داغ ترین ها :
معرفی بازی پلاتو

معرفی بازی پلاتو

آیا به دنبال یک اثر سرگرم‌کننده برای تجربه روی گوشی موبایلتان می‌گردید؟ بازی‌های مختلفی این روزها وجود دارند که می‌توانند ساعت‌های زیادی شما را پای تلفن هوشمندتان میخکوب کنند. یکی از آن‌ها نیز پلاتو (Plato) نام دارد. این اثر در واقع مجموعه‌ای است از چندین مینی گیم مختلف. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی پلاتو بپردازیم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید. بازی Plato در سال 2019 عرضه شد، اما در سال 2020 و 2021 بود که نامش بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد. زیرا در این دوره بسیاری از مردم در خانه، دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذاشتند. از همین رو افراد به سمت تجربه بازی‌های ویدیویی کشیده شدند و یکی از آثاری که در آن زمان به محبوبیت رسید، بازی پلاتو بود. باید اشاره کنیم که Plato بیش از هر چیزی، یک برنامه و پیام‌رسان مشابه واتساپ است.

شما در پلاتو می‌توانید با دوستان خود در ارتباط باشید، گروه‌های مختلفی را ایجاد کنید و مانند سایر شبکه‌های اجتماعی به گروه‌هایی با موضوعات خاص بپیوندید. با این حال این برنامه نسبت به سایر نمونه‌های مشابه دارای یک وجه تمایز قابل توجه است؛ آن هم چیزی نیست جز امکان تجربه بازی‌های مختلف همراه با دوستان.

Plato در حال حاضر بیش از 45 بازی را در خود جای داده که از جمله آن‌ها می‌توان به Ocho ،Pool ،Table Soccer ،Match Monsters ،Werewolf ،Bowling Minigolf ،Chess و … اشاره کرد. اغلب آثار موجود در این برنامه را می‌توانید به صورت دو نفره تجربه کنید. البته قابلیت تجربه آثار در حالت 3 تا 9 نفره نیز در برخی از آن‌ها وجود دارد. این که قرار است آثار را در چه حالتی تجربه کنید، کاملا به خودتان بستگی دارد. پس با خیال راحت می‌توانید با توجه به تعداد افرادی که می‌خواهند بازی را تجربه کنند، تنظیمات را شخصی‌سازی کنید.

ما در ادامه قصد داریم به معرفی بازی پلاتو بپردازیم. اکثر مینی‌گیم‌های این برنامه جذاب هستند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دورهمی با دوستان به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید بازی Plato را بشناسید، قبل از دانلود بازی پلاتو ادامه مقاله را دنبال کنید.

 

خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری را بشناسید:
انواع ویروس های کامپیوتری

 

بازی Backgammon

بازی پلاتو برای کامپیوتر

بازی Backgammon همان تخته نرد خودمان است که یک اثر فکری به حساب می‌آید. البته این که می‌گوییم فکری است، بدان معنا نیست که شانس در آن تاثیری ندارد. تخته نرد یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان است و احتمالا خودتان با آن آشنا هستید. صرفا باید بگوییم که در این بازی کسی برنده می‌شود که زودتر بتواند مهره‌های‌ خود را از زمین خارج کند.

معرفی بازی پلاتو: بازی Bankroll

اگر بازی Monopoly را تجربه کرده باشید، خیلی زود با بازی Bankroll ارتباط برقرار می‌کنید. زیرا این بازی مشابه همان اثر است. البته در بازی Bankroll کمی تغییرات مختلف را نیز می‌بینیم، اما کلیت یکسان است. در این بازی باید املاک مختلف را بخرید و آن‌ها را به سایر کاربران بفروشید. پس از گذراندن مدت زمانی در بازی، هر کاربری که پول بیشتری به دست آورده باشد، برنده خواهد بود.

بازی Basketball

بازی Basketball بر اساس همان ورزش معروفی است که همه‌تان می‌دانید. در واقع تنها کاری که باید انجام دهید، انداختن توپ به داخل سبد است. البته بازی Basketball کمی با بسکتبال در دنیای واقعی متفاوت است. زیرا گاهی تور حرکت می‌کند و شما باید توپ را در حین حرکت تور، وارد سبد کنید.

بازی Big Two

چیت بازی پلاتو

بازی Big Two را می‌توان مخلوطی از بازی‌های Bullshit و Poker قلمداد کرد. در این بازی کسی برنده می‌شود که بتواند زودتر از سایرین دست خود را خالی کند. در این بازی باید تلاش کنید که کارتی بزرگ‌تر از کارت موجود را روی زمین بگذارید. اگر این چنین کارتی نداشتید، دورتان را باید نادیده بگیرید.

معرفی بازی پلاتو: بازی Bowling

بولینگ نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا است. در این اثر کار سختی پیش رو ندارید و صرفا کافی است توپ را به سمت پین‌ها پرتاب کنید. این اثر نیز برای رقابت با دوستانتان می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هر یک از شما که بتوانید پین‌ها بیشتری را بیندازید، برنده خواهید شد.

بازی Bullshit

در بازی Bullshit که با نام‌های Cheat ،I Doubt It ،Bluff و Liar نیز شناخته می‌شود، هدفتان باید این باشد که دستتان را خالی کنید. در حقیقت بازیکنی در این اثر برنده می‌شود که دستش را زودتر از سایرین خالی کند. در این اثر باید بازی را از اولین کارت تا مورد آخر ادامه دهید. سپس دور از ابتدا مجددا تکرار می‌شود.

شما در حین بازی همیشه دو انتخاب دارید؛ استفاده از کارت درست یا به کار بردن کارت نادرست. مثلا اگر کسی کارتی را گذاشته باشد و حالا نوبت شما باشد که کارتی را مطابق آن انتخاب کنید؛ می‌توانید یک کارت نامرتبط را به کار ببرید. در این شرایط بازیکن مقابل می‌تواند ادعا کند که تعداد یا عدد کارتتان اشتباه است. اگر حق با او باشد، همه‌ی کارت‌های روی زمین را باید بردارید. اما اگر ادعای بازیکن مقابل صحیح نباشد، خودش باید تمام کارت‌ها را بردارد.

 

آموزش بازگرداندن بکاپ پیام های iOS:
بازیابی پیام های پاک شده در آیفون

 

بازی Checkers

دانلود بازی پلاتو با لینک مستقیم

Checkers یک بازی رومیزی سنتی است که محبوبیت زیادی دارد. در این بازی تعدادی مهره در اختیار شما قرار می‌گیرد. این مهره‌ها را تنها به صورت اریب می‌توانید حرکت دهید و در هر نوبت بیش از یک خانه نمی‌توانید جابه‌جا شوید. شما باید تمام راه‌های حریف را سد کرده یا برای حذف کردن مهره‌هایش تلاش کنید.

شاید برایتان سوال باشد که چطور می‌توان دست به حذف مهره‌های حریف زد. در صورتی که مهره شما در خانه اریب مجاور یکی از مهره‌های حریف قرار گرفته باشد، با آن مهره می‌توانید از روی مهره دشمن بپرید و آن را حذف کنید. اگر شطرنج بازی کرده باشید، می‌دانید که اگر سرباز را به انتهای صفحه برسانید، می‌توانید آن را به یک مهره دیگر تبدیل کنید. بازی Checkers نیز چنین ویژگی‌ای دارد. در این اثر اگر مهره را به خانه آخر برسانید، آن مهره تبدیل به شاه خواهد شد. شاه چه قابلیت‌هایی دارد؟ این مهره قابلیت‌های بیشتری خواهد داشت و مثلا می‌تواند با وجود اختیار یک خانه‌ای، از روی مهره دشمن بپرد. همچنین شاه از قابلیت حرکت رو به عقب نیز بهره‌مند است.

معرفی بازی پلاتو: بازی Chess

اگر شما هم در این یکی دو سال اخیر با تماشای سریال The Queen’s Gambit به شطرنج علاقه‌مند شده‌اید، وقت آن رسیده که به سراغ این بازی بروید. بازی Chess که همان شطرنج است، برای کسانی که به یک چالش حسابی نیاز دارند پیشنهاد می‌شود. شطرنج قواعد و قوانین خاصی دارد و پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. کتا‌ب‌های قطور مختلفی درباره شطرنج نوشته شده و تکنیک‌های متنوعی در آن‌ها آموزش داده شده است. اما به هر حال اگر فکر می‌کنید شطرنج‌باز خوبی هستید، می‌توانید مهارت‌های خود را در بازی Chess محک بزنید.

بازی Conspiracy

تا به حال بازی‌هایی نظیر Avalon ،The Chameleon یا Secret Hitler را تجربه کرده‌اید؟ اگر با این آثار آشنا باشید، به راحتی می‌توانید بازی Conspiracy را یاد بگیرید. در این بازی شما در کنار دوستانتان هستید و عضوی از یک گروه سری به حساب می‌آيید. این گروه بسیار مهم است و سرنوشت جهان را باید تعیین کند. اما داستان به همین سادگی‌ها پیش نمی‌رود. در این گروه دو جاسوس وجود دارند که می‌خواهند مانع از رسیدن شما به اهدافتان شوند.

در هر ماموریت، اشخاص باید دو کاراکتر را با خود همراه کنند. اگر افراد انتخاب شده جاسوس باشند، می‌توانند در صورت تمایل موجب شکست ماموریت شوند. در صورتی که افراد انتخاب شده جاسوس نباشند، تنها سرانجام برای ماموریت، تمام کردن آن با موفقیت است. با همین تکنیک باید این جاسوس‌ها را پیدا کرد. در واقع بازی Conspiracy نیاز به افرادی با حافظه خوب دارد.

بازی Cup Pong

بازی پلاتو برای کامپیوتر

این بازی را بیشتر در چالش‌های مربوط به برنامه‌های مصاحبه با سلبریتی‌ها می‌بینیم. در بازی Cup Pong تعدادی لیوان وجود دارد که باید توپ‌های پینگ پونگ را به داخلشان بیندازیم. این اثر علی‌رغم سادگی ظاهری‌اش، می‌تواند شما را شدیدا به چالش بکشد.

معرفی بازی پلاتو: بازی Deep Thots

در بازی Deep Thots از بازیکنان سوالاتی پرسیده می‌شود که هر یک باید پاسخ خود را ارائه دهند. سپس بازی تمام پاسخ‌ها را به افراد نشان می‌دهد تا آن‌ها مواردی که فکر می‌کنند درست است را انتخاب کنند. بازیکنی که بتواند بیشترین امتیاز را به دست آورد، برنده بازی Deep Thots خواهد شد.

بازی Dominoes

بازی دومینو را همه شما می‌شناسید و آن را به احتمال فراوان تجربه کرده‌اید. حال در Plato نیز می‌توانید دست به تجربه این بازی بزنید. در بازی Dominoes تعدادی قطعه در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهید. هر قطعه که به تاس شباهت دارد، دارای اعدادی در سمت چپ و راست خود است. شما باید این قطعات را به نحوی قرار دهید که از یک طرف دارای اعداد مشترکی باشند.

برای نمونه اگر حریف قطعه 4-3 را استفاده کرد، شما باید قطعه‌ای را انتخاب کنید که یک سمت آن دارای عدد 3 یا 4 باشد. اما اگر چنین موردی را در اختیار نداشتید، بازی خود به خود از قطعات اضافی استفاده می‌کند. برنده‌ی این بازی کسی است که زودتر به امتیاز 100 برسد.

 

قاتل پرچمدار سامسونگ را زیر بار گیم بردیم:
ویدیو تست اجرای بازی های سنگین روی گلکسی S21 Fe را ببنید 

 

بازی Dice Party

فکر می‌کنید فرد خوش شانسی هستید؟ بازی Dice Party شاید بتواند این ادعای شما را به چالش بکشد. شانس در این بازی بسیار تعیین‌کننده است. در بازی Dice Party که بسیار هم ساده است، شما باید پنج مرتبه تاس بریزید. در این بازی 13 ترکیب مختلف تعیین شده است. شما باید با تاس ریختنتان، بتوانید به ترتیب آن ترکیب‌ها را جور کنید. هر کدام از این موارد امتیاز مخصوصی دارند. در پایان بازیکنی برنده می‌شود که توانسته بیشترین امتیاز را به دست آورد.

بازی پلاتو برای کامپیوتر

معرفی بازی پلاتو: بازی Dots & Boxes

اگر در زمان مدرسه وقت خود را با نقطه‌بازی گذرانده باشید، بازی Dots & Boxes می‌تواند برایتان حکم یک نوستالژی را داشته باشد. شما باید بین نقطه‌ها خط بکشید و این کار به ترتیب انجام می‌شود. در این اثر کسی امتیاز را به دست می‌آورد که مربع را کامل کند. مراقب باشید که کوچک‌ترین اشتباه در حین این بازی برایتان گران تمام خواهد شد.

بازی Draw Together

بازی Draw Together شباهت زیادی به بازی پیکشنری (Pictionary) دارد. شاید بازی پیکشنری را تجربه کرده باشید یا آن را در فیلم و سریال‌ها دیده باشید. در این اثر شما باید شکل کلمات مختلف را نقاشی کنید تا هم‌بازی‌تان آن را حدس بزند. این اثر بسیار جالب است و می‌تواند حسابی سرگرمتان کند.

بازی Dungeon Tales

بازی Dungeon Tales اثری در سبک و سیاق Dungeons & Dragons یا D&D است که برای تجربه آن شاید بهتر باشد زبان انگلیسی خوبی داشته باشید. اگر عاشق بازی‌های رومیزی باشید، بدون شک این اثر توجه شما را جلب خواهد کرد. در این اثر شما یک ماجراجویی مهیج را آغاز می‌کنید و همراه با یارانتان قرار است تجربه‌های جدیدی را به دست آورید. تصمیم‌گیری‌ها در این بازی بسیار حیاتی هستند و سرنوشتنان را در بازی تعیین می‌کنند. باس فایت‌ها (Boss Fight) و مبارزه با دشمنان از دیگر بخش‌های هیجان‌انگیز بازی Dungeon Tales به حساب می‌آید.

دانلود بازی پلاتو هک شده

معرفی بازی پلاتو: بازی Four in a Row

بازی Four in a Row اثری است که شاید ظاهرش فریبنده باشد. هدف شما در این بازی این است که چهار مهره را در یک ردیف قرار دهید تا برنده شوید. در واقع تفاوتی ندارد که این مهره‌ها به صورت افقی، عمودی یا اریب ردیف شوند؛ در هر صورت اگر توانستید پیش از رقبا چهار مهره را در یک ردیف قرار دهید، برنده خواهید شد.

 

بازی فوق محبوب PUBG را دنبال می‌کنید؟
بهترین گوشی برای بازی پابجی

 

بازی Gin Rummy

شاید نام این بازی را شنیده باشید. بازی Gin Rummy یک بازی کارتی بسیار جذاب است که می‌توانید آن را به صورت دو نفره تجربه کنید. البته قوانین بازی ممکن است در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد، اما مطمئن باشید اگر با علاقه به سمتش بروید، به سرعت تمامی قواعد را فرامی‌گیرید.

برای شروع 10 کارت در اختیار هر بازیکن قرار می‌گیرد. باقی کارت روی زمین گذاشته می‌شود و یکی از آن‌ها باید رو باشد. سپس بازیکن باید یکی از کارت‌های وسط یا کارتی که رو شده را بردارد و در عوض کارت خودش را روی زمین قرار دهد. کارت‌هایی که جمع می‌کنید، باید یک الگو یا دنباله را تشکیل دهند. برای مثال اعداد پشت سر هم یا مثلا چند کارت با یک شماره را می‌توان یک دنباله در نظر گرفت. برخی کارت‌هایی که در دست دارید، ممکن است هیچ دنباله‌ای را تشکیل ندهد که به آن‌ها Deadwood گفته می‌شود. هر وقت مجموع امتیاز Deadwood شما به زیر 10 برسد، می‌توانید گزینه Knock را زده و پایان بازی را اعلام کنید. البته در این حالت یک شانس دیگر به حریفتان داده می‌شود. با این وجود اگر امتیاز Deadwood صفر شود (یعنی هیچ کارتی نداشته باشید که دنباله تشکیل ندهد)، می‌توانید گزینه Go Gin را بزنید و بدون دادن فرصت به حریف بازی را به پایان برسانید. در این حالت امتیاز کارت‌ها محاسبه می‌شود. در واقع عدد روی هر کارت، میزان امتیاز اختصاص یافته را نشان می‌دهد. هر بازیکنی که زودتر به امتیاز 100 برسد، به عنوان برنده مشخص خواهد شد.

بازی Pool

اگر در دنیای واقعی بیلیارد بازی می‌کنید یا به آن علاقه دارید، بازی Pool می‌توانید انتخاب فوق‌العاده‌ای برایتان باشد. این بازی در سبک و سیاق 8Ball بوده و این که ابتدا کدام توپ را به داخل سوراخ می‌فرستید، مشخص می‌کند در زدن توپ‌ها تا پایان بازی چه رویکردی خواهید داشت. به هر حال بازی Pool اثری است که در عین سادگی، می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌ان کند. رقابت با دوستان در این اثر بسیار جذاب خواهد بود.

هک بازی پلاتو رایگان

معرفی بازی پلاتو: بازی Go

بازی Go یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های جهان به شمار می‌رود. چینی‌ها حدود 2500 سال پیش این بازی را ابداع کرده‌اند. در این بازی یک بازیکن دارای مهره‌های سفید خواهد بود و دیگری باید مهره‌های سیاه رنگ را بردارد. در این اثر شما باید مهره‌هایتان را در تقاطع‌های خطوط موجب در زمین قرار دهید. پس از قرار دادن مهره در یک مکان خاص، دیگر قابلیت جابه‌جایی آن را نخواهید داشت. در صورتی که بتوانید یک یا چند مهره حریف را محاصره کنید، آن مهره‌ها از جریان بازی حذف خواهند شد.

بازی Hearts

مشابه بازی Hearts را احتمالا روی ویندوز تجربه کرده باشید. این اثر شباهت‌هایی به بازی حکم دارد. البته در این بازی باید سعی کنید امتیاز کمتری به دست آورید. با رسیدن یکی از کاربران به امتیاز 100، بازی تمام می‌شود و برنده آن کسی خواهد بود که امتیاز کمتری دارد. در این بازی کارت‌های Hearts دارای یک امتیاز بوده و Queen پیک 23 امتیاز دارد.

بازی Hold’em

تا به حال پوکر بازی کرده‌اید؟ اگر به این بازی علاقه دارید، Hold’em بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. این اثر که همان سبک و سیاق را دارد، فرصت یک تجربه چند نفره با دوستانتان را برایتان فراهم خواهد کرد.

بازی پلاتو هک شده

معرفی بازی پلاتو: بازی Island

بازی Island نیز شباهت‌هایی به بازی Werewolf دارد. در واقع این اثر دارای سبک و سیاق مافیا بوده، ولی از نظر قوانین و کلیت بازی ساده‌تر است. تفاوت اصلی این اثر با مافیا این است که شما در بازی Island می‌توانید با یکدیگر همکاری کنید تا یکی از بازیکنان از بازی خارج شود. با این وجود باید مراقب توطئه دیگران نیز باشید؛ زیرا همین کار را دیگران نیز ممکن است انجام دهند.

بازی Island از این قرار است که شما و دوستانتان در جزیره‌ای مرموز گیر افتاده‌اید و باید هر روز یکی از بازیکنان را قربانی کنید. این انتخاب با رای دسته‌جمعی انجام می‌گیرد. برنده نیز آن بازیکنی است که در انتهای بازی زنده می‌ماند.

 

بازی ماشینی جدید می‌خواهید؟
بهترین بازی های ماشینی اندروید

 

بازی Literati

بازی Literati حروف مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که باید با استفاده از آن‌ها، واژه بسازید. در واقع باید با ساختن کلمات مختلف، جدول مربوطه را تکمیل کنید. ساخت هر واژه و محل قرار گیری آن، امتیاز خاصی را نصیب‌تان خواهد کرد.

بازی Ludo

بدون تردید همه شما با بازی منچ آشنا هستید. یک پنیر و چند مهره و یک صفحه تمام چیزی است که برای تجربه این بازی در دنیای واقعی نیاز دارید. بازی Ludo نیز دقیقا شکل مجازی همین بازی است. شما می‌توانید این اثر را همراه با چهار نفر از دوستانتان تجربه کنید. کسی در این بازی برنده خواهد شد که بتواند پیش از دیگران تمام چهار مهره‌ خود را به خانه برساند.

دانلود بازی پلاتو

معرفی بازی پلاتو: بازی Minesweepers

بازی مین در ویندوز را به یاد دارید؟ همان که اکثرمان چیزی درباره‌اش نمی‌دانستیم و صرفا به صورت کاملا شانسی روی خانه‌های مختلف کلیک می‌کردیم و امیدوار بودیم که انفجاری رخ ندهد. در واقع پلاتو توانسته به بهترین شکل ممکن، این اثر را به یک بازی چند نفره تبدیل کند. در بازی Minesweepers نیز مشابه نسخه موجود در ویندوز، خانه‌هایی وجود دارد که برخی از آن‌ها دارای بمب هستند. بازی به صورت نوبتی است و هر یک از شما باید در نوبت خود خانه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین به جای این کار می‌توانید خانه‌ای را مشخص کنید که فکر می‌کنید در آن جا بمب وجود دارد. هر کسی که بتواند در بازی Minesweepers امتیاز بیشتری به دست آورد، برنده خواهد شد.

بازی Ocho

آیا تا به حال بازی Uno را تجربه کرده‌اید؟ بازی Ocho در واقع یک نسخه مشابه این اثر به حساب می‌آید. به نوعی می‌توان گفت که بازی Ocho شبیه به Gin Rummy نیز هست که البته برخی مکانیسم‌های آن‌ها با هم تفاوت دارد. این اثر به صورت دو نفره، چهار نفره یا بیشتر قابل بازی است. اگر به بازی‌های کارتی علاقه دارید، این اثر می‌تواند برایتان جالب باشد.

بازی Mini Golf

در بازی Mini Golf که محیط آن فانتزی است، باید توپ را مانند یک بازی گلف واقعی به درون سوراخ مشخص شده هدایت کنید. این اثر که یکی از طولانی‌ترین بازی‌های Plato است، می‌تواند تجربه جالبی را برایتان به ارمغان آورد. البته هک بازی پلاتو هم در اینترنت یافت می‌شود که اگر طرفدار چیت در بازی هستید برای هر کدام می‌توانید جداگانه اقدام کنید.

دانلود بازی پلاتو برای ایفون

معرفی بازی پلاتو: بازی Plox

بدون شک همه شما نام بازی Tetris را شنیده‌اید. این اثر یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم بوده و طرفداران زیادی دارد. بازی Plox با الهام از این اثر ساخته شده، اما محیطی ساده‌تر را ارائه می‌دهد. هدف از این بازی قرار دادن قطعات هم‌رنگ در کنار یکدیگر است. فضای هر کدام از کاربران که زودتر اشغال شود، بازنده بازی خواهد شد. یکی از ویژگی‌های این اثر که موجب شده گیم‌پلی آن نسبت به تتریس ساده‌تر باشد، هم‌شکل بودن تمامی قطعات آن است.

بازی Go Fish

بازی Go Fish اثری بوده که بر اساس یک بازی کارتی با همین نام ساخته شده است. این بازی بسیار ساده بوده و در عین حال می‌تواند اعتیادآور باشد. هدف شما در این اثر چیزی نیست جز به دست آوردن هر ۴ خال کارت‌های مختلف. در این بازی باید کارتی را که در دست دارید انتخاب کرده و از یک بازیکن دیگر بخواهید کارتی مشابه آن را به شما بدهد. اگر فردی که از او کارت خواسته‌اید کارت را نداشته، نوبت شما به اتمام می‌رسد و یک نفر دیگر باید کارتش را پیشنهاد دهد. اما اگر فرد مقابل کارت ذکر شده را داشت، می‌توانید خودتان بار دیگر این کار را تکرار کنید.

 

بازی وحشتناک برای اندروید:
بازی های ترسناک برای گوشی

 

بازی Reversi

Reversi یک بازی فکری و در عین حال ساده است که می‌توانید آن را به صورت دو نفره تجربه کرده و حسابی سرگرم شوید. در این بازی یک بازیکن دارای مهره‌های سیاه خواهد بود و باید در برابر فردی که مهره‌های سفید دارد، بازی کند. ابتدا چهار مهره سیاه و سفید در وسط صفحه قرار می‌گیرند که به صورت یکی در میان چیده شده‌اند. حال شما باید به صورت نوبتی مهره‌های خود را قرار دهید. هدف نیز این است که مهره‌هایتان را جوری قرار دهید که در انتهای آن ردیف، مهره‌ای قرار داشته باشد که هم‌رنگ مهره‌های شما باشد.

شاید تصور کنید که بازی Reversi پیچیده است. اما ما با یک مثال قانون اصلی آن را برایتان شرح می‌دهیم. مثلا تصور کنید شما بازیکنی باشید که مهره‌های سفید را در اختیار دارد و حالا نوبت قرار دادن مهره شما است. در این حالت شما باید مهره‌تان را در راستای ردیفی قرار دهید که انتهای دیگرش نیز یک مهره سفید است. تفاوت ندارد که این ردیف به صورت افقی، عمودی یا اریب باشد. در این شرایط تمامی مهره‌های سیاهی هم که در مسیر قرار گرفته‌اند، سفید رنگ خواهند شد. بازی تا جایی ادامه می‌یابد که بازیکن دارای بیشترین مهره، برنده شود.

بازی پلاتو برای ایفون

معرفی بازی پلاتو: بازی Rock Card

در بازی Rock Card تعدادی عبارت و واژه‌های مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. بازی به صورت دوره‌ای است و در هر راند یک کارت رو خواهد شد. روی این کارت رو شده، جمله‌ای ناقص نوشته شده است. حال شما باید با استفاده از عبارت مناسب، آن جمله را تکمیل کنید.

اما برنده چگونه مشخص می‌شود؟ در هر راند یک نفر باید داور باشد. کسی که داور است، کلمات انتخاب شده توسط شما و رقبایتان را مورد بررسی قرار می‌دهد. این داور است که مشخص می‌کند جمله کدام یک از شما مناسب‌تر است. البته به یاد داشته باشید که داور نباید اطلاع داشته باشد که کلمات انتخابی مربوط به کدام یک از شما هستند. برای تجربه این بازی بهتر است زبان انگلیسی خوبی داشته باشید. زیرا همان‌طور که گفتیم، هدف ساخت جمله معنی‌دار است. اگر از این نظر مشکلی نداشته باشید، بدون تردید یک اثر مهیج و سرگرم‌کننده را تجربه خواهید کرد. جالب است بدانید که بردگیم فیزیکی آن نیز Cards Against Humanity نام دارد.

بازی Smuggler’s Den

در بازی Smuggler’s Den شما و هم‌بازی‌هایتان به نوبت کاپیتان کشتی خواهید شد. سایر بازیکنان نیز باید آیتم‌هایی را به هدف قاچاق انتخاب کنند. این آیتم‌ها به دو دسته‌ی قانونی و غیر قانونی تقسیم می‌شوند. در کنار کارت مربوط به هر آیتم، دو عدد خواهید دید. عدد زرد رنگ ارزش کالا پس از قاچاق آن را نمایش می‌دهد. اما عدد قرمز رنگ نشان می‌دهد که اگر کاپیتان متوجه عمل شما شود، چه قدر جریمه می‌شوید. از آن جایی که بازی کمی طولانی‌تر از آثار دیگر است، محبوبیت زیادی ندارد و کمتر کسی پیدا می‌شود که به آن علاقه‌مند باشد.

بازی Sea Battle

بازی Sea Battle اثری شبیه به بازی Battleship است. در این اثر شما باید کشتی‌های خود را در موقعیت دلخواه قرار دهید. کار اصلی شما این است که پس از استقرار آن‌ها، جای‌شان را حدس بزنید. تجربه این بازی برای کسانی که تانک بازی را دوست دارند، بسیار جذاب خواهد بود.

چیت بازی پلاتو

معرفی بازی پلاتو: بازی Spades

در بازی Spades دو تیم دو نفره باید با هم به رقابت بپردازند. این بازی به صورت دوره‌ای است و در هر راند تیمی برنده می‌شود که دارای بزرگ‌ترین کارت باشد. اگر کارت بازی شده را در اختیار نداشته باشید، می‌توانید از کارت‌های Spadesدوستا استفاده کنید و کارت روی زمین را ببُرید.

علاوه بر این، شما در ابتدا باید حدس بزنید که می‌توانید چند دست برنده شوید. اگر مثلا بگویید صفر، اما یک دست برنده شوید، امتیازتان منفی خواهد شد. به هر حال بازی Spades یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا به حساب می‌آید و تجربه آن می‌تواند برایتان جالب باشد.

بازی Table Soccer

این اثر که احتمالا اکثر از شما مشابه آن را تجربه کرده‌اید، محبوبیت بسیار زیادی دارد. بازی Table Soccer شباهت زیادی به Soccer Stars دارد. هر تیم در این بازی دارای مهره‌هایی است که باید با آن‌ها به توپ ضربه بزند. هدف نیز مشخصا گل زدن به حریف است.

 

بررسی بازی های محبوب تمام کنسول‌ها را در تکنولایف دنبال کنید:
بررسی بازی Far Cry 6

 

بازی Werewolf

احتمالا بسیاری از شما نام بازی مافیا را شنیده‌اید. یک بازی جذاب که در این سال‌ها در کشور ما محبوبیت زیادی پیدا کرده و حتی در تلویزیون نیز شاهد اختصاص برنامه‌ای به آن هستیم. به هر حال بازی Werewolf شباهت‌های زیادی به مافیا دارد. البته شاید بتوان گفت این اثر کمی پیچیده‌تر از چیزی است که در مافیا شاهدش هستیم. به طور کلی بازی بازیکن‌ها را به دو بخش خوب و بد تقسیم می‌کند. بسته به تعداد کاربران، قوانین و قواعد بازی دستخوش تغییراتی می‌شود. اما در هر صورت اگر به مافیا علاقه دارید، بازی Werewolf می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی پلاتو با لینک مستقیم

معرفی بازی پلاتو: بازی Zombie

در بازی زامبی تعدادی کارت بین بازیکنان پخش می‌شود. حال که نوبت به خوبی بازی می‌رسد، هر بازیکن باید از فرد سمت راستی خود یک کارت بگیرد. در صورتی که دو کارتی که در دست دارید یکسان باشند، باید آن‌ها را روی زمین قرار دهید. جالب است بدانید در بازی Zombie فقط یک نفره می‌بازد و باقی بازیکنان برنده خواهند شد. حال بازنده چطور مشخص می‌شود؟ در این بازی یک کارت با نام زامبی وجود دارد. در انتها که همه کارت‌های دیگر تمام می‌شوند، فقط همین کارت در دست یکی از بازیکنان باقی می‌ماند. هر بازیکنی که این کارت را در دست داشته باشد، بازنده بازی خواهد بود.

این بود معرفی بازی پلاتو. ما در این مقاله سعی کردیم مهم‌ترین آثار موجود در Plato را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره بازی‌های پلاتو چیست؟ کدام اثر را بیشتر دوست دارید؟ آیا بازی محبوبی در Plato سراغ دارید که ما آن را از قلم انداخته باشیم؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

پلاتو چیست؟ پلاتو پلتفرمی آنلاین است که در کنار امکان پیام‌رسانی از مجموعه‌ای از بازی‌های سرگرم‌کننده تشکیل می‌یابد.

آیا امکان دانلود بازی پلاتو برای ایفون وجود دارد؟ بله. شما می‌توانید در کنار دستگاه‌های اندرویدی، بازی پلاتو را برای محصولات مبتنی بر iOS نیز دانلود و نصب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. z7823

    از کجا میتونم ورژن کامپیوتریشو پیدا کنم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به z7823

      سلام وقت بخیر دقیق اطلاع ندارم موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/plato-games/
ads
ads