمد داشته باشد و در مجموع فروش‌اش به بیش از 248.5 میلیون دلار رسید. این را نیز در نظر بگیرید که استودیو برادران وارنر به دنبال حمله روسیه به اوکراین، اجازه اکران فیلم در روسیه را نداد. جف گولدستین (Jeff Goldstein)، رئیس پخش داخلی استودیو برادران وارنر، گفت:

دیدن این که عموم مردم از فیلم استقبال کردن جالبه. با توجه به این که فیلم 3 ساعته، میشه گفت که یک اثر خاص به حساب میاد. این نوید این رو میده که فیلم رو صفحه بزرگ سینما تونسته عملکرد خوبی داشته باشه. صحبت‌های زیاد راجبه فیلم خیلی موثره و تونسته کمک زیادی کنه.

فیلم The Batman به فروشی بالغ بر 128.5 میلیون دلار رسید

در حال حاضر فیلم بتمن توانسته بیش از هر اثر دیگری از برادران وارنر در دوران کرونا در هفته آغازین، درآمدزا باشد. پیش از این اثر، فیلم‌های Godzilla vs. Kong (با 100 میلیون دلار در آمریکای شمالی) و Dune (با 109 میلیون دلار در آمریکای شمالی) پرفروش‌ترین‌های برادران وارنر بودند.

از آن جایی که فیلم The Batman با کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) به جای رده سنی R، با درجه سنی PG-13 اکران شد، توانست مخاطب‌های کم سن و سال‌تر را نیز به سمت خود بکشاند. بیش از 65 درصد مخاطبان در هفته اول مرد بودند و بیش از 60 درصد آن‌ها بین 18 تا 35 سال سن داشتند.

در این اثر کنار پتینسون، پاول دانو (Paul Dano) در نقش ریدلر (Riddler)، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش کت‌وومن (Catwoman)، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌وورث (Alfred Pennyworth) و کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن (Penguin) ظاهر شده‌اند. در این فیلم داستان بروس وین (Bruce Wayne) به عنوان بزرگترین کارآگاه جهان روایت می‌شود. منتقدین اظهار می‌کنند که فیلم بتمن بیشتر به آثار نوآر (Noar) شباهت دارد تا یک اثر ابرقهرمانی ماجراجویی.

فیلم The Batman در روز اول توانست به فروشی بالغ بر 57 میلیون دلار برسد و به سرعت فیلم Uncharted (که رکورد 44 میلیون دلار فروش در هفته آغازین اکران را داشت) را پشت سر گذاشت. فیلم Dog به کارگردانی چنینگ تیتوم (Channing Tatum) نیز با فروش 6 میلیون دلاریِ بلیط‌های‌اش در رتبه سوم باکس آفیس قرار گرفت. فیلم‌های Spider-Man: No Way Home و Death on the Nile نیز در رتبه‌های بعدی در بین 5 اثر برتر باکس آفیس جای گرفتند؛ این آثار به ترتیب 4.4 میلیون دلار و 2.7 میلیون دلار فروش را تجربه کردند.

این بود خبر مربوط به آمار فروش فیلم The Batman. نظر شما درباره اثر جدید مت ریوز چیست؟ آیا موفق به تماشای آن شده‌اید؟ این اثر را در مقایسه با بتمن‌های کریستوفر نولان (Christopher Nolan) چطور می‌بینید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/the-batman-box-office-128-million-dollars/
ads
ads